dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont balkonów w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa Tel : 34 368 24 61 wew. 838; wew. 861 Fax: 34 365 12 90 sekretariat@zgm-tbs.czest.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel : 34 368 24 61 w |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY II. Przedmiot zamówienia: ,,Remont balkonów w budynku mieszkalnym TBS stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o. o. przy ul. Ossolińskiego 9 w Częstochowie" III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów balkonów w budynku mieszkalnym TBS stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o. o. przy Ul. Ossolińskiego 9 w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis technologii oraz zakres prac jakie należy wykonać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik od nr 5 do niniejszego zaproszenia. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z zapisów zaproszenia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. UWAGA! Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia jest jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danej roboty. Nawet jeżeli w przedmiarze nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: - obowiązujących przepisów i wiedzy technicznej, - przedmiaru robót, - zapisów niniejszego Zaproszenia, w związku z powyższym przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca może przeprowadzić oględziny miejsca, w którym wykonywane będą roboty. Przeprowadzenie wizji nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji nie zostanie odrzucona. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien uzyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Termin oględzin oraz wszelkie niezbędne ustalenia należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Panem Pawłem Geregą - tel.: 662 233 142. Uwaga: Wykonawca będzie realizował zamówienie na czynnym obiekcie. Budynek mieszkalny wielorodzinny na czas realizacji zamówienia przez Wykonawce, nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. 5. Tereny robót muszą zostać zabezpieczone pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 6. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej opisanej kopercie, według poniższych wskazówek. Dokument nr: DTIZ.2610.56.2024 Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2024r. o godz. 11:30 w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach postępowania na stronie internetowej. Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć: 1) w kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o. o., Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa - pokój nr 6, 2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.09.2024r., do godz. 10:00, 3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: OFERTA na: ,,Remont balkonów w budynku mieszkalnym TBS stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o. o. przy ul. Ossolińskiego 9 w Częstochowie" Miejsce i termin realizacji: IV. Terminy wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 15.11.2024r. Wymagania: V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wykaz robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem dla każdego zadania osobno, co najmniej jednej roboty polegającej na remontach balkonów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej - o łącznej wartości minimalnej 90.000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy) netto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania robót wykraczających poza zakres zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu robót należy wpisać wartość robót netto zgodnych Z zakresem zamówienia. 3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 4. Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z, Kz) przy czym kosztorys ofertowy winien zostać sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia 5. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Wykaz winien być sporządzony przez Wykonawcę według wzoru - załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia. Uprawnienia, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wymienioną powyżej w pkt V.5 niniejszego zaproszenia osobę ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. UWAGA! Dotyczy pkt V.5 niniejszego zaproszenia Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczących kierownika robót. Z zaświadczenia tego musi wynikać, iż osoba ta, na dzień składania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 6. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 98.000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy). UWAGA! Dotyczy pkt V.6 niniejszego zaproszenia!!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku jeżeli do oferty został załączony inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony, dowód opłacenia polisy. 7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których w pkt. V.3 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty wymienione w pkt V.l, 2, 4 i 5 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje), o których mowa w pkt V.2 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem ". Dokumenty wymienione w pkt V.3 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem" lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej. Dokumenty wymienione w pkt V. 6 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". VIII. Kryteria oceny oferty: 1. Kryterium oceny oferty stanowi oferta z najniższą ceną. 2. Wyliczenie punktów celem wyboru najkorzystniejszej oferty dokonane zostanie z zastosowaniem wzoru: (Cn:Cb) x 100 = ilość punktów Gdzie: Cn - cena brutto oferty z najniższą ceną Cb - cena brutto oferty badanej 100- procentowe znaczenie kryterium ceny 3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. IX. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym. 4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 5. Oferta powinna być złożona zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 i zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia. 6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje. 7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 8. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. 9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 10. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Uwagi: X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", mając jednocześnie na uwadze regulację ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt X.2 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 7. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. póz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000131961, NIP 573-23-01-100 REGON 151405607, kapitał zakładowym 26 180 500,00 zł. Strona internetowa: www.zgm-tbs.czest.pl. Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00; tel.: 34 368 24 61; fax: 34 365 12 90; 2) W przypadku pytań w zakresie danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., kierując je na adres e-mail: iod@zgm-tbs.czest.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679, w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz ewentualnym wykonaniem umowy w wyniku jego przeprowadzenia, a także wykonaniem ewentualnych innych obowiązków lub uprawnień Zamawiającego, wynikających w szczególności z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub informacje dotyczące postępowania, na podstawie przepisów prawa, przewidujących w stosunku do Zamawiającego obowiązek ich udostępniania; 5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres ewentualnego wykonania umowy zawartej w jego wyniku. Państwa dane przechowywane będą nadto nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, związanych z wykonaniem ewentualnej umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, a także nie krócej niż jest to niezbędne w związku z obowiązującą regulacją prawną. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. póz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679; 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia a także ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tejże ustawy; 7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679, a także nie będą profilowane; 8) w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadacie Państwo następujące uprawnienia: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679- prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 - prawo do sprostowania swoich danych osobowych*' c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 9) nie przysługuje Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 - prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679. 10) Administrator podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu przekazanych danych podmiotom nieuprawnionym; 11) odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochrony danych osobowych powołany przez Administratora. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 10. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 11. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. XI. W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych. XII. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert, 2) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i informacji, 4) zawiera błąd w obliczeniu ceny. XIII. Zamawiający po wyborze oferty powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie o terminie oraz miejscu podpisania umowy. XIV. Ilekroć w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one powołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania. XV. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r. (Dz. U. z 2023 r., póz. 1497); 2) wobec których wprowadzono zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 5k ust.l Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) Kontakt: VII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz osoby uprawnione do kontaktów: Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Paweł Gerega - tel. 34 368 24 61 wew. 838, informacje techniczne, DT. 2. Agata Kot - tel. 34 368 24 61 wew. 861, zamówienia, referat DTIZ. |
© eurobudowa.pl 2004-2024