Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji kierownika budowy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji kierownika budowy

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI
ul. Poznańska 79
63-300 Pleszew
powiat: pleszewski
+48 62 7429 652
przetargi@powiatpleszewski.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pleszew
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 62 7429 652
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji kierownika budowy w ramach inwestycji pod nazwą:
,,Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynków Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie wraz z rozbiórką budynków garaży".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika budowy w ramach inwestycji pod nazwą: ,,Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynków Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie wraz z rozbiórką budynków garaży".
2. Usługa realizowana będzie w ramach dwóch zadań inwestycyjnych:
1). Zadanie 1: ,,Modernizacja budynku Zespołu Placówek Specjalnych" z terminem realizacji robót budowlanych: 18 miesięcy, 2). Zadanie 2: ,,Modernizacja infrastruktury szkolnej zlokalizowanej w Pleszewie przy Ul. Osiedlowej 1" z terminem realizacji robót budowlanych: 24 miesiące.
3. Szczegółowy zakres robót objętych inwestycją zawarto w dokumentacji projektowej, STWiORB, oraz przedmiarach robót dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl. Bezpośrednie linki do stron internetowych postępowań:
- w zakresie Zadania inwestycyjnego nr 1 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e32345a-2183-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
- w zakresie Zadania inwestycyjnego nr 2: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d441c768-2e1b-11ef-b373-0e435a8a43bc
4. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz z zakresu zagospodarowania terenu. Uwaga: Kierowanie robotami budowlanymi w ramach zadania może wymagać konieczności koordynacji robót wykonywanych na Zadaniach przez odrębnych wykonawców, wyłonionych w drodze postępowań o udzielenie zamówień w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zakres obowiązków i uprawnień kierownika budowy wynika z zapisów art. 22 i 23 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
6. Zamawiający wymaga obecności Kierownika budowy na placu budowy w takim zakresie, aby zapewnić sprawną koordynację realizowanych robót, dostępność dla kierowników poszczególnych robót, a tym samym sprawny przebieg procesu inwestycji budowlanej, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu - obecność potwierdzona notatką z informacją o podjętych działaniach.

CPV: 71540000-5, 71541000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00499669, NR.272.14.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c40b75b-209f-4b5d-a460-2447ab97c225
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Komunikacja z wyłączeniem składania ofert odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" (Formularze do komunikacji). 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatpleszewski.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 3. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. 4. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5.Informacje, oświadczenia lub inne dokumenty, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1). w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się jako załącznik, lub 2). jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e -Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Pleszewski z siedzibą przy Ul. Poznańskiej 79, 63-300 Pleszew, tel. 62 742 96 52. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Pleszewie jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu ogólnego: 62 7429 600 lub pod adresem e-mail: iod@powiatpleszewski.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji kierownika budowy w ramach inwestycji pod nazwą: ,,Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynków Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie wraz z rozbiórką budynków garaży", w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00 / 100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3). gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku
wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) - 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika budowy w ramach inwestycji pod nazwą: ,,Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynków Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie wraz z rozbiórką budynków garaży".
2. Usługa realizowana będzie w ramach dwóch zadań inwestycyjnych:
1). Zadanie 1: ,,Modernizacja budynku Zespołu Placówek Specjalnych" z terminem realizacji robót budowlanych: 18 miesięcy, 2). Zadanie 2: ,,Modernizacja infrastruktury szkolnej zlokalizowanej w Pleszewie przy ul. Osiedlowej 1" z terminem realizacji robót budowlanych: 24 miesiące.
3. Szczegółowy zakres robót objętych inwestycją zawarto w dokumentacji projektowej, STWiORB, oraz przedmiarach robót dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl. Bezpośrednie linki do stron internetowych postępowań:
- w zakresie Zadania inwestycyjnego nr 1 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e32345a-2183-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
- w zakresie Zadania inwestycyjnego nr 2: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d441c768-2e1b-11ef-b373-0e435a8a43bc
4. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz z zakresu zagospodarowania terenu. Uwaga: Kierowanie robotami budowlanymi w ramach zadania może wymagać konieczności koordynacji robót wykonywanych na Zadaniach przez odrębnych wykonawców, wyłonionych w drodze postępowań o udzielenie zamówień w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zakres obowiązków i uprawnień kierownika budowy wynika z zapisów art. 22 i 23 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
6. Zamawiający wymaga obecności Kierownika budowy na placu budowy w takim zakresie, aby zapewnić sprawną koordynację realizowanych robót, dostępność dla kierowników poszczególnych robót, a tym samym sprawny przebieg procesu inwestycji budowlanej, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu - obecność potwierdzona notatką z informacją o podjętych działaniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wykonawca musi dysponować 1 osobą spełniającą następujące warunki:
- posiadać uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być ponadto członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 551). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 334). - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie osoba ta, pełniła funkcję kierownika budowy na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto każda z robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) następujących aktualnych na dzień złożenia dokumentów:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik;
2. Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, do udostępnienia zasobów - jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasób oraz odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - jeżeli dotyczy. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00 / 100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3). gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku
wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) - 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). Nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w SWZ dla danej funkcji.
2). Zmiany terminu zakończenia usługi wynikająca ze zmiany terminu wykonania inwestycji. 3). wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, rozumianych jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiających wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie prac objętych przedmiotem umowy (np. pożar, epidemia, wojna, klęski żywiołowe itp.), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, nie więcej niż o czas trwania tych zdarzeń oraz wykonania prac koniecznych do usunięcia ich skutków, 4). Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, o ile zmiany te, będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę:
a). zmiany stawki podatku od towarów i usług, b). zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c). zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d). zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U z 2020r., poz. 1342). 5). Sposób dokonania waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4 lit a)- d) określono szczegółowo w Projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). 6). Zmiana ceny umowy, w następstwie waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy, z tytułu wzrostu kosztów realizacji umowy. Rodzaj i zakres zamian oraz sposób ich wprowadzania określono szczegółowo w Projekcie umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
7). Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez zamawiającego osobę.
Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.