dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Mysłowice)
śląskie (Piekary Śląskie)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22 31-109 Kraków powiat: Kraków 126482303 krakow@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20679,Roboty-budowlane-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Kielcach-w-roku-2024.html |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 126482303 |
Termin składania ofert: | 2024-10-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Zabudowa wyrw w korycie rzeki Nidzicy w km 47+600 - 47+640, 48+235 - 48+255, 48+345 - 48+390, 48+370 - 48+400, 48+525 - 48+540, 48+520 - 48+545 w m. Ilkowice, gm. Słaboszów; 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach w roku 2024. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a - 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a - 14c do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 15 do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy dla Części I oraz Części II zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach: Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/ z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami RDOŚ. Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Kod CPV: 45246400- 7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej; 45244000-9 - Wodne roboty budowlane; 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami: a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania; https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych b) Dobre praktyki utrzymania rzek; https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf c) Renaturyzacja wód - podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych; https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/ 7. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa 7.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy. 7.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane. 7.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi. 8. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą bezpośrednio czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysach ofertowych tj.: - pracowników niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja robót budowlanych; - pracowników fizycznych - bezpośrednie wykonywanie robot budowlanych; 8.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 8 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy. 8.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 8, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 8.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę. 8.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Wizja lokalna jest fakultatywna. Koszt odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Terminie wizji w terenie Wykonawca może uzgodnić z pracownikami: - dla Części I: Nadzoru Wodnego w Kazimierzy Wielkiej; nr telefonu 532 033 138 lub 691 417 485; - dla Części II: Nadzoru Wodnego w Kielcach; nr telefonu 605 186 184 lub 41 342 52 24; - dla Części III: Nadzoru Wodnego w Jędrzejowie; nr telefonu 532 033 140 lub 502 521 942; 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Część II - Kompleksowe utrzymanie koryta rzeki Silnicy w km 0+000-4+500, 9+200-10+700 w m. Kielce; 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach w roku 2024. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a - 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a - 14c do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 15 do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy dla Części I oraz Części II zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach: Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/ z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami RDOŚ. Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Kod CPV: 45246400- 7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej; 45244000-9 - Wodne roboty budowlane; 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami: a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania; https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych b) Dobre praktyki utrzymania rzek; https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf c) Renaturyzacja wód - podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych; https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/ 7. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa 7.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy. 7.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane. 7.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi. 8. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą bezpośrednio czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysach ofertowych tj.: - pracowników niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja robót budowlanych; - pracowników fizycznych - bezpośrednie wykonywanie robot budowlanych; 8.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 8 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy. 8.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 8, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 8.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę. 8.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Wizja lokalna jest fakultatywna. Koszt odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Terminie wizji w terenie Wykonawca może uzgodnić z pracownikami: - dla Części I: Nadzoru Wodnego w Kazimierzy Wielkiej; nr telefonu 532 033 138 lub 691 417 485; - dla Części II: Nadzoru Wodnego w Kielcach; nr telefonu 605 186 184 lub 41 342 52 24; - dla Części III: Nadzoru Wodnego w Jędrzejowie; nr telefonu 532 033 140 lub 502 521 942; 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Część III - Uzupełnienie ubytków w drogach przywałowych i po koronie wałów na terenie działania Nadzoru Wodnego w Jędrzejowie; 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach w roku 2024. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a - 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a - 14c do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 15 do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy dla Części I oraz Części II zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach: Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/ z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami RDOŚ. Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Kod CPV: 45246400- 7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej; 45244000-9 - Wodne roboty budowlane; 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami: a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania; https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych b) Dobre praktyki utrzymania rzek; https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf c) Renaturyzacja wód - podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych; https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/ 7. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa 7.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy. 7.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane. 7.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi. 8. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą bezpośrednio czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysach ofertowych tj.: - pracowników niższego szczebla technicznego - organizowanie i realizacja robót budowlanych; - pracowników fizycznych - bezpośrednie wykonywanie robot budowlanych; 8.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 8 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy. 8.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 8, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 8.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę. 8.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Wizja lokalna jest fakultatywna. Koszt odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Terminie wizji w terenie Wykonawca może uzgodnić z pracownikami: - dla Części I: Nadzoru Wodnego w Kazimierzy Wielkiej; nr telefonu 532 033 138 lub 691 417 485; - dla Części II: Nadzoru Wodnego w Kielcach; nr telefonu 605 186 184 lub 41 342 52 24; - dla Części III: Nadzoru Wodnego w Jędrzejowie; nr telefonu 532 033 140 lub 502 521 942; 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. CPV: 45246400-7 Dokument nr: 2024/BZP 00499499, K.ROZ.2710.107.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20679,Roboty-budowlane-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Kielcach-w-roku-2024.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia - zwanej dalej ,,SWZ" - komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. 2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj" (na etapie składania ofert) lub ,,Wiadomości" (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: monika.kondracka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym bez względu na przyczynę poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl. 12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Kondracka. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.107.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO 5. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-01 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024