dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont tylnych wejść do budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole powiat: Opole tel. 77 4624700, 77 4624702, tel. 77 4624741 spoldzielnia@sm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 77 4624700, 77 |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA POSTĘPOWANIE W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ remont tylnych wejść do budynków przy Ul. Skautów Opolskich 1,3,5,7 na terenie Osiedla nr III Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont tylnych wejść do budynków przy Ul. Skautów Opolskich 1,3,5,7 na terenie Osiedla nr III, w zakresie: 1. Skucie okładziny podestu z lastrico (przed tylnym wejściem do budynku), schodów zewnętrznych i tynków zewnętrznych muru pod podestem wejścia do budynku, 2. Rozebranie fragmentu chodnika z kostki betonowej, 3. Demontaż, przerobienie polegające na dostosowaniu wysokości do warunków technicznych i ponowny montaż balustrady schodów zewnętrznych, 4. Demontaż, oczyszczenie/odnowienie i ponowny montaż daszków nad wejściem wraz z wymianą poliwęglanu komorowego oraz rynien i rur spustowych na metalowe, 5. Wykonanie okładzin powierzchni podestu i schodów zewnętrznych z granitu płomieniowanego gr. 3 em, podest gr. 2cm, podstopnice gr. 3 em, podstopnice gr. min. 1 cm wraz z wykonaniem cokolików wys.10 cm i gr. 1-2 cm, 6. Naprawa balustrady schodów obejmująca m.in. usunięcie elementów z drewna, skrócenie, montaż pochwytu z rury stalowej o średnicy 50 mm oraz przygotowanie do montażu do płaszczyzny bocznej podestu i biegu schodowego przy zastosowaniu kotew chemicznych, 7. DOSTAWA i montaż pochwytu stalowego na ścianie zewnętrznej (montaż po drugiej stronie biegu), 8. DOSTAWA i montaż, składanego na ścianę budynku, najazdu dla wózków dziecięcych, 9. Uzupełnienie nawierzchni chodników z kostki betonowej, 10. Wykonanie tynków zewnętrznych cementowych kat. III (mur pod podestem, boczna powierzchnia podestu biegu schodowego), 11. Rozbiórka okładziny z płytek elewacyjnych oraz uzupełnienie tynkiem cementowym kat. III i malowanie powierzchni po rozbiórce okładziny z płytek i wykonaniem tynku, 12. DOSTAWA i montaż pochwytu stalowego na ścianie wewnętrznej - uzupełnienie pochwytów w wiatrołapie tylnego wejścia (montaż po drugiej stronie biegu schodowego), 13. DOSTAWA i montaż wycieraczek metalowych przed schodami zewnętrznymi, wycieraczki ryflowane z kasetą (nie krata wema), 14. Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z robót, w tym złom do punktu skupu złomu wskazanego prze Zamawiającego. Informacje dodatkowe: 1. Roboty należy wykonać z użyciem materiałów i rozwiązań o parametrach nie gorszych od rozwiązania przykładowego podanego w przedmiarach robót. 2. Prace należy wykonać na podstawie wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, w oparciu o przedmiary- stanowiące załącznik do niniejszej SWZ, w sposób zgodny z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie remontu w innej technologii niż określona w SWZ pod warunkiem, że Oferent, wraz z ofertą przedstawi zamienne rozwiązanie z podaniem producenta i rodzaju materiału/systemu, a zastosowane materialy/system będą posiadały parametry nie gorsze niż rozwiązania przyjęte przez Zamawiającego w SWZ. 4. Przywrócenie terenu wokół budynków do stanu pierwotnego poprzez wykonanie rekultywacji uszkodzonych terenów zielonych i nawierzchni utwardzonych. 5. Zastosowane materiały winny posiadać Europejską Aprobatę Techniczną lub ITB, certyfikat zgodności z ITB oraz atesty PZH. IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA 1. Cena zamówienia brutto winna być ustalona na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji. 2. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji. 3. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego). 4. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto. 5. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia. 7. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. 8. Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny. Przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ należy traktować jako opis zakresu i ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót wynikających z przedmiaru, a tym samym ceny zamówienia. Cena oferty skorygowana zostanie do określonych zakresów. 12. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego. 13. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje. 14. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą składniki cenotwórcze (R, Kp, Kz i Z) i ceny materiałów przyjęte w kosztorysie ofertowym. 15. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców. Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 września 2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211. Oferent może być obecny przy otwarciu ofert. Składanie ofert: X. PRZYGOTOWANIE OFERTY 1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem: Nazwa wykonawcy ZAMAWIAJĄCY: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole Oferta PRZETARG - remont tylnych wejść do budynków przy Ul. Skautów Opolskich 1,3,5,7 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 24 września 2024r. do godz. 10:00 2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta. 3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca. XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 24 września 2024r. do godz.10:00. Miejsce i termin realizacji: VII. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31 października 2024r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zapytania o cenę, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie: http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html 2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 3. Specyfikacja warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetarqi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 60 miesięcy. 2. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 250.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie. 2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót. 3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy . 4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty. 5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności: 1 faktura z terminem płatności 21 dni. Faktura będzie płatna po wykonaniu całego zadania. Podstawą do wystawienia faktury końcowej protokół odbioru końcowego bez uwag. VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA 1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ. 2. Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym). 3. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym): o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS, o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250.000,00 zł, o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie zapytania o cenę . (Jeśli dotyczy) 4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego. 5. Kosztorys ofertowy - kosztorys szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R, Kp, Kz, i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym. 6. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 7. Opis zaoferowanych materiałów. 3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl. Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00. Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana. Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego. 5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert. 6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta. XII. TERMIN I WYBÓR OFERT 1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym. 2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 15.10.2024r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena. Cena oferty C - waga 100 pkt. Cena oferty - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena z badanych ofert C =---------------------------------------x 100 pkt cena oferty badanej 3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg powyższych wzorów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY 1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy. 2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ. 3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany W/konawca zobowiązany jest podpisać umowę. 4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 pod rygorem utraty wadium. 5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 31.10.2024r. 6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. 7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu robót. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł. 2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu. 3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż 23.08.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 20.08.2024r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania. 4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetarqi@sm.opole.pl. Kontakt: XV. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest w sprawach formalnych Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702 . |
© eurobudowa.pl 2004-2024