Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana i przebudowa przyłączy c.o./c.w.u. z cyrkulacją c.w.u

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana i przebudowa przyłączy c.o./c.w.u. z cyrkulacją c.w.u

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
Rakowska 15
97-300 Piotrków Trybunalski
powiat: Piotrków Trybunalski
sekretariat@szpital-piotrkow.pl
https://szpital-piotrkow.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-piotrkow/demand/notice/public/141752/details
Województwo: łódzkie
Miasto: Piotrków Trybunalski
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana i przebudowa przyłączy c.o./c.w.u. z cyrkulacją c.w.u. do budynku głównego, Pawilonu A i Pawilonu B
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana i przebudowa przyłączy c.o./c.w.u. z cyrkulacją c.w.u. do budynku głównego, Pawilonu A i Pawilonu B na potrzeby realizacji zadania pn.: Modernizacja instalacji C.O., instalacji C.W.U., instalacji sprężonego powietrza w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.

CPV: 45000000-7, 45300000-0,45330000-9-,45331000-6, 45331100-7,45332000-3,45332200-5,45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00499785, 61/TP/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-piotrkow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-piotrkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://szpital-piotrkow.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-piotrkow/demand/notice/public/141752/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-30 10:00
Miejsce składania ofert: https://szpital-piotrkow.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 61/TP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana i przebudowa przyłączy c.o./c.w.u. z cyrkulacją c.w.u. do budynku głównego, Pawilonu A i Pawilonu B na potrzeby realizacji zadania pn.: Modernizacja instalacji C.O., instalacji C.W.U., instalacji sprężonego powietrza w Samodzielnym Szpitalu Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na prace i roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu - szczegółowo wykluczenie rozdz. IX, X i XI;
b) spełniają określone warunki udziału w postępowaniu - szczegółowo warunki rozdz. IX, XI.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
3) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:
a) Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w tym:
o kierownikiem budowy, pełniącym obowiązki kierownika w branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania, robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń
- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę jak i spełniania warunków udziału w
postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda:
a) oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu
w formie załącznika nr 3 - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane
przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe)
Oświadczenie - załącznik nr 3 Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał
należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz
podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
b) oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki
wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika nr 3a - załączone na wezwanie
Zamawiającego (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający żąda:
a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji
zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1 osoba:
o kierownik budowy, pełniący obowiązki kierownika w branży sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania,
robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń - upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, posiadający ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień
budowlanych.
Forma wykazu według załącznika nr 5 do SWZ.
Użyte w treści postawionych powyżej warunków pojęcia należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca
1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725, ze zm.).
W odniesieniu do wyżej wymaganych uprawnień, Zamawiający jako ,,odpowiadające im uprawnienia budowlane" rozumie
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa upoważniające do wykonywania tych
samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane, albo osoba skierowana do realizacji zamówienia
publicznego posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów
będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach
określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 334).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
c) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika nr 7 do SWZ
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
wg załącznika nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy
e) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów - jeżeli dotyczy;
f) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których
mowa w art. 455 ustawy PZP oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy możliwości
zmian:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim
będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu:
a. przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi wyłącznie Zamawiający;
b. siły wyższej, która opóźni lub uniemożliwi realizację umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c. innych okoliczności, niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę, jak np. trudność w pozyskaniu materiałów i
urządzeń niezbędnych do wykonania robót, których nie można było przewidzieć na etapie zawarcia umowy.
d. opóźnieniami związanymi z uzyskaniem stosownych decyzji i pozwoleń.
3. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na prace i roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-29

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.