dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o ul. Pod Lasem 62 44-210 Rybnik powiat: Rybnik 32 422 36 81, tel. 32/4328072, tel. 32/4328057, tel. 32/4328027 bchmielewski@pwik-rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 422 36 81, tel. 3 |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy Myśliwskiej / Żużlowej w Rybniku Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy Myśliwskiej / Żużlowej w Rybniku (całość inwestycji zgodnie z PZT w projekcie budowlanym) 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót określony został w dokumentacji technicznej, w tym m.in. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarach robót, w projekcie budowlanym, a także w umowie (przedmiotowe dokumenty stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji). Otwarcie ofert: 7. Otwieranie ofert. 7.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2024 r. do godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62. 7.2. Otwarcie ofert jest jawne. Specyfikacja: 8.6. Dokumentacja zawierająca niezbędne uzgodnienia, decyzje itp. pozostaje do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 31 po uprzednim ustaleniu telefonicznym z Zamawiającym (Pan Marcin Zacher, nr tel. 032 43 280 27 / Pan Bartosz Chmielewski, nr tel. 032 43 280 57 ). Składanie ofert: 6.1 Składanie ofert. Oferty należy składać w terminie do dnia 30.09.2024r. do godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62. Wymagania: 1.3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia z wyłączeniem robót instalacyjnych wykonywanych metodą ,,wykopową" oraz montażu armatury wskazanej w dokumentacji projektowej, które muszą być realizowane osobiście przez Wykonawcę, przy czym Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przetargowym nie może być podwykonawcą Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania. 1.4. Producenci materiałów wskazani w dokumentacji projektowej mają charakter przykładowy i mogą ulec zmianie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w odniesieniu do danego materiału. Rozdział 2. Instrukcja dla Wykonawcy. 2. Przygotowanie ofert. 2.1 Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim i odpowiadać na przedstawione kwestie związane z przetargiem. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. 2.2. Oferta powinna być zszyta (spięta) w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 2.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Oferty zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych oraz oferty częściowe nie będą rozpatrywane. 2.4. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy. 2.5. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. odpisu z rejestru sądowego, umowy spółki). 2.6. Wszystkie strony oferty powinny być zaparafowane przez osobę/y podpisującą ofertę. Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami w prawym górnym rogu. 2.7. Poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne i zrozumiałe oraz parafowane przez osobę/y podpisującą całą ofertę - w przeciwnym wypadku informacje poprawione, przekreślone lub nieczytelne będą traktowane jako brak odpowiedzi. 2.8. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej i nieprzeźroczystej kopercie, oznaczonej następująco: a) adresat: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Pod Lasem 62 44 - 210 Rybnik b) zawartość: Oferta na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy Myśliwskiej / Żużlowej w Rybniku. c) Wykonawca: nazwa i adres firmy d) dopisek: Nie otwierać przed: 30.09.2024 r. godz. 1200 2.9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zmiany te muszą zostać przygotowane i oznaczone tak jak oferta, dodatkowo koperta ta powinna zostać oznaczona określeniami "ZMIANA" lub "WYCOFANIE". 2.10. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez ich otwierania. 2.11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty, a Zamawiający w każdym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanych. 3. Niniejszy przetarg otwarty jest dla Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; o posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 400 000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) (franszyza redukcyjna w wysokości nie większej niż 2 000 zł); - nie posiadają zaległości wobec Urzędu Skarbowego; o nie posiadają zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; o w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o łącznej wartości minimum 400 000,00 brutto (w przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji); o w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą stosować rury, studnie oraz kształtki pochodzące od dostawców zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dokona pisemnej akceptacji dostawców po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało pisemne udokumentowanie pochodzenia dostaw w/w materiałów od wskazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego dostawców; o akceptują warunki niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Wykonawców chcących realizować przedmiot zamówienia w formie konsorcjum. 4. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków. Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć każdą stronę kserokopii dokumentu. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na fakt, iż postępowanie prowadzone jest w postaci papierowej wymaga się aby wszystkie dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć każdą stronę kserokopii dokumentu. W przypadku dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów w jednej z następujących form: o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z nośnikiem zawierającym plik z przedmiotową dokumentacją umożliwiający Zamawiającemu weryfikacje dokumentu. Zamawiający informuje, iż nośnik nie będzie podlegał zwrotowi LUB o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy LUB o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z dokumentem (np. raportem z weryfikacji, certyfikatem itp.) potwierdzającym autentyczność dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazaniem osób lub podmiotów, które podpisały przedmiotowy dokument. Kompletna oferta powinna zawierać: o wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 2 o parafowany wzór umowy o kserokopię opłaconej aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem uiszczenia zapłaty składki polisy; o kosztorysy (w formie szczegółowej) opracowane na podstawie otrzymanych od Zamawiającego przedmiarów robót o wzór oświadczenia o wzór oświadczenia - Wymagania dla podwykonawców z zakresie BHP, P.POŻ. I OCHRONY ŚRODOWISKA (PRF-06-03) o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o referencje potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o łącznej wartości minimum 400 000,00 brutto o wzór stroju roboczego pracowników biorących udział w realizacji umowy przedstawiony w formie dokumentacji fotograficznej, o oświadczenie, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona na kolejny okres 12 miesięcy (jeżeli polisa jest wystawiona na okres krótszy niż termin realizacji umowy) o oświadczenie, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona co najmniej o okres gwarancji udzielonej w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę: o aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; o oryginał (lub kopia notarialnie poświadczona) upoważnienia do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. o Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do przedłożenia umowy Spółki Cywilnej. Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: ? Oświadczenie o cenie (Załącznik Nr 1) o Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 2) 5. Kryteria oceny 100 % cena 5.1. Przy wyborze podmiotu do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania PWiK Sp. z o.o. będzie się kierowało ceną i spełnieniem warunków określonych przez PWiK Sp. z o.o. w niniejszej specyfikacji. 5.2. Przy ocenie wysokości proponowanej ceny Zamawiający zastrzega sobie badanie jej realności uwzględniając przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2022. poz.1233 t.j.) oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 594 t.j.). 5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą/Wykonawcami, którzy złożą ofertę/oferty. W ramach negocjacji Wykonawca nie może przedłożyć oferty mniej korzystnej dla Zamawiającego niż ta złożona pierwotnie. 5.4. Przyjęta przez Zamawiającego cena ofertowa nie podlega zmianie i waloryzacji do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 5.5. Cena ofertowa powinna wynikać z kosztorysów ofertowych obliczonych na podstawie dokumentacji technicznej oraz wymagań zawartych w niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisane w przedmiarach robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (niewypełnione pozycje przedmiaru robót przez Wykonawcę), nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w kosztorysie. Kolejność pozycji musi być zgodna z przedmiarami dołączonymi do specyfikacji. Podane w przedmiarach robót katalogi wskazują jedynie podstawy ustalające szczegółowy opis danej roboty. Podstawa wyceny nie jest wiążąca i może być zmieniona. Jeżeli Wykonawca uważa, że jakiś zakres robót został ominięty winien w kosztorysach ująć dodatkową pozycję wyceny robót. Wycenę dodatkową (rozszerzającą) do danej pozycji należy oznaczyć symbolami ', ' ' (za pozycją rozszerzaną lub wprowadzić dodatkowe pozycje na końcu działu z odpowiednim komentarzem). 6.2 Okres ważności ofert. Oferty pozostaną ważne do dnia 12.11.2024 r. Oferty wniesione po terminie wyznaczonym do składania ofert nie są otwierane. 7.3. Przy odczytywaniu ofert Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny. 7.4. Komisja ocenia oferty najpierw pod względem formalnym. 7.5. Zamawiający poprawi oczywiste błędy i pomyłki. 7.6. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę jeżeli jej treść lub forma nie odpowiada zapisom zawartym w specyfikacji przetargowej oraz wymaganiom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku, gdy została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 7.7. Zamawiający ma również prawo odrzucić ofertę, jeżeli Wykonawca: 1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał zamówienia, wykonał je nienależycie lub bezpodstawnie odstąpił od jego wykonania, 2) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie przystąpił do podpisania umowy, 3) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania na wezwanie Zamawiającego nie uzupełnił braków w złożonej ofercie w innych postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego (PWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku), 4) w terminie 12 miesięcy przed terminem złożenia ofert wypowiedział umowę zawartą z Zamawiającym, 5) pozostaje w bieżącymhttps://pwik-rybnik.pl/budowa-sieci-kanalizacji-sanitarnej-z-przylaczami-w-ul-mysliwskiej-zuzlowej-w-ry sporze sądowym z Zamawiającym 7.8. Jeżeli złożona zostanie tylko jedna ważna oferta lub tylko jedna spośród ofert złożonych będzie ofertą ważną to Zamawiający może udzielić zamówienia Wykonawcy, który złożył taką ofertę. 7.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, o czym poinformuje pisemnie Wykonawców. 7.10. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty. 8.2. Zapytania dotyczące zamówienia należy kierować na piśmie - nr faksu 32/4328078, e - mail jak wyżej od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.00 oraz w piątki w godzinach od 07.00 do 12.00. 8.3. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania będą udzielane w formie pisemnej (poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego) po uprzednim otrzymaniu od uczestnika/ów postępowania stosownego zapytania na piśmie (w tym faksem) najpóźniej do dnia 23.09.2024r. 8.4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom przygotowanie oferty z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i modyfikacji. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców. 8.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia faktu otrzymania zawiadomienia i innych informacji przesłanych przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną. 9. Zawarcie umowy. 9.1. W terminie określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży Zamawiającemu umowę zgodną ze wzorem umowy wraz z potwierdzeniem wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 35.000,00 zł. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Należy je wnieść w formie pieniężnej przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP: 41 1020 2472 0000 6202 0018 5801. 9.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w swojej ofercie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. 9.3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Uwagi: Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ul. Pod Lasem 62, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000101637, będące podatnikiem VAT i posiadające numer identyfikacji NIP: 642?26?64?990. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: telefon: (0-32) 43 28 089 e-mail: iod@pwik-rybnik.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz w celu zawarcia umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby mające dostęp do dokumentacji przetargowej oraz osoby uczestniczące w realizacji umowy. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat lub dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego (w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora) 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania 7) PWiK Sp. z o.o. zapewnia Pani/Panu wypełnienie wszystkich praw osób fizycznych wynikających z RODO, w szczególności z prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, ma Pani/ Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych 9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odmową udziału w postępowaniu. Kontakt: 8. Uprawnieni do udzielania informacji. 8.1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Monika Małachowska tel. 32/4328072 e- mail: przetargi@pwik-rybnik.pl Marcin Zacher, tel. 32/4328027 Bartosz Chmielewski, tel. 32/4328057 e-mail: mzacher@pwik-rybnik.pl e-mail: bchmielewski@pwik-rybnik.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024