mazowieckie (Legionowo)
mazowieckie (Legionowo)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowe przeglądy kominiarskie budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-09-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łagów ul. Rynek 62 26-025 Łagów powiat: kielecki tel. 41 343 70 54 (55,56), fax: 41 343-70-51 urzad@lagowgmina.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łagów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 343 70 54 (5 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na zadanie pn.: ,,Okresowe przeglądy kominiarskie budynków w roku 2024 i 2025" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: ,,Okresowych przeglądów kominiarskich budynków w roku 2024 i 2025", obejmujących: - kontrolę okresową, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.), które należy przeprowadzić w okresie do końca września 2024r. - usunięcie zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 822), zgodnie z harmonogramem w budynkach: 1. Urząd Miasta i Gminy w Łagowie Ul. Rynek 62 (paliwo stałe). 2. Były komisariat policji Ul. Słupska 4 w Łagowie (paliwo stałe). 3. Ośrodek Zdrowia w Starej Zbelutce 54 (paliwo stałe). 4. Gminne Centrum Zdrowia w Łagowie (olej opałowy). 5. Dwa lokale mieszkalne w bud. Szkoły Podstawowej w Lechówku (olej opałowy). 6. Dwa lokale mieszkalne w bud. byłej Szkoły Podstawowej w Czyżowie (paliwo stałe). 7. Szkoła Podstawowa w Rudzie z dwoma lokalami mieszkalnymi (paliwo stałe) /kompleksowo/. 8. Bud. biblioteki w Starej Zbelutce (paliwo stałe). 9. Świetlica Środowiskowa (byłe przedszkole) Ul. Słupska 5 (paliwo stałe). 10. Remiza OSP w Łagowie Ul. Rynek 68a (paliwo stałe), 11. Schronisko Młodzieżowe Ul. Zapłotnia 1 z dwoma lokalami mieszkalnymi (paliwo stałe), /kompleksowo/. 12. Urząd Gminy w Łagowie Ul. Iwańska 11 (paliwo stałe), 13. Budynek mieszkalny Ul. Bardzka 9 w Łagowie (paliwo stałe), 14. Remiza OSP w Sadkowie, Sadków 62A, 15. Remiza OSP w Piotrowie, Piotrów-Porębiska 66, 16. Remiza OSP w Sędku, Sędek 61A, 17. Świetlica Wiejska w Czyżowie, Czyżów 76 18. Świetlica Wiejska w Woli Łagowskiej (plac targowy). 19. Świetlica Wiejska w Gęsicach, Gęsice 33A. 20. Szalet Publiczny w Łagowie Ul. Rynek 21. Budynek mieszkalny w miejscowości Piotrów Zagościniec 19 (paliwo stałe). Sporządzenie protokołu w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c) jest sporządzany w formie dokumentu elektronicznego (tzw. e-protokół), z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art.27a ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456). Minister właściwy do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa określa wzór protokołu, w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający wymaga dodatkowo przedłożenia przez wykonawcę jednego egzemplarza protokołu w formie papierowej stanowiącego wydruk e-protokołu z CEEB, dla każdego budynku objętego obowiązkową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zestawienie wszystkich sporządzonych e-protokołów, ze wskazaniem unikalnego identyfikatora dokumentu w CEEB. Podstawą uregulowania płatności za wykonanie okresowego czyszczenia przewodów kominowych będzie pisemne potwierdzenie niniejszej usługi przez dowolnego lokatora/zarządcy budynku stanowiącym załącznik do każdej faktury. Dokument nr: GK.271.4.2024 Składanie ofert: Ofertę stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, należy przesłać w terminie do 20 września 2024r. do godz. 15.00 na adres e-mail: urzad@lagowgmina.pl. Wymagania: Tryb udzielania zamówienia publicznego - postępowanie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych, kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy - prawo zamówień publicznych, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Łagów z dnia 7 stycznia 2021 r. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia i kwalifikacje zawodowe w rzemiośle kominiarskim, tj : jedna osoba posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. Terminy usunięcia zanieczyszczeń - zgodnie z harmonogramem /zał. nr 1/. III. OGÓLNE USTALENIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. IV. WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: Oferenci ubiegający się o zamówienie muszą załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: - Ofertę należy złożyć na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - załącznik nr 2. - Do oferty cenowej należy dołączyć kwalifikacje kominiarskie osób uprawnionych do wykonania w/w czynności. V. OCENA OFERT: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę na realizację przedmiotu umowy i złożona oferta będzie spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w Zaproszeniu do składania ofert. 2. Ocena ofert będzie odbywała się metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 3. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 3 lit. c). 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń albo dokumentów do uzupełnienia lub oświadczeń, chyba, że pomimo uzupełnienia dokumentów oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuci ofertę również, gdy: - jej treść nie odpowiada treści warunkom zamówienia; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Jeżeli w wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: Opis obliczania ceny: 1. Wykonawca poda w formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert, kwoty netto przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych w okresach kwartalnych oddzielnie dla budynków/lokali mieszkalnych i użytkowych, stawkę podatku VAT oraz wartość brutto. Następnie Wykonawca w formularzu ofertowym określi łączną cenę realizacji zlecenia brutto dla całości zamówienia. 2. Cenę należy określić w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). 3. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym musi uwzględniać wszystkie wymagania zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie. 4. Cenę oferty stanowi cena wykonania całości zamówienia. 5. Ceny jednostkowe netto określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym są stałe przez cały okres ważności umowy. 6. Walutą oferty jest złoty polski, w której należy prowadzić wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zaproszenie do składania ofert. Płatności: - Rozliczenie odbywać się będzie kwartalnie po dokonaniu przeglądów. Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po każdym przeglądzie kwartalnym. - Termin płatności faktur wynosi 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego - Rozliczenia będą prowadzone w PLN, nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w języku polskim w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert. 2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawomocnione do reprezentowania Wykonawcy - pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo załączone do oferty powinno zostać złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnie potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca nanosił poprawki lub zmiany we wpisanej przez siebie treści (czyli wyłącznie miejscach, w których jest to dopuszczalne przez Zamawiającego) powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 4. Stosowne wypełnienia miejsc wykropkowanych we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonywane komputerowo, maszynowo lub ręcznie. 5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 6. Podpisy. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: 1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców - zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo, 7. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia do składania ofert. 9. Zmiana / wycofanie oferty: 1) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, 2) o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu do składania ofert, 3) pismo należy złożyć lub przesłać na adres Urzędu Miasta i Gminy w Łagowie ul. Rynek 62, 26-025 Łagów oznaczając odpowiednio ,,ZMIANA OFERTY"/,,WYCOFANIE OFERTY", która została przesłana w ,,dniu........". 4) do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy. 10. Zwrot oferty bez otwierania Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający nie będzie brał pod uwagę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 2. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia 20 września 2024r. VIII. ODRZUCENIE OFERTY Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert 2) Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu oraz na pisemne wezwanie nie uzupełnił wymaganych dokumentów i oświadczeń. IX. OPIS KRYTERIÓW: 1. Ocena i wybór oferty najkorzystniejszej - jedynym kryterium wyboru ofert jest cena - w związku z tym oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza (jeżeli spełni wszystkie wymogi formalne określone przez Zamawiającego). Ocena punktowa (poszczególnego pakietu)= Cena brutto oferty najkorzystniejszej .............................................. x 100 Cena brutto oferty badanej 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: 1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, b) cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę. 2. Wszelką korespondencję dotyczącą tego postępowania należy kierować na e-maila: bszyszka@lagowgmina.pl. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Zaproszenia do składania ofert. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie przesłana Wykonawcom, do których zostało skierowane Zaproszenie do składania ofert. Kontakt: 1. Do kontaktowania się z Wykonawcą w imieniu Zamawiającego upoważnia się w sprawach proceduralnych i merytorycznych: - Beatę Szyszka - st. inspektora ds. gospodarki komunalnej - tel. 41 343 70 54 wew. 311. Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:30-15:00, wtorek - 7:30-17:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. |
© eurobudowa.pl 2004-2024