Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Okresowe przeglądy kominiarskie budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowe przeglądy kominiarskie budynków

Data zamieszczenia: 2024-09-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łagów
ul. Rynek 62
26-025 Łagów
powiat: kielecki
tel. 41 343 70 54 (55,56), fax: 41 343-70-51
urzad@lagowgmina.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Łagów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 343 70 54 (5
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na zadanie pn.: ,,Okresowe przeglądy kominiarskie budynków w roku 2024 i 2025"
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: ,,Okresowych przeglądów kominiarskich budynków w roku
2024 i 2025", obejmujących:
- kontrolę okresową, polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych:
dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.), które należy przeprowadzić
w okresie do końca września 2024r.
- usunięcie zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych (zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.
822), zgodnie z harmonogramem w budynkach:
1. Urząd Miasta i Gminy w Łagowie Ul. Rynek 62 (paliwo stałe).
2. Były komisariat policji Ul. Słupska 4 w Łagowie (paliwo stałe).
3. Ośrodek Zdrowia w Starej Zbelutce 54 (paliwo stałe).
4. Gminne Centrum Zdrowia w Łagowie (olej opałowy).
5. Dwa lokale mieszkalne w bud. Szkoły Podstawowej w Lechówku (olej opałowy).
6. Dwa lokale mieszkalne w bud. byłej Szkoły Podstawowej w Czyżowie (paliwo stałe).
7. Szkoła Podstawowa w Rudzie z dwoma lokalami mieszkalnymi (paliwo stałe) /kompleksowo/.
8. Bud. biblioteki w Starej Zbelutce (paliwo stałe).
9. Świetlica Środowiskowa (byłe przedszkole) Ul. Słupska 5 (paliwo stałe).
10. Remiza OSP w Łagowie Ul. Rynek 68a (paliwo stałe),
11. Schronisko Młodzieżowe Ul. Zapłotnia 1 z dwoma lokalami mieszkalnymi (paliwo stałe),
/kompleksowo/.
12. Urząd Gminy w Łagowie Ul. Iwańska 11 (paliwo stałe),
13. Budynek mieszkalny Ul. Bardzka 9 w Łagowie (paliwo stałe),
14. Remiza OSP w Sadkowie, Sadków 62A,
15. Remiza OSP w Piotrowie, Piotrów-Porębiska 66,
16. Remiza OSP w Sędku, Sędek 61A,
17. Świetlica Wiejska w Czyżowie, Czyżów 76
18. Świetlica Wiejska w Woli Łagowskiej (plac targowy).
19. Świetlica Wiejska w Gęsicach, Gęsice 33A.
20. Szalet Publiczny w Łagowie Ul. Rynek
21. Budynek mieszkalny w miejscowości Piotrów Zagościniec 19 (paliwo stałe).
Sporządzenie protokołu w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych), przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c) jest sporządzany
w formie dokumentu elektronicznego (tzw. e-protokół), z wykorzystaniem systemu
teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa
w art.27a ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów
oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967
i 2456). Minister właściwy do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania
przestrzennego oraz mieszkalnictwa określa wzór protokołu, w formie dokumentu
elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne.
Zamawiający wymaga dodatkowo przedłożenia przez wykonawcę jednego egzemplarza
protokołu w formie papierowej stanowiącego wydruk e-protokołu z CEEB, dla każdego budynku
objętego obowiązkową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych. Ponadto
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zestawienie wszystkich sporządzonych
e-protokołów, ze wskazaniem unikalnego identyfikatora dokumentu w CEEB.
Podstawą uregulowania płatności za wykonanie okresowego czyszczenia przewodów
kominowych będzie pisemne potwierdzenie niniejszej usługi przez dowolnego
lokatora/zarządcy budynku stanowiącym załącznik do każdej faktury.

Dokument nr: GK.271.4.2024

Składanie ofert:
Ofertę stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, należy przesłać w terminie do 20 września
2024r. do godz. 15.00 na adres e-mail: urzad@lagowgmina.pl.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia publicznego - postępowanie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień
publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych, kwoty wskazanej w art. 2
ust. 1 pkt 1) ustawy - prawo zamówień publicznych, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta i Gminy Łagów z dnia 7 stycznia 2021 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co
najmniej 1 osobą, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą
uprawnienia i kwalifikacje zawodowe w rzemiośle kominiarskim, tj : jedna osoba
posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.
Terminy usunięcia zanieczyszczeń - zgodnie z harmonogramem /zał. nr 1/.
III. OGÓLNE USTALENIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
IV. WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
Oferenci ubiegający się o zamówienie muszą załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
- Ofertę należy złożyć na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - załącznik nr 2.
- Do oferty cenowej należy dołączyć kwalifikacje kominiarskie osób uprawnionych do wykonania
w/w czynności.
V. OCENA OFERT:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę na realizację przedmiotu
umowy i złożona oferta będzie spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w Zaproszeniu do
składania ofert.
2. Ocena ofert będzie odbywała się metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów
dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do składania ofert, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia,
nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 3 lit. c).
5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
dokumentów lub oświadczeń albo dokumentów do uzupełnienia lub oświadczeń, chyba, że pomimo
uzupełnienia dokumentów oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie
postępowania.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, lub jeżeli dokonana ocena
wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuci ofertę również, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści warunkom zamówienia;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez Wykonawcę wykluczonego;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. Jeżeli w wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Opis obliczania ceny:
1. Wykonawca poda w formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert,
kwoty netto przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych dymowych,
spalinowych i wentylacyjnych oraz usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych
i spalinowych w okresach kwartalnych oddzielnie dla budynków/lokali mieszkalnych
i użytkowych, stawkę podatku VAT oraz wartość brutto. Następnie Wykonawca w formularzu
ofertowym określi łączną cenę realizacji zlecenia brutto dla całości zamówienia.
2. Cenę należy określić w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
3. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym musi uwzględniać wszystkie
wymagania zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie.
4. Cenę oferty stanowi cena wykonania całości zamówienia.
5. Ceny jednostkowe netto określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym są stałe przez
cały okres ważności umowy.
6. Walutą oferty jest złoty polski, w której należy prowadzić wszelkie rozliczenia związane
z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zaproszenie do składania ofert.
Płatności:
- Rozliczenie odbywać się będzie kwartalnie po dokonaniu przeglądów. Wykonawca wystawi
Zamawiającemu fakturę po każdym przeglądzie kwartalnym.
- Termin płatności faktur wynosi 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT
w siedzibie Zamawiającego
- Rozliczenia będą prowadzone w PLN, nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w języku polskim w formie zapewniającej pełną
czytelność jej treści, treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert.
2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawomocnione do reprezentowania Wykonawcy -
pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze
złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
Pełnomocnictwo załączone do oferty powinno zostać złożone w formie oryginału lub odpisu
notarialnie potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy
lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać
z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie
z Pełnomocnikiem.
3. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca nanosił poprawki lub zmiany we wpisanej przez
siebie treści (czyli wyłącznie miejscach, w których jest to dopuszczalne przez Zamawiającego)
powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
4. Stosowne wypełnienia miejsc wykropkowanych we wzorach dokumentów stanowiących załączniki
do niniejszego zaproszenia do składania ofert i wchodzących następnie w skład oferty mogą być
dokonywane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią
załączonego do oferty pełnomocnictwa.
6. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców - zgodnie z formą
reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej
formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez
osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo,
7. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia do
składania ofert.
9. Zmiana / wycofanie oferty:
1) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
2) o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego,
przed upływem terminu do składania ofert,
3) pismo należy złożyć lub przesłać na adres Urzędu Miasta i Gminy w Łagowie ul. Rynek 62, 26-025
Łagów oznaczając odpowiednio ,,ZMIANA OFERTY"/,,WYCOFANIE OFERTY", która została
przesłana w ,,dniu........".
4) do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby
podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.
10. Zwrot oferty bez otwierania
Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający nie będzie brał pod uwagę.
Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację
podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność
z oryginałem).
2. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia 20 września 2024r.
VIII. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert
2) Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu oraz na pisemne wezwanie nie
uzupełnił wymaganych dokumentów i oświadczeń.
IX. OPIS KRYTERIÓW:
1. Ocena i wybór oferty najkorzystniejszej - jedynym kryterium wyboru ofert jest cena - w związku z tym
oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza (jeżeli spełni wszystkie wymogi
formalne określone przez Zamawiającego).
Ocena punktowa (poszczególnego pakietu)= Cena brutto oferty najkorzystniejszej
.............................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów (z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku).
X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty
najkorzystniejszej,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadamia
równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
2. Wszelką korespondencję dotyczącą tego postępowania należy kierować na e-maila:
bszyszka@lagowgmina.pl.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Zaproszenia do składania ofert.
Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku
wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie przesłana Wykonawcom, do których zostało
skierowane Zaproszenie do składania ofert.

Kontakt:
1. Do kontaktowania się z Wykonawcą w imieniu Zamawiającego upoważnia się w sprawach
proceduralnych i merytorycznych:
- Beatę Szyszka - st. inspektora ds. gospodarki komunalnej - tel. 41 343 70 54 wew. 311.
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:30-15:00, wtorek - 7:30-17:30, z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.