dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kwatery tymczasowej, Montaż stolarki okiennej w kwaterze tymczasowej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie Sulejów 97-330 Sulejów powiat: piotrkowski tel. 44 645 00 87, fax 44 645 00 80 os_sulejow@sw.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Sulejów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44 645 00 87, f |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach zaprasza do złożenia ofert o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. póz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario tej ustawy, o wartości poniżej 130 000 zł. Nazwa zadania nr 1: Remont kwatery tymczasowej w Piotrkowie Trybunalskim Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach. Nazwa zadania nr 2: Montaż stolarki okiennej w kwaterze tymczasowej w Piotrkowie Trybunalskim Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach. la. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych związanych z przeprowadzeniem remontu kwatery tymczasowej w Piotrkowie Trybunalskim. Kwatera tymczasowa znajduje się przy Ul. Wyspiańskiego 10 bi. 53 m.13, 97-300 Piotrków Trybunalski. Planowany zakres remontu obejmuje w szczególności: 1) wykonanie prac rozbiórkowych; 2) wykonanie gładzi gipsowych; 3) gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitów; 4) doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej w miejsce poboru; 5) wykonanie nowej instalacji elektrycznej z rozdzielnią, TV i Internet, 6) wykonanie pomiarów elektrycznych zakończonych protokołem; 7) wykonanie podłogi z paneli podłogowych; 8) ułożenie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, 9) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, 10) wykonanie zabudowy elementów systemu miski sedesowej Geberit z płyt gipsowo-kartonowych, 11) wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych mocowanych na klej na ścianach, Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż: 1) armatury łazienkowej, 2) stolarki drzwiowej, 3) oświetlenia typu led. Bazą do wyceny jest kosztorys ofertowy (zał. nr 3 do zaproszenia) oraz warunki umowy (zał. nr 5a do zaproszenia). Wykonawca będzie instalował asortyment, po uzyskaniu akceptacji Inwestora. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 : Przedmiotem zamówienia jest montaż stolarki okiennej w kwaterze tymczasowej w Piotrkowie Trybunalskim. Kwatera tymczasowa znajduje się przy Ul. Wyspiańskiego 10 bi. 53 m.13, 97-300 Piotrków Trybunalski. Po stronie Wykonawcy znajduję się również : demontaż istniejącej stolarki okiennej PCV i parapetów wewnętrznych oraz ich utylizacja, transport, wymiana parapetów wewnętrznych, wykończenie i obróbka okien wewnątrz i na zewnątrz. Szczegółowy zakres prac wymieniony jest w warunkach pkt. A. B.C.D. Podane wymiary okien są poglądowe, wymagana wizja lokalna w celu dokładnego zwymiarowania okien i parapetów wewnętrznych. Ilość okien = 2 szt. Ilość okien: 1 (okno kuchenne) Ilość okien: 2 Kolor okien : biały Ilość parapetów wewnętrznych PCV- 5 szt., ok. 20cm głębokości i długości na szerokość okna. Kolor parapetów: biały. UWAGA!!! Istotne warunki dla Wykonawcy w zakresie montażu i wymiany stolarki okiennej przedmiotowej kwaterze , by Zamawiający mógł starać się o dofinansowanie ze Spółdzielni Mieszkaniowej: pkt. A, B, C, D: A. Okna i drzwi balkonowe muszą zachować dotychczasowe gabaryty, układ i kolorystykę . B. Parametry techniczne Stolarka okienna winna posiadać następujące parametry techniczne: 1) Profil pięciokomorowy z nieplastyfikowanego PCV o szerokości minimum 70 mm. Profil zakwalifikowany do materiałów niepalnych, wewnątrz wzmocniony kształtownikiem stalowym systemowym. Profil w klasie A. 2) Stolarka okienna pozbawiona metali ciężkich. 3) Izolacyjność cieplna okien Uw < 0,9 W/m2K. 4) Okucie obwiedniowe z funkcją skrzydła uchylno-rozwiernego z mikrowentylacją oraz zaczepem antywyważeniowym, blokadą błędnego położenia klamki. 5) Klamki okienne metalowe. 6) Okna w pomieszczeniach kuchennych powinny posiadać zamontowany nawiewnik okienny (mechaniczny) sterowany ręcznie o wymienności powietrza minimum 10 m3 na godzinę. 7) Zastosowany system profili winien uwzględnić normy obciążeń wiatrem wg PN-EN 1991-1-4:2008, dopuszczalnych ugięć elementów okna, charakterystyki wytrzymałościowej stalowych kształtowników wzmacniających oraz spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność wody i prawidłową infiltrację powietrza. 8) Po wymianie stolarki stan elewacji łącznie z ościeżami musi być doprowadzony do stanu pierwotnego (kolor i struktura). C. Zakres prac montażowo-budowlanych dotyczących stolarki okiennej Prace montażowe powinny odbywać się zgodnie ze sztuką budowlaną oraz instrukcją montażu okien wymaganą przez producenta stolarki okiennej i składać się z: 1. Demontażu starej stolarki okiennej oraz utylizacji zdemontowanej stolarki z PCV (wg. Ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach Dz. U. z 2013 r. póz. 21). 2. Montażu stolarki z PCV z zastosowaniem łączników systemowych, wkrętów mocujących, uszczelnieniu po wbudowaniu pianką poliuretanową. 3. Obróbki tynkiem gipsowym wewnątrz mieszkania ubytków powstałych podczas wymiany okien, obróbki tynkiem elewacyjnym ubytków na zewnątrz budynku. 4. Montażu nawiewnika okiennego w pomieszczeniach kuchennych. 5. Regulacji zamontowanej stolarki oraz instruktarz użytkowania i konserwacji. Zastosowane materiały budowlane, powinny posiadać atest higieniczny stosowalności w obiektach mieszkalnych, certyfikaty, oceny higieniczne oraz aprobaty techniczne zastosowanych materiałów i wyrobów. Wymagania i badania powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-88/B-10085. D. Po dokonaniu protokolarnego odbioru prac dotyczących montażu stolarki okiennej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: 1. fakturę z załączoną specyfikacją wymienionych okien, 2. aprobatę techniczną potwierdzoną przez wykonawcę, 3. certyfikat zgodności potwierdzony przez wykonawcę, 4. certyfikat PZH potwierdzony przez wykonawcę, 5. instrukcję obsługi i konserwacji okien PCV, 6. gwarancję: na wymienioną stolarkę okienną minimum 5 lat i na montaż stolarki okiennej minimum 3 lata. 7. dokument potwierdzający izolacyjność cieplną okien. Realizacja zadania 1 i 2 odbywać się będzie w kwaterze tymczasowej Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach tj. 97-300 Piotrków Trybunalski, Ul. Wyspiańskiego 10 bi. 53 m.13, 97-300 Piotrków Tryb. Zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia:. Zgodnie z ogólnymi przepisami BHP, teren prowadzonych prac budowlanych winien być wygrodzony w sposób, który jednoznacznie i trwale oddzieli teren prowadzonych prac wraz z przewidzianymi strefami niebezpiecznymi a także uniemożliwi wejście na teren prac osobom postronnym. Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych . Przy wykonywaniu robót mają zastosowanie ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązujące przy wykonywaniu robót budowlanych. Szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót są normowane rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z póz. zm.). Uwagi ogólne: - Roboty należy prowadzić pod kierownictwem i nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe w dziedzinie budownictwa oraz doświadczenie przy tego typu pracach. - Każdy zatrudniony pracownik powinien posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i posiadać aktualne badania lekarskie, dopuszczające do pracy na określonym stanowisku. W celu dokładnego oszacowania zakresu przedmiotowego remontu zadanie 1. montażu stolarki zadanie nr 2 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. CPV: 45 40 00 00-1, 45 11 13 00-1, 45 45 00 00-6, 45 44 21 00-8, 45 3100 00-3, 45 31 10 00-0, 45 33 00 00-9, 44 22 00 00-8 Dokument nr: COSS-DKW.2233.14.2024.KK2 Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 23.09.2024 r. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty: Miejsce składania oferty: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów - sekretariat lub dział kwatermistrzowski Forma dostarczenia oferty - jedna z wybranych poniżej: - e-mail: os_sulejow@sw.gov.pl i katarzyna.karwulewicz@sw.gov.pl - pocztą, -osobiście w siedzibie zamawiającego COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów. - fax: 44 645-00-80 TERMIN SKŁADANIA oferty : Oferty prosimy składać do 23.09.2024r do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia : zadanie nr 1: w nieprzekraczalnym terminie do 16 grudnia 2024 r. zadanie nr 2: 6 tygodni od dnia podpisani umowy. Wymagania: 2. Kryteria wyboru ofert dla zadania nr 1 i 2 : jedynym kryterium jest cena. 4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy) : -dla zadania nr 1: 36 miesięcy na wykonane roboty od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na wykorzystane materiały obowiązuje gwarancja producenta. -dla zadania nr 2 : na wymienioną stolarkę okienną minimum 5 lat i na montaż stolarki okiennej minimum 3 lata-od dnia podpisania protokołu odbioru stolarki okiennej, 7. Warunki płatności: Przelew do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT 9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku Polskim. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa . której wzór stanowi załącznik nr 5a,b do zaproszenia . Wraz z ofertą wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. /Jeżeli dotyczy/ Wykonawca może składać ofertę na dowolną liczbę zadań od 1 do 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty: - Formularz Cenowy -1 a, b - podpisany orze osobe/v prawne wg KRS. CEIDG lub osoby, które posiadają aktualne pełnomocnictwo - załącznik nr la,b - Oświadczenie Wykonawcy - podpisane prze osobe/v prawne we KRS. CEIDG lub osoby, które posiadają aktualne pełnomocnictwo - załącznik nr 2 - Uwaga!!! Kosztorys ofertowy Wykonawcy - wymagany przy złożeniu oferty dla zadania nr 1, gdy Wykonawca uwzględnia możliwość fakturowania częściowego zrealizowanych w całości pozycji kosztorysu . - Aktualny wydruk z właściwego rejestru CEIDG lub KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Uwaga!!! W przypadku podpisania oferty przez osoby nieuprawnione-oferta zostanie odrzucona!!! 10. Warunki realizacji zamówienia dla zadania : Warunki realizacji zamówienia określone zostały w zaproszeniu do składania ofert oraz we wzorze umowy. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: o posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, o posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. o Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 11. Oferta powinna zawierać: - nazwę i adres wykonawcy, - NIP, - REGON, - ofertę wykonania przedmiotu zamówienia ze wskazaniem: - Ceny netto w zł w tym słownie, - Podatek VAT w zł w tym słownie, - Cenę brutto w zł w tym słownie, - Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego Zastrzeżeń, - Termin realizacji zamówienia, - Okres gwarancji (jeśli dotyczy), - Potwierdzenie terminu realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego dnia, - Wyrażenie zgody na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym, - Datę sporządzenia oferty, - Podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: -procedura - mł. chor. Katarzyna Karwulewicz tel. 44-645-00-65 -merytorycznie, st. kpr. Paweł Jodka -44-645-00-79, |
© eurobudowa.pl 2004-2024