dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostosowanie danych ewidencji gruntów do obowiązujących przepisów |
Data zamieszczenia: | 2024-09-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie Al.1 Maja 9 62-510 Konin powiat: Konin 63 240 32 12 zamowienia@powiat.konin.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 63 240 32 12 |
Termin składania ofert: | 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Dostosowanie danych ewidencji gruntów do obowiązujących przepisów" Krótki opis przedmiotu zamówienia I część obejmująca działki ewidencyjne o identyfikatorach przedstawionych w załączniku nr 1 do ogłoszenia, położone w jednostkach ewidencyjnych: Golina miasto, Golina, Grodziec, Kazimierz Biskupi, Kleczew miasto, Kleczew, Rychwał miasto, Rychwał, Rzgów. II część obejmująca działki ewidencyjne o identyfikatorach przedstawionych w załączniku nr 2 do ogłoszenia, położone w jednostkach ewidencyjnych: Ślesin miasto, Ślesin, Wilczyn. III część obejmująca działki ewidencyjne o identyfikatorach przedstawionych w załączniku nr 3 do ogłoszenia, położone w jednostkach ewidencyjnych: Kramsk, Krzymów, Skulsk, Sompolno miasto, Sompolno, Wierzbinek CPV: 71250000-5, 71351500-8 Dokument nr: 2024/BZP 00501965, WO.272.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcaf09c6-4c0d-44b8-a97c-c75d089edaed 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w Rozdz. VIII SWZ. Informacje o środkach kom.elektr.zawarte są w Rozdz.IX SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.10. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez zamawiającego w Rozdz. IX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Koniński z siedzibą Aleja 1 Maja 9, 62-510 Konin; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pani Kamila Grobelska, tel. 63 240 32 65, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@powiat.konin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art.275 pkt 1. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy . Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-26 10:00 Miejsce składania ofert: na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024