dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowe pomiary instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Lipnicka 26 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała 33 475 77 25 przetargi@zgm.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 33 475 77 25 |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Okresowe pomiary instalacji elektrycznej w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej zgodnie z załączonym wykazem, okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego łącznie z wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach zgodnie z rozdziałem 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). CPV: 45311200-2, 45317000-2,71355000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00502189, ZGM/24/041/NU Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-297c7b6e-3f82-402a-9c33-3ddcf4081563 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/; 2) poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@zgm.eu 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w rozdziale IV § 1), zawiadomień oraz przekazywanie informacji może odbywać się za pośrednictwem dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji" dostępnego na Platformie e-Zamówienia. W takim przypadku we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania. 3. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@zgm.eu. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania ZGM/24/041/NU. 4. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415); 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja"; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-25 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać za pośrednictwem Platformy e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZGM/24/041/NU 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej zgodnie z załączonym wykazem, okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego łącznie z wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach zgodnie z rozdziałem 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 71355000-1 - Usługi pomiarowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium cena oferty brutto (,,KC") - waga 100 %. Przedmiotem zamówienia jest usługa o standardach jakościowych, które zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 6 ustawy z dnia 7 lipca 2024 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz opisie przedmiotu zamówienia - w zakresie standardu wykonywanych usług, jakości i rodzaju sprzętu oraz używanych materiałów. Wiarygodność wykonawców będzie weryfikowana na podstawie warunków udziału w postępowaniu, które dotyczą dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym. W przedmiotowym postępowaniu nie są wytwarzane żadne produkty, a więc nie sa ponoszone żadne dodatkowe koszty. Dokumenty określone powyżej opisujące przedmiot zamówienia określają precyzyjnie wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, co powoduje że bez względu na fakt kto będzie Wykonawca, jedyną różnica będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający jako kryterium oceny ofert przyjmuje 100 % ceny brutto. 2. Kryterium ceny oferty brutto KC będzie wyliczane wg wzoru: 1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów - 300, i wylicza się kryterium KC wg wzoru: KCon = 100 x waga (100%) x liczba członków komisji (3) 2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru: KCoo =Con x 100 / Coo x waga (100%) x liczba członków komisji (3) gdzie: Con - cena oferty najtańszej Coo - cena oferty ocenianej 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej: 1) co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do kierowania czynnościami osób wykonujących prace dotyczące obsługi, konserwacji, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych lub sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne, 2) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia w zakresie wykonywania robót instalacyjnych elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do wykonywania prac dotyczących obsługi, konserwacji, remontu, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne. 3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, sytuację ekonomiczną lub finansową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 4. Potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania jest oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI § 1 ust. 1 pkt 3. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu jest oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI § 1 ust. 1 pkt 3. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty oraz aktualne świadectwa kwalifikacji potwierdzające posiadanie przez osoby biorące udział w realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 2 pkt 2, wymaganych Specyfikacją kwalifikacji a także aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: 1) skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy, 2) Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu, 3) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik do Specyfikacji. 4. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu: 1) warunek określony w § 2 ust. 2 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane; 2) warunek określony w § 2 ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania: 1) w zakresie wysokości określonego w § 10 ust. 2 wynagrodzenia, spowodowanych: a) zmianą stawki podatku od towarów i usług - w części obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku, b) zmianą zakresu rzeczowego przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 8, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w § 2 ust. 2 umowy. Wniosek o zmianę może złożyć każda ze Stron umowy w oparciu o uzasadnione i udokumentowane podstawy, 3) zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkańców, instytucji miejskich lub innych instytucji państwowych), 4) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty wykonywanych usług albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń, 5) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony zabytków, 6) zmiany osób wskazanych w § 3, 7) wskazania nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 7 podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez aktualnych podwykonawców, 8) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych zleceń, zgłoszeń. 2. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegają unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy. 3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 454 i 455 ustawy, obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, w przypadku: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie robót), 2) zmiany danych adresowych. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium cena oferty brutto (,,KC") - waga 100 %. Przedmiotem zamówienia jest usługa o standardach jakościowych, które zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 6 ustawy z dnia 7 lipca 2024 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz opisie przedmiotu zamówienia - w zakresie standardu wykonywanych usług, jakości i rodzaju sprzętu oraz używanych materiałów. Wiarygodność wykonawców będzie weryfikowana na podstawie warunków udziału w postępowaniu, które dotyczą dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym. W przedmiotowym postępowaniu nie są wytwarzane żadne produkty, a więc nie sa ponoszone żadne dodatkowe koszty. Dokumenty określone powyżej opisujące przedmiot zamówienia określają precyzyjnie wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, co powoduje że bez względu na fakt kto będzie Wykonawca, jedyną różnica będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający jako kryterium oceny ofert przyjmuje 100 % ceny brutto. 2. Kryterium ceny oferty brutto KC będzie wyliczane wg wzoru: 1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów - 300, i wylicza się kryterium KC wg wzoru: KCon = 100 x waga (100%) x liczba członków komisji (3) 2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru: KCoo =Con x 100 / Coo x waga (100%) x liczba członków komisji (3) gdzie: Con - cena oferty najtańszej Coo - cena oferty ocenianej 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024