lubuskie (Dobiegniew)
dolnośląskie (Malczyce)
dolnośląskie (Paszowice)
małopolskie (Biecz)
zachodniopomorskie (Świdwin)
lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznych ze względu na poprawę efektywności energetycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o ul. Topolowa 6 62-090 Bytkowo powiat: poznański przetargi@puk.com.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/981960 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Bytkowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznych ze względu na poprawę efektywności energetycznej w gm. Rokietnica Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1: DOSTAWA URZĄDZEŃ Zadanie obejmuje dostawę 15 szt. nowych pomp próżniowych kłowych o mocy 5,5 kW oraz dostawę 15 szt. separatorów wlotowych do pompy. 1) przepompownia próżniowa w Kiekrzu Ul. Kręta (dz. nr ew. 465/5): dostawa 6 kpl. nowych pomp próżniowych kłowych wraz z separatorami wlotowymi do pomp, 2) przepompownia próżniowa w Rogierówku Ul. Podjazdowa (dz. nr ew. 798/1): dostawa 6 kpl. nowych pomp próżniowych kłowych wraz z separatorami wlotowymi do pomp, 3) przepompownia próżniowa w Rokietnicy ul Obornicka (dz. nr ew. 446/3): dostawa 3 kpl. nowych pomp próżniowych kłowych wraz z separatorami wlotowymi do pomp, Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z pompowni oraz załączniku Specyfikacja techniczna urządzeń. Zadanie nr 2: MONTAŻ URZĄDZEŃ W ramach prac związanych z modernizacją pompowni, na każdej z pompowni należy wykonać: 1) demontaż starych pomp wraz z rurociągami i armaturą, a także demontaż/przeróbka konstrukcji na której zamontowane są pompy, 2) demontaż kolektorów podciśnieniowych, kolektorów wylotowych, 3) przeróbka i ponowny montaż konstrukcji do montażu pomp, 4) montaż nowych pomp próżniowych i separatorów wlotowych do pomp wraz z dostawą i montażem zaworów zwrotnych i zaworów odcinających, przepustnic, 5) dostawa i montaż zbiorczych rurociągów podciśnieniowych i wylotowych z rur PE-HD, 6) dostawa i montaż rurociągów próżniowych - podejścia pod pompy, 7) dostawa i montaż rurociągów wylotowych z pomp, 8) montaż konstrukcji stalowej do montażu pomp na fundamencie, 9) wykonanie prac budowlanych/ konstrukcyjnych niezbędnych/ koniecznych do posadowienia nowych pomp (wyrównanie/nadlanie istniejących fundamentów, układanie płytek, itp.), 10) wykonanie prac branży elektrycznej: zasilenie wszystkich pomp nowymi przewodami, wykonanie nowych zabezpieczeń silnikowych dla każdej pompy, montaż nowych sterowników obiektowych PLC (zakres zadania obejmuje wymianę sterownika PLC na nowy wraz z panelem oraz prace progra-mistyczne), 11) wykonanie niezbędnych prób, sprawdzeń, pomiarów wymaganych do uruchomienia, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej, rozruchy pompowni i szkolenie obsługi. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z przepompowni. Pomocniczo załączono przedmiary robót. W wycenie nie należy uwzględniać dostawy 15 szt. pomp próżniowych i separatorów wlotowych do pomp. W ofercie należy uwzględnić: - koszty robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy, organizacji zaplecza socjalnego, dozorowania placu budowy, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, - koszty wszelkich opłat związanych z odbiorem robót, - przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego po realizacji. CPV: 42122000-0, 45332000-3,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00501986, ZP.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenia, o jakich mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z pkt 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB. Komunikacja poprzez ,,Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. W przypadku większych plików zaleca się skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dostępnej na platformazakupowa.pl. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. (dalej Administrator); 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@puk.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/981960 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-26 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024