Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana wodomierzy wraz modułami radiowymi lokalach mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana wodomierzy wraz modułami radiowymi lokalach mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2024-09-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "PRĄDNIK BIAŁY WSCHÓD"
ul. Grażyny 3
31-217 Kraków
powiat: Kraków
tel. 12 415 48 83, 12 415 03 38, 12 415 18 62, tel. 506 211 549
biuro@pradnikbialywsch.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 10 000 zł
Nr telefonu: tel. 12 415 48 83, 1
Termin składania ofert: 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przetarg nieograniczony na
wymianę wodomierzy wraz modułami radiowymi lokalach mieszkalnych w budynkach przy Ul. Mackiewicza 21, Mackiewicza 23, Siewnej 21 i Siewnej 23B w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wodomierzy ciepłej i zimnej wody na wodomierze typ SMART + JS 1,6 - 02 APATOR z zaprogramowaną nakładką OP-04-1a, zainstalowanych w mieszkaniach w budynkach:
Lp. Adres ilość wodomierzy ew zw
1. Mackiewicza 21 55 cw, 100 zw
2. Mackiewicza 23 99 cw, 170 zw
3. Siewna 21 85 cw, 156 zw
4. Siewna 23b 55 cw, 100 zw
razem 294 ew 526 zw
1. Montowane urządzenia winny być fabrycznie nowe.
2. Należy przewidzieć montaż wodomierzy 1/2". W przypadku istniejących wodomierzy 3/4" przewidzieć ,,przeróbkę" podłączenia i montaż wodomierza 1/2", a gdy nie jest to możliwe montaż wodomierza 3/4". Brak możliwości montażu należy opisać w protokole.
3. Wodomierze należy zaplombować - plomba plastikowa zaciskowa
4. Po zamontowaniu należy sprawdzić czy wodomierz nalicza zużycie wody po otwarciu wszystkich punktów poboru.
5. Z montażu należy sporządzić protokół ze wskazaniem danych dotyczących demontowanych i montowanych wodomierzy ( wzór protokołu otrzyma Wykonawca przed rozpoczęciem prac ), potwierdzone podpisem użytkownika lokalu. Zestawienia danych dotyczących wodomierzy należy przedstawić także w formie elektronicznej (wg wzoru podanego przez Zamawiającego ).
6. Zabrania się wymiany istniejących wodomierzy zamontowanych na tzw. ,,obejściach". Fakt ten należy potwierdzić na protokole z powiadomieniem inspektora SMPBW.
7. Wodomierze wody ciepłej z nakładkami należy dostarczyć do ZAMAWIAJĄCEGO ( oddzielnie dla każdego budynku ), wodomierze wody zimnej należy pozostawić użytkownikowi lokalu.
8. Przed przystąpieniem do prac należy sporządzić harmonogram ustalający terminy, uzgodniony z Zamawiającym.
9. SMPBW deklaruje pomoc w ustaleniu terminów wymiany w poszczególnych lokalach.

Otwarcie ofert: Otwarcie jawne ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Prądnik Biały Wschód (świetlica), Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków, w dniu 1.10.2024r. o godz. 9:00

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód" 31-217 Kraków
ul. Grażyny 3 (z dopiskiem oferta - wymiana wodomierzy ) do dnia 30.09.2024r. do godz. 12: 30.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMINY Wykonawca będzie związany ofertą do 11.10.2024 r
1. Rozpoczęcie prac w dniu podpisania umowy.
2. Zakończenie prac 15.11.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
Podstawa prawna:
- Kodeks cywilny;
- Regulamin udzielania zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,PBW" w Krakowie.
V. WADIUM
a/.Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł nie później niż jeden dzień
przed upływem terminu składania ofert.
Wadium przetargowe należy wpłacić na konto SM PBW nr konta 33 1240 4722 1111 0000 4854 1958 .
bi. Zwrot wadium przetargowego nastąpi w ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu
zatwierdzonego uchwałą Zarządu .
ci Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku;
- oferenta, który wygrał przetarg i odmówił podpisania umowy.
- oferenta, który wygrał przetarg na podstawie złożonych w ofercie nieprawdziwych informacji
i dokumentów.
VI. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE
1. wypełniony formularz ofertowy
2. zaparafowany wzór umowy
3. aktualny odpis ( kopia) z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty;
4. aktualne zaświadczenie lub oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS i US.
5. kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6. wykaz prac zbliżonych do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami
7. oświadczenie Oferenta, że wyraża zgodę na udostępnienie umowy członkom Spółdzielni
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawca przekazuje:
- pisemnie na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie, ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków;
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@pradnikbialywsch.pl
VIII. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
2.1. Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów wymaganych przez Zamawiającego
2.2. Wykonawców, którzy złożyli niekompletną ofertę w stosunku do SIWZ
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W treści oferty Zamawiający może poprawić: (niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona):
4.1.oczywiste omyłki pisarskie
4.2.oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
4.3. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o dokonanych zgodnie z pkt. VIII ppkt. 4.1 i 4.2 poprawkach
4.4. Wykonawca w terminie 3 dni od otrzymania powiadomienia o którym mowa w pkt. VIII ppkt 4.1 i 4.2 ,
pisemnie wyrazi zgodę na dokonanie tych zmian w jego ofercie.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
5.1 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. VIII ppkt 3.
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 4
5.3 Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia doręczenia żądania wyjaśnień zgodnie z pkt X ppkt 3, nie udzieli pisemnej odpowiedzi na otrzymane pytania.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Wykonawcę^ tj. przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie (pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i własnoręcznie podpisanej przez osobę /y uprawnione do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
6. W przypadku gdy w ofercie składanej przez Wykonawcę będą znajdowały się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te nie zostaną udostępnione innym uczestnikom postępowania jeżeli zostanie to zastrzeżone przez Wykonawcę.
7. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji pod rygorem jej odrzucenia;
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. SZCZEGÓŁOWE ZASADY ROZSTRZYGANIA PRZETARGU
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: ceny oferty - 80%, referencje - 20%:
2. Zarząd SMPBW dokonuje wyboru Wykonawcy z przedstawionych przez Komisję Przetargową najkorzystniejszych ofert.
3. Zarząd SMPBW przed podjęciem ostatecznej decyzji, może przeprowadzić dodatkowe negocjacje z wybranymi oferentami.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
X. ZAWARTOŚĆ, OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE OFERT
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
a) napis określający przedmiot przetargu: o treści:
Przetarg nieograniczony
wymiana wodomierzy mieszkaniowych wraz modułami radiowymi Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie Nie otwierać przed dniem 1.10.2024 r. godziną 9:00 Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki wynikające z nieprawidłowego oznakowania lub uszkodzenia kopert zawierających oferty przetargowe. Oferty, które przysłano drogą pocztową w kopertach (opakowaniach) naruszonych, będą traktowane jako odtajnione i komisyjnie zniszczone bez rozpatrywania.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie pozostaną bez otwierania i nie będą rozpatrywane (obowiązuje data i godzina wpływu do Zamawiającego).
XIII. WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
1. Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW
2. Wybrany Oferent zostanie powiadomiony telefonicznie lub e-mailem o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Wpłacone wadium zostanie zwrócone firmie, która wygra przetarg do 7 dni po podpisaniu umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru Wykonawców na poszczególne budynki.
XIV. TREŚĆ UMOWY
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
XV. ZAWARCIE UMOWY
Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumienia się z Oferentami w sprawach dot. przedmiotu zamówienia jest: p. Magdalena Leśniak tel. 506 211 549

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.