kujawsko-pomorskie (Barcin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ul. Poznańska 384c 88-100 Inowrocław powiat: inowrocławski telefon: (52) 355-27-09 oferty-46@zdpinowroclaw.com.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | telefon: (52) 355-27 |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia 3. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na profilowaniu równiarką i zagęszczeniu walcem następujących odcinków dróg gruntowych: a) droga powiatowa nr 2531C Murzynno - Wonorze na odcinku od km 0+700 do km 2+000 (szerokość 5,00 m x długość 1300,00 m = 6500,00 nr); b) droga powiatowa nr 2519C Dąbie - Chrząstowo na odcinku od km 0+000 do km 1+020 (szerokość 5,00 m x długość 1020,00 m = 5100,00 nr); c) droga powiatowa nr 2407C Kołodziejewko - Kołodziejewo - Trląg na odcinku od km 0+000 do km 1+000 (szerokość 5,00 m x długość 1000,00 m = 5000,00 m2); d) droga powiatowa nr 2542C Modliborzyce - Pieranie na odcinku od km 2+250 do km 5+275 (szerokość 5,50 m x długość 3025 m =16637,500 nr). 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania 1 Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 4. 3.3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do: a) wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi zasadami BHP, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, c) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, d) wykonania czynności podstawowych i towarzyszących zgodnie z specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. CPV: 45233142 -6 Dokument nr: ZDP-T/1817/2024, Z130/46/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 września 2024 roku o godz. 10:15 Składanie ofert: Oferty należy przesiać mailem do 25 września 2024 roku do godz. 9:45 w formie lub postaci elektronicznej na adres: oferty-46@zdpinowroclaw.com.pl Oferty przesiane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: oferta dla Z130/46/2024 Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia udzjelenia zamówienia do 29 listopada 2024 roku. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 2.1. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.). 2.2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulamin udzielania przez Jednostkę zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł. 2.3. Regulamin został wprowadzony Zarządzeniem nr 22/2023 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z dnia 28 grudnia 2023 roku. 2.4. Powyższe zamówienie jest publikowane w całości tylko na stronie Zamawiającego pod adresem: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/zamowienia do 130 tvs zł 2024,php 2.5. Wykonawcy chcący wziąć udział w powyższym postępowaniu zobowiązani są do śledzenia wszelkich zmian, wyjaśnień itp. pojawiających się na strome Zamawiającego. 2.6. Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku zmian w ogłoszeniu 0 zamówieniu i innych dokumentach zmienionych przed terminem otwarcia ofert. 2.7. Zamawiający może dokonać zmian, o których mowa pkt. 2.6 najpóźniej 24 godziny przed terminem otwarcia ofert. 5. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY 5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca dysponuje co najmniej: - równiarką samojezdną, - walcem. 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z formularzem oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz sprzętu. 7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż 48 godzin przed terminem składania ofert. 7.2. Wszelkie zapytania wykonawców (wnioski) należy kierować drogą mailową na adres wskazany w pkt 1, tj. inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl. Zapytania przesłane na inny adres pozostaną bez rozpatrzenia. 7.3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 7.1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może pozostawić wniosek bez rozpatrywania. 7.4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na swojej stronie w zakładce odpowiadającej powyższemu zamówieniu bez ujawniania źródła zapytania. 7.5. Zamawiający informuję drogą mailową Wykonawcę, który był autorem zapytania (wniosku), że odpowiedź zamieścił na stronie lub przekazuję odpowiedź mailowo. 7.6. Osobą do kontaktu w zakresie merytorycznym ze strony Zamawiającego jest Robert Lewandowski. 7.7. Osobą do kontaktu w zakresie proceduralnym jest Tomasz Malinowski. 7.8. Oświadczenia należy składać w oryginale, opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym. Dokumenty zaleca się składać w oryginale (opatrzone podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym) lub jako skan papierowego dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej). 7.9. Wszelkie wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, a także odpowiedzi na wezwania Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczna (e-mail 7.11. W przypadku wniosków, zawiadomień, wezwań oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drogiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. WADIUM 8.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 9.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 9.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY 10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.2 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10.3. Oferta (tj. formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być sporządzona przez wykonawcę ściśle według postanowień powyższego ogłoszenia o zamówieniu. 10.4. Formularz ofertowy należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. 10.5. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące załączniki: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; b) odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osobę inna niż do tego uprawnioną wynikającą z reprezentacji; c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 6. 10.6. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze. Sporządzoną ofertę na komputerze zaleca się zapisać w formacie PDF lub wydrukować za pomocą wirtualnej drukarki (np. Microsoft Print to PDF), aby otrzymać plik PDF. Sporządzoną ofertę należy podpisać podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym. Dopuszcza się sporządzenie oferty ręcznie, długopisem bądź niezmywalnym atramentem. W takim przypadku należy ją zeskanować oraz podpisać podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym. 10.7. Zamawiający dopuszcza stosowanie podpisów wewnętrznych (pliki z rozszerzeniem .PDF oraz XML) oraz podpisów zewnętrznych. Stosując podpisy zewnętrzne należy pamiętać o złożeniu pliku podstawowego podpisanego (np. pliku z rozszerzeniem docx. ,xlmx) oraz pliku podpisu (pliku z rozszerzeniem np.: ,XAdES). 10.8. Odpis, informację z Krajowego Rejestm Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz dowód wniesienia wadium nie wymagają podpisu. 10.9. Zamawiający dopuszcza szyfrowanie ofert. W przypadku szyfrowania Zamawiający zaleca szyfrowanie oferty programem 7-zip (który jest darmowy) lub innym do tego przeznaczonym. Zaleca się. aby zaszyfrowana oferta miała rozszerzenie pliku .zip lub .pdf. 10.10. Aby zaszyfrować ofertę programem 7-zip, w pierwszej kolejności należy pobrać i zainstalować program. Następnie należy wybrać pliki do zaszyfrowania i kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy. Z rozwiniętej listy należy wybrać ,,7-zip" a następnie ,,Dodaj do archiwum". Kliknij ,,Szyfrowanie", wprowadź hasło i poniżej je potwierdź. Zaszyfrowany plik wyświetli się we wskazanym folderze. Zaszyfrowane pliki należy przesłać przed upływem terminu o którym mowa w pkt. 11.1. Hasło do odszyfrowania należy przesłać osobną wiadomością e-mail po terminie o którym mowa w pkt. 11.1, a przed terminem o którym mowa w pkt. 11.3. W temacie wiadomości zaleca się wpisać: hasło dla Z130/46/2024. 10.11. Aby zweryfikować poprawność podpisania plików, Wykonawca może dokonać tego na bezpłatnej stronie pod linkiem: httns://puesc.gov.pl/wer/# lub https://wervfikaciapodpisu.pl/verification/#dropzone 11.5. Zamawiający zastrzega możliwość otwarcia ofert w późniejszej godzinie. 11.6. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert. 11.7. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert pozostaną bez rozpatrzenia. 12. SPOSÓB OBLICZANIA CENY PRZEZ WYKONAWCĘ 12.1. Podana cena musi zawierać cenę brutto (czyli zawierać podatek VAT). 12.2. W cenę należy wliczyć zysk Wykonawcy, oraz wszelkie niezbędne koszty do realizacji zamówienia. 12.3. Cena musi być podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 12.4. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną kosztorysową. 12.5. Płatności będzie rozliczana przez Zamawiającego za pośrednictwem MPP (Mechanizm Podzielonej Płatności). 13. OPIS KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT: 13.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższa cena. 13.2. Zamawiający przystępując do sprawdzania ofert najpierw ustala ranking ofert według powyższego kryterium. 13.3. Zamawiający rozpoczyna sprawdzanie ofert zaczynając od oferty, która została oceniona najwyżej. Jeżeli powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu, to zamawiający uznaje ją jako najkorzystniejszą i nie przystępuje do sprawdzania pozostałych ofert. 13.4. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie i zostały najwyżej ocenione, to Zamawiający wzywa tych wykonawców, do złożenia ofert dodatkowych. 13.5. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń, dokumentów lub dokumenty są nie pełne, Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub wyjaśnienia. 14. RAŻĄCO NISKA CENA 14.1. Jeżeli zaoferowana cena lub istotne części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny. 14.2. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 15. ODRZUCENIE OFERTY 15.1. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy w następujących przypadkach: a) oferta jest niezgodna z ogłoszeniem o zamówieniu, b) oferta nie posiada formy lub postaci elektronicznej, c) Wykonawca nie złożył formularza ofertowego, d) Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, lub nie uzupełnił dokumentów, lub odpowiedzi lub dokumenty zostały złożone po terminie, e) oferta zawiera rażąco niską cenę, f) Wykonawca odmówił podpisania umowy, g) oferta jest nie zgodna z warunkami umowy, h) wykluczenia Wykonawcy na podstawie arf 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 16. WYBÓR OFERTY 16.1. Zamawiający zamieszcza informację z wyboru najkorzystniejszej oferty na swojej strome internetowej. 16.2. Zamawiający informuję tylko Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę - informacja jest wysyłana na adres mailowy wskazany w formularzu oferty lub Wykonawca jest powiadamiany telefonicznie. 17. UMOWA 17.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2. 18. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 18.1. Unieważnienie postępowania może nastąpić w przypadku: a) nie złożenia żadnej oferty, b) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, c) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. d) zamówienie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą. e) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania. 18.2. Zamawiający zamieszcza informację z unieważnienia postępowania na swojej stronie internetowej. 19. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 19.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kontakt: Adres mailowy to kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym to: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024