kujawsko-pomorskie (Barcin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont nawierzchni chodnika |
Data zamieszczenia: | 2024-09-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 646 33 44, fax +48 61 820 17 09 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 646 33 4 |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Tytuł zamówienia: Remont nawierzchni chodnika Opis przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni chodnika Ul. Jarochowskiego w Poznaniu odcinek od posesji nr 67 do Ul. Palacza ( strona zachodnia ) Dokument nr: ZDM-UD.342.30.2024.1 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 24.09.2024r. Godzina 13.00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 24.09.2024r. Godzina: 10.00 Miejsce złożenia ofert: kancelaria ZDM lub mailowo na adres: oferty@zdm.poznan.pl Pouczenie: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją: ,,Nie otwierać przed 24.09.2024r. - oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty zostaje zapis: ,,Nie otwierać przed 24.09.2024r. - oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 22.11.2024r. Wymagania: Warunki uczestnictwa: Wykonawca składa: - formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1, - wykaz robót wykonywanych w okresie 2021-2023r. ( co najmniej trzy roboty polegające na wykonaniu wymiany nawierzchni z kostki betonowej brukowej lub płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana dla ZDM Poznań ), - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami, - uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie w specjalności drogowej osoby, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić funkcję kierownika budowy wraz z zaświadczeniem z PIIB. Po podpisaniu umowy należy opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac wraz z uzyskaniem zatwierdzenia tego projektu przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Przed złożeniem ofert należy zapoznać się z ,,Wytycznymi dla wykonawców" zawartymi w zakładce zamówienia publiczne na stronie internetowej ZDM-u. Kontakt: Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji: Wydział Remontów i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Tomasz Stawny tel. 61 628 65 61, tstawny@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024