Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1144z dziś
5957z ostatnich 7 dni
24258z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont nawierzchni betonowych oraz odwodnienia liniowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont nawierzchni betonowych oraz odwodnienia liniowego

Data zamieszczenia: 2024-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
pl. Niepodległości 1
22-100 Chełm
powiat: Chełm
sekretariat@lzopg.pl
https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/notice/public/142246/details
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont nawierzchni betonowych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Hrebennem.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni betonowych na DPG w Hrebennem.
2. Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na istniejącym i funkcjonującym Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem, na granicy polsko-ukraińskiej (przejście drogowe Hrebenne - Rawa Ruska), w ciągu drogi krajowej nr 17 (województwo lubelskie, powiat tomaszowski, gmina Lubycza Królewska).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 wraz z załącznikami - załącznik nr 5A do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy dla części nr 1 - załącznik nr 4 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest remont odwodnienia liniowego na DPG w Hrebennem.
2. Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na istniejącym i funkcjonującym Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem, na granicy polsko-ukraińskiej (przejście drogowe Hrebenne - Rawa Ruska), w ciągu drogi krajowej nr 17 (województwo lubelskie, powiat tomaszowski, gmina Lubycza Królewska).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 wraz z załącznikami - załącznik nr 5B do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy dla części nr 2 - załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 45233000-9, 45111000-8, 45200000-9, 45233220-7,45233000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00507036, ZP.4311.30.2024.AGG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lzopg.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lzopg.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumentacja postępowania jest dostępna na Platformie pod adresem: https://lzopg.ezamawiajacy.pl. Postępowanie znajduje się w głównym menu po lewej stronie w zakładce ,,Lista postępowań PZP", przed upływem terminu składania ofert w folderze "Aktualne", po upływie terminu składania ofert
w folderze ,,W toku", a po zakończeniu postępowania przez zamawiającego w folderze ,,Archiwalne". Z dokumentacją postępowania można się zapoznać wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego nazwę. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Marketplanet Oneplace, które umożliwia dostęp do platformy zakupowej ezamawiający. W zakresie w jakim jest to potrzebne do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jako wykonawca, korzystanie z Platformy, w tym założenie konta, jest bezpłatne. Składanie wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ jest możliwe bez zakładania konta poprzez funkcję Zadaj pytanie, dostępną dla wykonawcy gdy wejdzie w szczegóły danego postępowania. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)włączona obsługa JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie może się zalogować lub założyć bezpłatne konto. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin
i wymagane zgody, klika polecenie ,,zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Instrukcja opisująca proces rejestracji konta oraz korzystania z konta znajduje się na stronie https://lzopg.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Baza wiedzy", w folderze "Wykonawcy-Instrukcja-Nowa Strefa Wykonawcy" (Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 08.09.2023). Oferta złożona na Platformie przez wykonawcę jest zaszyfrowana - format kodowania UTF8, dopiero po upływie terminu otwarcia ofert jest odszyfrowywana przez zamawiającego.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach: .txt, .rtf, .pdf ,
.xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg,
.mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7Z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, .TSL, .XMLsig, XAdES,
PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający zaleca stosowanie formatu danych .pdf, natomiast do kompresji danych format .zip.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiający zaleca, aby dokumenty w formacie .pdf podpisywać formatem PAdES, natomiast dokumenty o innym formacie niż .pdf - formatem XAdES o typie zewnętrznym.
Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel.: (82) 565 20 42. Administrator powołał
Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iodo@lzopg.pl. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pzp", w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami oraz archiwizacji dokumentacji.
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Odbiorcami danych osobowych będą:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności (audyty), a także obsługą informatyczną.
Dane osobowe pozyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia.
Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza ww. okres, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem art. 76 ustawy Pzp, że prawo to nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem art. 18 ust. 2 RODO, tj. dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego, oraz z zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, że żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: (22) 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (np. w przypadku korzystania z podwykonawców, podmiotów udostępniających zasoby lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Ograniczenia stosowania:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Użyte w ogłoszeniu określenie RODO oznacza: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/notice/public/142246/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-08 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa pod adresem https://lzopg.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.