Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dobór, dostawa i montaż kompensatorów aktywnych mocy biernej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dobór, dostawa i montaż kompensatorów aktywnych mocy biernej

Data zamieszczenia: 2024-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
Telefon: 71 365 03 46, 071 718 62 45
zlobki@wzz.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 71 365 03 4
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wrocławski Zespół Żłobków we Wrocławiu
ZAPRASZA PO ZŁOŻENIA OFERT
na dobór, dostawę i montaż kompensatorów aktywnych mocy biernej dła Żłobka nr 2 przy Ul. Zemskiej 33, Żłobka nr 3 przy Ul. Białowieskiej 27, Żłobka nr 7 przy Ul. Drukarskiej 9 i w budynku administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy Ul. Fabrycznej 15.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dobór, dostawa i montaż kompensatorów aktywnych mocy biernej dla Żłobka nr 2 przy Ul. Zemskiej 33, Żłobka nr 3 przy Ul. Białowieskiej 27, Żłobka nr 7 przy Ul. Drukarskiej 9 i w budynku administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy Ul. Fabrycznej 15.
2. Zakres prac obejmuje m,in.:
1) Dobór kompensatora aktywnego w oparciu o dane udostępnione przez Zamawiającego i pomiarów analizatorem sieciowym wykonanych przez Wykonawcę w okresie pracy obiektów,
2) Przedstawienie Zamawiającemu obliczeń i wyników doboru wraz z zaproponowanym modelem kompensatora dla każdego obiektu do akceptacji,
3) DOSTAWA, montaż i uruchomienie nowych kompensatorów w obiektach Zamawiającego.
4) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej atesty, certyfikaty, instrukcję obsługi, DTR, karty gwarancyjne, protokoły z badań i pomiarów, obliczenia z doboru kompensatora, protokół szkolenia obsługi.
3. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zaproszenia do złożenia ofert zwanego dalej ,,Zaproszeniem" wraz z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Załącznik nr 1 - Pobory mocy biernej na poszczególnych obiektach w 2024r
2) Załącznik nr 2 - Analiza pomiarów emisji zaburzeń przewodzących do sieci elektroenergetycznej nN OSD TAUROIM Dystrybucja S.A.

Dokument nr: WZZ.DZP.241.114.1.2024.M.K., WZŻ.DZP/2024/114

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2024 r. i rozpocznie się o godz. 10:05 za Pośrednictwem Asystenta postępowania
https://asystent, postępowania.pl/org/wroclawski-zespoj-z lobko w/ postępowania poprzez odszyfrowanie przez Zamawiającego złożonych ofert.
Zamawiający informuje, że nie przewidział publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami
przy użyciu Asystenta postępowania Postępowania przetargowe 2024
https;//asystent, postępowa nia.pl/oro/wroclawski-zespol-żłóbków/postępowań ia Link do publicznej strony postępowania:
https://asvstent.postępowania.pl/orq/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania/1502 - dostęp bezpośredni
do dnia 26.09.2024 r. do godz. 10:00 na:
dobór, dostawę i montaż kompensatorów aktywnych mocy biernej dla Żłobka nr 2 przy Ul. Zemskiej 33, Żłobka nr 3 przy Ul. Białowieskiej 27, Żłobka nr 7 przy Ul. Drukarskiej 9 i w budynku administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy Ul. Fabrycznej 15.
Znak sprawy: WZŻ.DZP/2024/114

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 20.11.2024 r. z zastrzeżeniem wykonania doboru kompensatorów oraz przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wyników doboru do 31.10,2024 r.

Wymagania:
Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na obiektach w których będą montowane kompensatory w następujących terminach:
1) 23.09.2024 r. godz. 9.00 - 9.30 administracja, godz. 10.00 - 10.30 Żłobek nr 3, godz. 11.00-11.30 - Żłobek nr 2, godz. 12.15-12.45 - Żłobek nr 7;
7. W celu umówienia się na wizję lokalną wymagany wcześniejszy kontakt z pracownikiem Zamawiającego: Zygmuntem Krawcem pod numerem telefonu 660 572 981.
Przedstawicie! Zamawiającego w trakcie wizji lokalnej nie będzie odpowiadać na pytania Wykonawców, wszelkie pytania Wykonawcy zadają za pomocą platformy ,,Asystent Postępowania" dostępnej pod adresem https://postępowania.pl/
II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia;
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia oferty; (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np, w Formularzu Oferty);
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów;
5. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego według załączonego wzoru do Zaproszenia na potwierdzenie spełnienia niżej określonych
wymogów:
1) Minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji (E) Grupa 1 w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno - pomiarowym pkt 2, 10 tj: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2,
oraz
2) Minimum 1 osoba posiadającej świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru (D) Grupa 1 w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kontrolno - pomiarowym pkt 2, 10 tj: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 l<V; 13) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowiska eksploatacji (E) oraz stanowiska dozoru (D) przez jedną osobę.
Świadectwa kwalifikacyjne muszą być wydane zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 01 lipca 2022r (Dz.U. 2022 póz. 1392).
6. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wobec którego nie zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składający Ofertę składa jednocześnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które jest zawarte w treści Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia pkt. 4).
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena oferty - 100% (100 pkt)
1 ? Cena oferty
1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną,
2) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
Oferta Najniższa oferowana cena zł
badana = Cena Oferty badanej zł
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
3. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
V. ZŁOŻENIE OFERTY:
1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem.
2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty).
3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania).
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 6 do Zaproszenia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postępowania.pl.
6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postępowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851
l.strzezynski@postępowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postępowania.pl)gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami;
3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy nie uwzględnia wszystkich wymagań
Zamawiającego przedstawionych w zaproszeniu, tj. zawiera błędy niemożliwe do poprawienia, zostanie złożona przez osobę nieuprawnioną, złożona po terminie wskazanym w zaproszeniu lub przez Wykonawcę, który wcześniej (w ciągu ostatnich 2 lat);
1) nie wykonał zamówienia w terminie z przyczyn leżących po ich stronie,
2) dostarczył towary o niewłaściwej jakości,
3) nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji łub rękojmi,
4) wykonana usługa obarczona była wadą powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez WZZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert.
4. Do niniejszego Zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320).
5. Do niniejszego zamówienia obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.