Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu oraz ułożenie na attyce budynków pod opierzenie blacharskie płyty OSB

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu oraz ułożenie na attyce budynków pod opierzenie blacharskie płyty OSB

Data zamieszczenia: 2024-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lokatorsko-Własnościowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zaspa"
ul. Jana Pawła II 25C
80-462 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. 58 346-81-43, 58 346 72 71
sekretariat@lwsm-zaspa.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 58 346-81-43, 5
Termin składania ofert: 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem przetargu jest udzielenie zamówienia na:
1. remont pokrycia dachu polegający na wykonaniu nowej hydroizolacji dachu wykonanej w
technologii pap termozgrzewalnych oraz pozostałych elementów dachu wraz z gzymsem przy
balkonie
2. ułożenie na attyce budynków pod opierzenie blacharskie płyty OSB o grubości 18 mm,
w budynku mieszkalnym usytuowanym przy Al. Jana Pawła II 29D w Gdańsku, zarządzanym przez
Zamawiającego.
III. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. remont pokrycia dachu polegający na wykonaniu nowej hydroizolacji dachu wykonanej w
technologii pap termozgrzewalnych oraz pozostałych elementów dachu wraz z gzymsem przy
balkonie,
2. ułożenie na attyce budynków pod opierzenie blacharskie płyty OSB o grubości 18 mm.
Prace należy wykonać w budynku mieszkalnym usytuowanym przy Al. Jana Pawła II 29D w Gdańsku,
zarządzanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac obejmuje m.in.:
1. Usunięcie istniejących pęcherzy i fałd.
2. Oczyszczenie i zagruntowanie podłoża (zastosowany rodzaj preparatu gruntującego
musi być zgodny z zaleceniem producenta oferowanej papy wierzchniego krycia - wg
wymogu technologicznego).
3. Montaż kominków wentylacyjnych (min 1 na 200 m2).
4. Demontaż starego wpustu instalacji deszczowej, przygotowanie podłoża i wklejenie
nowego wpustu wraz z kratką zabezpieczającą.
5. Ułożenie 1 warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia.
6. Wykonanie wymiany opierzeń ( blacha ocynk o grubości min. 0,5 mm).
7. Wykonanie pod opierzeniem opaski osłonowej od strony zewnętrznej budynku (
blacha ocynk o grubości min. 0,5 mm).
8. Remont kominów wentylacyjnych polegający na;
o skuciu luźnych elementów,
o uzupełnieniu ubytków oraz przygotowaniu podłoża,
o ułożeniu papy nawierzchniowej,
o obróbce wykończeniowej,
o oklejeniu papą daszków nad kominami.
9. Utylizację wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu
zamówienia.
10. Ułożenie na attyce budynków pod opierzenie blacharskie płyty OSB o grubości min.
18 mm.
Transport materiałów na dach do wykonania przedmiotu zamówienia, jak również materiałów
zdemontowanych może się odbywać poprzez klatkę schodową oraz windą (konieczność
zabezpieczenia windy przed uszkodzeniami).
Wartość robót brutto z VAT-em powinien uwzględniać w szczególności:
- zakup i dostawę materiałów na miejsce remontu,
- wykonanie zakresu robót określonych w pkt. 1 - 1 0 szczegółowego zakresu prac,
- wykonanie wszelkich robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zamówienia, a nieujętych
w specyfikacji.
Suma w/w składników cenotwórczych będzie stanowiła wynagrodzenie zgodne z kosztorysem
oferenta za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z rzeczywistym obmiarem robót.
Oferent jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z przepisami
ustawy Prawo Budowlane i obowiązującymi w tym zakresie przepisami wykonawczymi,
obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót.
Oferent zobowiązany jest do:
o zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania prowadzonych robót w celu uniknięcie zagrożeń
mogących wystąpić w trakcie realizacji zamówienia,
o naprawy szkód wynikłych w czasie wykonywania robót oraz ponoszenia odpowiedzialności za
wszelkie zdarzenia powstałe w trakcie realizacji robót lub powstałych w wyniku ich realizacji z winy
oferenta;
o stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie
z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych;
o uporządkowanie terenu zajętego na prowadzenie prac związanych z realizacją zamówienia.
Do obowiązków oferenta będzie należeć również:
- organizacja i zagospodarowanie miejsca (terenu) wykonywania prac,
- zabezpieczenie terenu wykonywanych prac przed dostępem osób trzecich,
Podczas realizacji zadania oferent zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych obowiązujących podczas wykonywania prac
remontowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2024r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego.

Specyfikacja:
Z Regulaminem i dokumentacja techniczną budynku można zapoznać się w Dziale Technicznym
Spółdzielni w terminie do dnia poprzedzającego termin składania ofert (w godz.ch otwarcia
Spółdzielni).

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć osobiście w terminie do dnia 25.09.2024 r. do godz. 14.00 w siedzibie
Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zaspa" w Gdańsku Ul. Jana Pawła II 25C w sekretariacie bądź doręczyć za
pośrednictwem operatora pocztowego do tego terminu na adres:
Lokatorsko-Własnościowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zaspa"
ul. Jana Pawła II 25C
80-462 Gdańsku
VI.
Miejsce i termin składania ofert.
Oferty w zamkniętej kopercie z napisem ,,Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego Ul. Jana
Pawła II 29D" należy składać w sekretariacie Spółdzielni w Gdańsku Ul. Jana Pawła II 25C w terminie
do dnia 25.09.2024 r do godz. 114.00, bądź doręczyć za pośrednictwem operatora pocztowego do
tego terminu na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zaspa"
ul. Jana Pawła II 25C
80-462 Gdańsk

Miejsce i termin realizacji:
Termin rozpoczęcia: od 30.09.2024 r.
Termin wykonania: do 31.10.2024 r.

Wymagania:
Zamówienie udzielone zostanie w wyniku przetargu nieograniczonego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jak również do unieważnienia
przetargu oraz uznania, że przetarg nie dał rezultatu bez podania przyczyny.
1. Oferta winna być przygotowana w sposób zgodny z wymogami podanymi w niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Właściwe zaświadczenia bądź dokumenty potwierdzające
spełnienie warunków wymaganych przez Zamawiającego należy dołączyć w oryginale lub w formie
potwierdzonej kopii.
Komplet dokumentów i oświadczeń wraz z ofertą należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem
,,Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego Osiedla Zaspa ul. Jana Pawła II 29 D ".
Nazwa firmy oraz adres oferenta, którego oferta jest otwierana, a także wartość oferty ogłaszane będą
osobom obecnym oraz niezwłocznie odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
Przy dokonywaniu wyboru oferty stosuje się wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oceny ofert dokonywać będzie komisja składająca się z trzech członków. Każdy z członków komisji
dokonuje oceny, zgodnie z opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kryteriami,
oceny ofert oraz ważności ich znaczenia, stosując procentową skalę oceny. Na podstawie zestawienia
ocen dokonuje się porównania złożonych ofert i wybiera się ofertę najkorzystniejszą dla
Zamawiającego.
II. Część formalno-prawna.
Oferta powinna zawierać:
1. datę jej sporządzenia,
2. nazwę oferenta, jego adres, telefon, adres e-mail, nr konta bankowego, nr NIP oraz nazwisko
osoby reprezentującej oferenta upoważnionej do udzielania informacji dot. złożonej oferty,
3. ścisłe określenie przedmiotu oferty,
4. podanie oferowanego całkowitego wynagrodzenia za wykonanie całego zamówienia wraz z:
- szczegółową kalkulacją cenową, netto i brutto, stosownie do pkt V Specyfikacji,
- opisem technologii wykonania robót,
- zestawieniem materiałów używanych podczas wykonywania prac, nazwa produktu,
producent/marka,
- proponowany okres gwarancji ........................
3. dokumenty i oświadczenia wymagane Regulaminem i niniejszą specyfikacją,
4. oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta na
zewnątrz.
Oferent nadto jest zobowiązany załączyć w ofercie następujące oświadczenia, że:
1. zapoznał się z warunkami udzielenia zamówienia i akceptuje je bez zastrzeżeń,
2. uważa się związany z ofertą w przypadku wygrania przetargu i zobowiązuje się do podpisania
umowy według wzoru umowy załączonego do Specyfikacji w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
3. jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
4. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia oraz niezbędną wiedzę i
doświadczenie, kwalifikacje zawodowe, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników
zdolnych do wykonania robót objętych zamówieniem,
5. znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6. informacje o nazwie banku oferenta, jego siedzibie i nr konta,
7. nie wszczęto przeciwko oferentowi postępowania upadłościowego, likwidacyjnego lub
restrukturyzacyjnego.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa wyżej, oferent zobowiązany jest
załączyć do oferty dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej,
b) liczbowe zestawienie zatrudnienia w poszczególnych grupach pracowniczych oraz opis potencjału
techniczno - wytwórczego z ostatniego roku,
c) bilans oraz rachunek zysków i strat za 2023 rok, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do
sporządzenia bilansu - informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem
potwierdzone podpisem osoby uprawnionej,
d) zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających,
że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS przez okres dłuższy niż 3
miesiące lub potwierdzających fakt uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności - nie starsze niż dwa miesiące.
e) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat wszystkich robót zbliżonych do zakresu i wartości
robót objętych zamówieniem,
f) referencji potwierdzających, że roboty zbliżone co do zakresu i wartości objętego niniejszym
przetargiem zostały wykonane z należytą starannością,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, przestępstwa przekupstwa albo innego popełnionego w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych,
h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
i) potwierdzenie przelewu wadium w formie kserokopii,
j) opis techniczny wyrobu (np. karta katalogowa ze wszystkimi niezbędnymi danymi technicznymi)
oraz atesty i niezbędne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie traktował,
jako wystarczający powód do uznania oferty za nieważną.
Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Pracownicy realizujący przedmiotowy zakres prac muszą posiadać odpowiednie uprawnienia i
zabezpieczenia bhp.
Oferent zobowiązany jest do używania sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość,
środowisko oraz efekt końcowy wykonywanych prac.
Sprzęt wykorzystywany do realizacji prac powinien być sprawny i zgodny z jego przeznaczeniem oraz
posiadać dokumenty dopuszczające do użytkowania.
Wszystkie użyte materiały muszą posiadać:
- właściwe aprobaty,
- certyfikaty,
- inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie,
które oferent musi dołączyć do protokołu odbioru robót oraz na etapie przetargu dołączyć do oferty.
IV. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.
Istotne postanowienia umowy są zawarte w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszej
specyfikacji. Przystąpienie do przetargu oznacza zaakceptowanie warunków specyfikacji oraz
załączonego projektu umowy. Oferent w przypadku wyboru jego oferty zobowiązany jest do zawarcia
umowy na warunkach określonych w w/w projekcie.
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 45 dni licząc od dnia upływu terminu składania.
V.
Opis sposobu obliczenia ceny i kryteria wyboru oferty.
Wykonawca ma obowiązek podać:
1) wartość netto i brutto wykonania 1 m2 hydroizoloacji dachu zgodnie z zakresem określonym
w pkt. III specyfikacji,
2) wartość netto i brutto ułożenia 1 mb płyty OSB.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami
oceny:
a) gwarancja - 10%
b) cena - 80%
c) referencje - 10%
Jako cenę oferty przyjmuje się cenę ogółem (wartość brutto z VAT-em) określoną w karcie wyceny
przedmiotu przetargu.
Punkty za poszczególne części składowe dodaje się i na tej podstawie oblicza się łączną ocenę każdej
oferty w systemie procentowym dokonaną przez każdego z członków komisji.
Następnie dokonuje się oceny zbiorczej każdej oferty sumując punkty z ocen indywidualnych.
Tak określona punktacja procentowa każdej oferty stanowi podstawę do określenia oferty
najkorzystniejszej.
Komisja przetargowa w ramach postępowania przetargowego może podjąć decyzję o
przeprowadzeniu negocjacji z wybranymi oferentami startującymi w przetargu przez Zarząd.
VII.
Wymagania dotyczące okresu gwarancji i wadium.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały wynosi .......................
Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 25.09.2024 r. do godz.14.00.
Wpłaty wadium należy dokonać na konto Spółdzielni:
BANK PKO BP II. nr rachunku 30 1020 1811 0000 0402 0014 1747
Oferent zobowiązany jest przed upływem terminu złożenia oferty dołączyć do materiałów
przetargowych potwierdzenie dokonania przelewu w formie potwierdzonej kserokopii.
Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą:
a) odrzucenia oferty,
b) zawarcia umowy z wybranym oferentem,
c) zakończenia postępowania przetargowego bez wyboru oferenta,
d) wycofanie oferty przed upływam terminu do składania ofert.
Wadium podlega zwrotowi na konto podane w ofercie.
Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
VIII.
Środki odwoławcze.
Oferentom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego
zasad określonych w niniejszej specyfikacji przysługuje odwołanie do Zarządu Spółdzielni.
W szczególności oferent może złożyć umotywowany pisemny protest do Zarządu Spółdzielni, wobec
czynności podjętych przez komisję przetargową w toku postępowania przetargowego. Protest można
wnieść w ciągu 7 dni od dnia, w którym oferent powziął lub mógł powziąć wiedzę o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed
zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Zarząd Spółdzielni odrzuci protest wniesiony
po terminie.
Ewentualny protest zostanie rozpatrzony najpóźniej w ciągu 7 dni od jego wniesienia. Od powyższej
decyzji Zarządu Spółdzielni oferentowi nie przysługuje odwołanie.
IX. Ogólne warunki umowy.
Warunki umowy zawiera wzór umowy (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji), określający
podstawowe wymagania Zamawiającego, na których gotów jest on zawrzeć umowę z wybranym
oferentem.
Wybrany przez Zamawiającego oferent zobowiązany jest w ciągu 7 dni roboczych po ogłoszeniu
wyniku przetargu podpisać z Zamawiającym umowę na realizację przedmiotu zamówienia.
W tym celu należy kontaktować się z kierownikiem Działu Technicznego Panem Jackiem Sokołowskim
tel. 58 346 81 43.
X. Postanowienia końcowe.
Przystąpienie do przetargu oznacza zaakceptowanie warunków specyfikacji i załączonego projektu
umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do udzielenia informacji dotyczącej zamówienia jest:
- P. Jacek Sokołowski tel. 58 346-81-43

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.