Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łazienki chłopięcej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki chłopięcej

Data zamieszczenia: 2024-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Rybnik - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku
ul. Borki 37D
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
telefon: 32 4247278
zsp7rybnik@gmail.com
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 32 4247278
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
,,Remont łazienki chłopięcej na II piętrze w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w
Rybniku "
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki chłopięcej na II piętrze w Zespole Szkolno-
Przedszkolnym nr 7 w Rybniku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: w zakres realizacji przedmiotu zamówienia
wchodzi wykonanie następujących prac i zakup niezbędnych materiałów :
SKŁADOWE CZĘŚCI PROJEKTU
PRACE PRZYGOTOWAWCZE
Wywóz starych płytek ściennych i podłogowych (5 Big
Bagów)
Wymiana rur wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą
zaworów wodnych
Wyprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej na
korytarz szkolny
Demontaż drzwi wejściowych do łazienki chłopięcej
Wyrównanie ścian pod ułożenie płytek (konstrukcje
kartonowo-gipsowe)
PŁYTKOWANIE 68 m2
Zakup i ułożenie glazury ściennej oraz podłogowej
Fugowanie oraz silikowanie
SUFIT 27m2
Malowanie i wyrównywanie ścian oraz sufitu ( zakrycie
widocznej instalacji wodno-kanalizacyjnej)
PRACE MONTAŻOWE
Zakup i wymiana 6 kratek wentylacyjnych
Zakup i wymiana nowego oświetlenia 3 sztuki
Zakup i montaż nowych ubikacji wolno stojących ze
spłuczkami ceramicznymi 3szt
Montaż szybciej zdemontowanych (starych) umywalek
wraz z nową armaturą 4 szt.
Zakup i montaż nowych luster
Zakup i montaż nowych akcesoriów łazienkowych typu
pojemnik na ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy
Zakup i montaż nowych kabin toaletowych dzielących oraz
zamykających ubikacje z płyt HPL
Zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do toalety
chłopięcej

CPV: 45453000-7

Dokument nr: ZSP7.2601.3.2024

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do 26 września 2024 roku do godz. 10.00:
1) osobiście - w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00
albo
2) pocztą na adres Zamawiającego:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku
ul. Borki 37D
44-200 Rybnik
Ofertę złożoną osobiście lub za pośrednictwem poczty należy opakować w jednej
zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na remont łazienki chłopięcej na II piętrze w
Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Rybniku"
albo
3) elektronicznie na adres: zsp7rybnik@gmail.com

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż
do 15 listopada 2024 roku.

Wymagania:
5. Ogólne informacje:
1) wykonanie prac objętych zamówieniem odbędzie się przy użyciu materiałów własnych,
narzędzi i sprzętu Wykonawcy,
2) Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny pobór niezbędnych mediów (woda,
energia elektryczna), dostęp do urządzeń sanitarnych oraz miejsce bezpiecznego
składowania sprzętu i materiałów do czasu zakończenia prac,
3) zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami oraz
posiadać wszelkie stosowne atesty i certyfikaty dla produktów przeznaczonych do
zastosowania w budynkach biurowych,
4) zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie prac realizowany będzie: od
poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 16.30, z zastrzeżeniem że prace muszą
być prowadzone w taki sposób, aby zachować ciągłość funkcjonowania budynku
w godzinach urzędowania, tj.: od poniedziałku do środy w godzinach od 6.30 do 16.30,
5) dostęp do poszczególnych pomieszczeń będzie ustalony co najmniej 3 dni przed
rozpoczęciem prac z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego,
6) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane
roboty oraz zastosowane materiały, licząc od daty podpisania protokołu odbioru,
7) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian
w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich
użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa
warunku w tym zakresie.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa
warunku w tym zakresie.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie
określa warunku w tym zakresie.
1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, zobowiązany jest do podpisania
umowy w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze
zamówienie, dokonywane będą w PLN.
5. Termin płatności ustala się na 14 dzień od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca powinien przygotować ofertę, która składa się z:
1) formularza oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania),
2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik
nr 2 do niniejszego zapytania).
2. Wszystkie elementy formularza oferty oraz oświadczenia muszą zostać w sposób czytelny
wypełnione.
3. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy (w przypadku złożenia oferty elektronicznie Zamawiający
dopuszcza możliwość przesłania zeskanowanego dokumentu opatrzonego własnoręcznym
podpisem).
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: https://zsp7.bip.edukacja.rybnik.eu/1198/
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) cena 100%
2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony do 1 października 2024 roku
na stronie internetowej pod adresem: https://zsp7.bip.edukacja.rybnik.eu/1198/
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na
każdym jego etapie bez podawania przyczyny.

Uwagi:
VII. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PRZYSŁUGUJĄCYCH
Z TEGO TYTUŁU PRAWACH:
1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku,
ul. Borki 37D, 44-200 Rybniku.
2. ZSP nr 7 w Rybniku wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
skontaktować listownie, na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku, ul. Borki
37D, 44-200 Rybnik lub pocztą elektroniczną, na adres: zsp7rybnik@gmail.com w każdej
sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego, co jest zgodne
z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie
danych osobowych jest obowiązkowe. Ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu procesowi
prowadzącemu do wnioskowania o posiadaniu przez konkretną osobę fizyczną
określonych cech.
5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
S t r o n a 4|5Znak sprawy ZSP7.2601. 3.2024
2) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy),
3) prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego),
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
1) prawo usunięcia swoich danych osobowych,
2) prawo przenoszenia swoich danych osobowych,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania swoich danych osobowych.
7. Odbiorcami danych osobowych mogą być inne osoby lub podmioty, którym, zgodnie
z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej, zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
8. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu,
dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu
celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być przechowywane jedynie w celach
archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

Kontakt:
1. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) Dorota Kowalska - tel. 324247278, e-mail: zsp7rybnik@gmail.com
2) Wioleta Sałacińska - tel. 324247278, e-mail: zsp7rybnik@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.