dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont łazienki chłopięcej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Rybnik - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku ul. Borki 37D 44-200 Rybnik powiat: Rybnik telefon: 32 4247278 zsp7rybnik@gmail.com |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 32 4247278 |
Termin składania ofert: | 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe ,,Remont łazienki chłopięcej na II piętrze w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Rybniku " I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki chłopięcej na II piętrze w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 7 w Rybniku. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: w zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac i zakup niezbędnych materiałów : SKŁADOWE CZĘŚCI PROJEKTU PRACE PRZYGOTOWAWCZE Wywóz starych płytek ściennych i podłogowych (5 Big Bagów) Wymiana rur wodno-kanalizacyjnych wraz z wymianą zaworów wodnych Wyprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej na korytarz szkolny Demontaż drzwi wejściowych do łazienki chłopięcej Wyrównanie ścian pod ułożenie płytek (konstrukcje kartonowo-gipsowe) PŁYTKOWANIE 68 m2 Zakup i ułożenie glazury ściennej oraz podłogowej Fugowanie oraz silikowanie SUFIT 27m2 Malowanie i wyrównywanie ścian oraz sufitu ( zakrycie widocznej instalacji wodno-kanalizacyjnej) PRACE MONTAŻOWE Zakup i wymiana 6 kratek wentylacyjnych Zakup i wymiana nowego oświetlenia 3 sztuki Zakup i montaż nowych ubikacji wolno stojących ze spłuczkami ceramicznymi 3szt Montaż szybciej zdemontowanych (starych) umywalek wraz z nową armaturą 4 szt. Zakup i montaż nowych luster Zakup i montaż nowych akcesoriów łazienkowych typu pojemnik na ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy Zakup i montaż nowych kabin toaletowych dzielących oraz zamykających ubikacje z płyt HPL Zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do toalety chłopięcej CPV: 45453000-7 Dokument nr: ZSP7.2601.3.2024 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć do 26 września 2024 roku do godz. 10.00: 1) osobiście - w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 albo 2) pocztą na adres Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku ul. Borki 37D 44-200 Rybnik Ofertę złożoną osobiście lub za pośrednictwem poczty należy opakować w jednej zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na remont łazienki chłopięcej na II piętrze w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Rybniku" albo 3) elektronicznie na adres: zsp7rybnik@gmail.com Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 15 listopada 2024 roku. Wymagania: 5. Ogólne informacje: 1) wykonanie prac objętych zamówieniem odbędzie się przy użyciu materiałów własnych, narzędzi i sprzętu Wykonawcy, 2) Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny pobór niezbędnych mediów (woda, energia elektryczna), dostęp do urządzeń sanitarnych oraz miejsce bezpiecznego składowania sprzętu i materiałów do czasu zakończenia prac, 3) zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami oraz posiadać wszelkie stosowne atesty i certyfikaty dla produktów przeznaczonych do zastosowania w budynkach biurowych, 4) zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie prac realizowany będzie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 16.30, z zastrzeżeniem że prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby zachować ciągłość funkcjonowania budynku w godzinach urzędowania, tj.: od poniedziałku do środy w godzinach od 6.30 do 16.30, 5) dostęp do poszczególnych pomieszczeń będzie ustalony co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego, 6) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, 7) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie, dokonywane będą w PLN. 5. Termin płatności ustala się na 14 dzień od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca powinien przygotować ofertę, która składa się z: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania), 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). 2. Wszystkie elementy formularza oferty oraz oświadczenia muszą zostać w sposób czytelny wypełnione. 3. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (w przypadku złożenia oferty elektronicznie Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania zeskanowanego dokumentu opatrzonego własnoręcznym podpisem). 4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: https://zsp7.bip.edukacja.rybnik.eu/1198/ 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1) cena 100% 2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony do 1 października 2024 roku na stronie internetowej pod adresem: https://zsp7.bip.edukacja.rybnik.eu/1198/ 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. Uwagi: VII. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PRZYSŁUGUJĄCYCH Z TEGO TYTUŁU PRAWACH: 1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku, ul. Borki 37D, 44-200 Rybniku. 2. ZSP nr 7 w Rybniku wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować listownie, na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Rybniku, ul. Borki 37D, 44-200 Rybnik lub pocztą elektroniczną, na adres: zsp7rybnik@gmail.com w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. 3. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu procesowi prowadzącemu do wnioskowania o posiadaniu przez konkretną osobę fizyczną określonych cech. 5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, S t r o n a 4|5Znak sprawy ZSP7.2601. 3.2024 2) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy), 3) prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego), 4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: 1) prawo usunięcia swoich danych osobowych, 2) prawo przenoszenia swoich danych osobowych, 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania swoich danych osobowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być inne osoby lub podmioty, którym, zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej, zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 8. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Kontakt: 1. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) Dorota Kowalska - tel. 324247278, e-mail: zsp7rybnik@gmail.com 2) Wioleta Sałacińska - tel. 324247278, e-mail: zsp7rybnik@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024