dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Bytom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej oraz przeciwpożarowej instalacji elektrycznej w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-09-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY Aleja Hrabska 3 05-090 Falenty powiat: pruszkowski 48 (22) 628 37 63 przetargi@itp.edu.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Falenty |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 48 (22) 628 37 63 |
Termin składania ofert: | 2024-10-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej oraz przeciwpożarowej instalacji elektrycznej w budynku biurowo-administracyjnym w Warszawie przy Ul. Rakowieckiej 32 Krótki opis przedmiotu zamówienia Prace obejmują przebudowę instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku biurowo-administracyjnym w Warszawie przy Ul. Rakowieckiej 32 - instalacja sanitarna Prace obejmują przebudowę instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku biurowo-administracyjnym w Warszawie przy Ul. Rakowieckiej 32 - instalacja elektryczna wraz z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu CPV: 45332200-5, 45310000-3, 45311100-1,45311200-2,45316000-5,45314310-7 Dokument nr: 2024/BZP 00508200, P-100/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.itp.edu.pl/bip/przetargi.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.itp.edu.pl/bip/przetargi.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa zakodowaną ofertę za pośrednictwem poczty elektronicznej w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy PzP) w formacie danych: pdf, rtf., doc. lub docx. Darmowy program niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na stronie internetowej https://7-zip.org.pl Wykonawca składa zakodowaną ofertę (programem 7-zip)za pośrednictwem poczty elektronicznej, a następnie po terminie składania ofert ale przed terminem ich otwarcia przesyła klucz umożliwiający rozkodowanie wcześniej złożonej oferty. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, iż: I. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego (zwany dalej ITP) z siedzibą w Falentach (05-090) przy Al. Hrabskiej 3. II. Inspektor Ochrony Danych W ITP wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@itp.edu.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I; III. Cele i podstawy prawne przetwarzania Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. IV. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. V. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.), dalej ,,ustawa Pzp" VI. Prawa osób, których dane dotyczą: 1. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych*; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wskazany w pkt. II lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I. 2. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty i zawarcia umowy. VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO IX. Przekazywanie do państwa trzeciego Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-07 12:00 Miejsce składania ofert: przetargi@itp.edu.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024