Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim
Ul. Józefa Piłsudskiego 20
78-500 Drawsko Pomorskie
powiat: drawski
Tel. 94 363 37 62, fax. 94 363 60 64, 94 363 37 62
pcprdrawsko@pcprdrawsko.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Drawsko Pomorskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 94 363 37 62, f
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim zaprasza do składania ofert na świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim Ul. J. Piłsudskiego 20
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim Ul. J. Piłsudskiego 20.
Zakres wykonywanych zadań
Usługa obejmuje:
1. mycie sanitariatu, posadzki w pomieszczeniu WC, podłóg i korytarza,
2. opróżnianie koszy,
3. starcie kurzu z biurek, stołów i mebli,
4. pastowanie podłóg,
5. odkurzanie podłóg,
6. przetarcie na mokro drzwi, parapetów okiennych, aparatów telefonicznych oraz mebli w biurach,
7. raz w miesiącu przetarcie na mokro kafelek,
8. mycie okien raz na kwartał.
Częstotliwość pracy
Usługa świadczona przez Wykonawcę odbywać się będzie w siedzibie PCPR w Drawsku Pomorskim przy Ul. J. Piłsudskiego 20 w wymiarze 3 godzin dziennie od poniedziałku do piątku.

Dokument nr: PCPR.271.1.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
1. Osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pom.
ul. Józefa Piłsudskiego 20
78-500 Drawsko Pomorskie
w terminie do 26 września 2024 r. do godz. 12:00.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji
od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.

Wymagania:
III. Procedura
Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza wyrażonej kwoty 130 000 złotych , dlatego nie maja zastosowania przepisy ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320) (art. 2 ust. 1 pkt.l ustawy).
VI. Forma zatrudnienia i warunki płatności
Umowa cywilnoprawna - umowa o świadczenie usług
Rozliczanie w okresie miesięcznym, przelew w terminie 14 dni od daty wystawienia rachunku/faktury
X. Sposób przygotowania oferty
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy dostarczyć do PCPR w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na świadczenie usług w zakresie sprzątania w PCPR".
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
XI. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, zwłaszcza w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający nie odpowiada za przypadki niezachowania terminu złożenia oferty, które z jakichkolwiek przyczyn technicznych nie wpłynęły lub wpłynęły po terminie.
3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują żadne środki odwoławcze.
4. Oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących nazwy Wykonawcy oraz cen zawartych w ofertach. Dokumenty niejawne, nie podlegające udostępnieniu innym uczestnikom postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wyszczególnić w formularzu ofertowym.
Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uwagi:
Klauzula Informacyjna
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Drawsku Pomorskim, ul. J. Piłsudskiego 20, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel. 94 3633762, reprezentowane przez Dyrektora - Panią Kamilę Kowalik,
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Drawsku Pomorskim jest Pani Magdalena Jóźwiak, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod nr tel. 943634464, e-mail: iod@powiatdrawski.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany w ppkt 1),
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem dotyczącym składania ofert na świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drawsku Pomorskim,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. - o dostępie do informacji publicznej,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
6) celem uzyskania Pani/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest realizacja ustawowych zadań urzędu, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania, które Administrator realizuje w interesie publicznym w ramach powierzonej władzy publicznej, a także do podjęcia czynności zmierzających do udzjelenia niniejszego zamówienia lub/i do zawarcia i wykonania umowy (podstawa art. 6 ust. 1 lit. b i lit. e RODO);
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający informuje, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych,
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) w przypadku, korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu
Jolanta Nazarek - 94 363 37 62

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.