zachodniopomorskie (Dębno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu |
Data zamieszczenia: | 2024-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec powiat: strzyżowski tel.: 17 71 72 155 przetargi@czudec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czudec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 17 71 72 155 |
Termin składania ofert: | 2024-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. ,,Budowa hali sportowej w miejscowości Babica" 20 września 2024 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. ,,Budowa hali sportowej w miejscowości Babica", zwanym dalej ,,Przedsięwzięciem". Przez pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją Przedsięwzięcia Zamawiający rozumie usługę polegająca na pełnieniu nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniu Przedsięwzięciem tj. zarządzaniu, koordynowaniu, rozliczaniu, prowadzeniu kontroli i nadzoru nad realizacją Przedsięwzięcia, w celu jego wykonania zgodnie z ofertą Wykonawcy Przedsięwzięcia, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Przedsięwzięcia terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Przedsięwzięcia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia Przedsięwzięcia przez Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy obecności jego przedstawicieli (inspektorów) na terenie Przedsięwzięcia, w czasie prowadzenia prac związanych z realizacją zadania, w zakresie niezbędnym do prawidłowego realizowania zamówienia, minimum 30 godzin miesięcznie. W przypadku okresów przestoju (np. z powodu epidemii, zimowego wstrzymania robót) ilość godzin będzie wyliczana proporcjonalnie do prac na terenie budowy. 3) Szczegółowy zakres usługi oraz wymagania dla Inżyniera Kontraktu zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Dokument nr: ZP.271.2.11.2024 Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 27 września 2024 r. Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl, za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, złożona osobiście w: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 1) Rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy. 2) Zakończenie: do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego, oddania obiektu do użytkowania decyzją właściwego organu administracyjnego oraz rozliczenia inwestycji. Planowany termin zakończenia zadania to 10.12.2025 r. 3) Czas realizacji zamówienia może być dłuższy lub krótszy od czasu wskazanego w ppkt 2 i zależy od faktycznego czasu realizacji Przedsięwzięcia. Wymagania: poniedziałek: od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek: od 7:00 do 15:00 2. Określenie trybu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.). 4. Warunki udziału w postępowaniu: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji następujące osoby: inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, doświadczenie: minimum 10-letnie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie, w tym przy realizacji jednego zadania inwestycyjnego o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000,00 zł brutto, inspektora nadzoru robót sanitarnych - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, doświadczenie: minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie, inspektora nadzoru robót elektrycznych - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 5-letnia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) praktyka zawodowa w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie, Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie wykazu osób, który należy złożyć wraz z ofertą (wzór stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia). Uwaga: możliwe jest łączenie funkcji inspektora nadzoru różnych branż, pod warunkiem, że dana osoba posiada wymagane uprawnienia dla danych/różnych specjalności i z zastrzeżeniem, że zespół musi się składać z minimum 2 osób. Wymagane jest wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję Koordynatora Zespołu. Uwagi: za zadanie inwestycyjne Zamawiający uzna kontrakt (umowę) na roboty budowlane obiektu lub obiektów, zakończone i rozliczone przez terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu, którego wartość była nie mniejsza niż 4 000 000,00 zł; uprawnienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334); osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; w ramach formalności jakie powinny zostać dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty, Zamawiający żąda przedłożenia, przed podpisaniem umowy, stosownych uprawnień /dokumentów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, osób wyżej wskazanych. 6. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym. 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia 1 Cena 100% P = (Cmin : C) x 100 Cmin - cena najmniejsza C - cena badana P - ilość punktów 2) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą. 3) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. 4) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). 5) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 10. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl Uwagi: 11. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)". Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach. Kontakt: 12. Osoba upoważniona do kontaktów: Piotr Piękoś - kierownik referatu inwestycji tel.: 17 71 72 155 e-mail: przetargi@czudec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024