Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
22124z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łazienki na parterze budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki na parterze budynku

Data zamieszczenia: 2024-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
tel. (+48 18) 415 30 02, (+48 18) 415 30 06, fax (+48 18) 415 37 01, telefon: 18415 31 73
konrad.poreba@strazgraniczna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 18) 415 30
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu (Zamawiający) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na realizację zadania pn.: część nr 1 - ,,Remont łazienki na parterze budynku nr 1 w m. Zakopane", część nr 2 - ,,Remont łazienki na parterze budynku nr 1 w m. Tarnów".
II. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia j est wykonanie robót remontowych pomieszczenia łazienek zlokalizowanych na terenie: część nr 1 - Placówki Straży Granicznej w Zakopanem przy Al. Przewodników Tatrzańskich 3, część nr 2 - Placówki Straży Granicznej w Tarnowie przy Ul. Zbylitowskięj 9.
2. Zakres prac:
Cześć nr 1 budynek nr 1 PSG Zakopane:
Remont pomieszczenia łazienki znajdującego się na parterze budynku nr 1 będzie polegał na wykonaniu m.in. prysznica dla osób niepełnosprawnych wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniu WC i dostosowaniu jej do obowiązujących w Straży Granicznej standardów. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego oraz w załączniku nr 3 do projektu umowy (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) tj. w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Cześć nr 2 budynek nr 1 PSG Tarnów:
Remont pomieszczenia łazienki już przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, znajdującego się na parterze budynku nr 1 będzie polegał na wykonaniu prysznica. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 2b do niniejszego zapytania ofertowego oraz w załączniku nr 3 do projektu umowy (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) tj. w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3. Wykonawca może zapoznać się przed złożeniem oferty z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej. Wizja lokalna nie jest jednak warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
4. Wykonawca dokona wyceny wszystkich robót na własne ryzyko. Wycena powinna się opierać o własną kalkulację (tj. w szczególności o własny obmiar oraz własny kosztorys ofertowy), a także w oparciu o wizję lokalną, posiadaną wiedzę i doświadczenie. W przypadku nieuwzględnienia w ofercie jakiegokolwiek zakresu robót (koniecznego do wykonania) nie będzie podlegał on dodatkowej zapłacie. Do
niniejszego zapytania ofertowego dołączono przedmiary (załącznik nr 2a, 2b), które są elementem pomocniczym do sporządzenia oferty i nie stanowią podstawy wyceny.

CPV: 45211310-5, 45111300-1, 45330000-9, 45310000-3, 45421160-3, 45431000-7, 45421146-9

Dokument nr: 14/BiON/2024

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 26 września 2024 r. godz. 12:00
Sposób składania ofert: opieczętowaną i podpisaną ofertę (wraz z załącznikami w
formacie .pdf) należy zeskanować i przesłać mailem na adres:
konrad.poreba@strazgraniczna.pl oraz wojciech.dobrzanski@strazgraniczna.pl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia:
o część nr 1,2 - do 20 listopada 2024 r.

Wymagania:
I. Tryb postępowania:
1. Postępowanie prowadzone będzie w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U, 2023.1610 t.j. z późn. zm.) oraz niniejsze zapytanie ofertowe.
2. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego.
IV. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
Dla każdej części oddzielnie:
1. Cena brutto - 100 %.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który w danej części zaoferuje najniższą cenę brutto wraz z jednoczesnym spełnieniem wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
V. Sposób przygotowania ofert.
1. Każdy Wykonawca może złożyć 1 ofertę na każdą z części.
2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Ofertę należy sporządzić według druku ,,Formularz Ofertowy", który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Załącznikiem do formularza ofertowego winien być ,,Szczegółowy kosztorys ofertowy" sporządzony dla każdej części oddzielnie (w przypadku złożenia ofert na dwie części).
4. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia i przyjąć do wykonania zakres robót bez uwag.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną dowolną część lub dowolne dwie części, lub na trzy części.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
9. Termin związania ofertą - 60 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Załączone przedmiary (załącznik nr 2a oraz 2b) są dokumentami pomocniczymi i nie stanowią podstawy wyceny, dlatego wycena powinna być przede wszystkim
wykonana w oparciu o część opisową zapytania ofertowego, wizję lokalną oraz własne doświadczenie.
Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana.
VII. Warunki realizacji zamówienia.
1. Materiały użyte do robót oraz montażu muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez zarysowań, pęknięć i innych uszkodzeń.
2. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą droga mailową oraz telefonicznie.
3. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi za wady wykonanych robót oraz zamontowanego osprzętu na okres 5 lat od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.
5. Płatność za wykonane roboty będzie realizowana przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający dokona komisyjnego odbioru końcowego.
7. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane i montażowe na obiektach, gdzie
przebywają pracownicy i funkcjonariusze Straży Granicznej. Remont należy przeprowadzić skracając do minimum czas jego wykonywania.
VIII. Pozostałe warunki.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzjelenia zamówienia w całości lub dowolnej części bez podania przyczyny rezygnacji.
2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania najkorzystniejszej oferty, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach.
6. Oferty, które nie spełniają wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone z zastrzeżeniem pkt. 3-5.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia ewentualnych zmian zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Karpackiego Oddziału SG i będą wiążące przy składaniu ofert.
8. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
9. Zamówienie dla wszystkich części wymaga sporządzenia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
10. Z postępowania zostaną wyłączone podmioty, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawcy składający oferty zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, którą Zamawiający zamieści na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: http://www.kaqiacki.strazuraniczna.iil.

Kontakt:
4. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić otrzymanie oferty przez Zamawiającego pod numerem telefonu: 18415 31 73 lub 1841531 12 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00)
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego są: Wojciech Dobrzański:
wojciech.dobrzanski@strazgraniczna.pl nr tel. 18 415 30 72, Konrad Poręba: konrad. poreba@strazgraniczna.pl nr tel. 18 415 31 73 lub 785 903 659 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.