dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
dolnośląskie (Oleśnica)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja rzeźby |
Data zamieszczenia: | 2024-09-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA STRYSZÓW Stryszów 149 34-146 Stryszów powiat: wadowicki tel. 33 879 74 12 gmina@stryszow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Stryszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 879 74 12 |
Termin składania ofert: | 2024-10-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,Konserwacja rzeźby św. Anny z Marią z parafii p. w. św. Anny w Zakrzowie". I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: ,,Konserwacja rzeźby św. Anny z Marią z parafii p. w. św. Anny w Zakrzowie". 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich przy drewnianej rzeźbie z 2 ćw. XV w. [?] św. Anny Samotrzeć z kościoła pw. św. Anny w Zakrzowie (nr rej. Zab. B-269; dec. z dn. 06.12.1971 r.) w oparciu o dokumentację: ,,Św. Anna Samotrzeć (2 ćw. XV w.?) rzeźba drewniana, polichromowana z kościoła pw. Św. Anny w Zakrzowie. Wstępny program prac konserwatorskich" oprac. przez dr Martę Kalatę - Pawłowską oraz realizację w imieniu Zamawiającego obowiązków wynikających z Pozwolenia Nr ZR-I.5144.37.2023 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i prac restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 20.12.2023 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Pozwolenie Nr ZR-I.5144.37.2023 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i prac restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 20.12.2023 roku oraz dokumentacja ,,Św. Anna Samotrzeć (2 ćw. XV w.?) rzeźba drewniana, polichromowana z kościoła pw. Św. Anny w Zakrzowie. Wstępny program prac konserwatorskich" oprac. przez dr Martę Kalatę - Pawłowską. Dokument nr: IiR.7013.7.1.2024.ER Składanie ofert: VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób: w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub jako skan oferty sporządzonej w formie pisemnej, na adres poczty elektronicznej: gmina@stryszow.pl. 2. Ofertę należy złożyć w terminie do 24.10.2024 r. do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 11 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy określony w ust. 1 uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego prac. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Gminę Stryszów - dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca składający ofertę winien posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie w realizacji podobnych robót budowlanych, być w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz dysponować osobami, zapewniającymi realizację zamówienia. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego i podpisać przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w ofercie podaje cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, która będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe. Art. 632 §1 Kodeksu cywilnego stanowi: ,,Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac". Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o dokumentację projektową - wstępny projekt prac konserwatorskich). Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, jak również w nich nie ujęte, a bez których prawidłowa realizacja zamówienia byłaby niemożliwa. Skutki ewentualnych błędów w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia obciążają Wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z tym zaleca się szczegółowe sprawdzenie dokumentacji oraz oględziny rzeźby objętej pracami konserwatorskimi i restauratorskimi. 3. Do oferty Wykonawca dołącza kopie uprawnień kierownika prac konserwatorskich i restauratorskich, posiadającego kwalifikacje wskazane we wzorze umowy. 4. Termin związania ofertą - 14 dni od dnia składania ofert. V. KRYTERIA WYBORU OFERTY Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za oferowany przedmiot zamówienia i spełni wymagania określone w Zapytaniu ofertowym. VII. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, drogą elektroniczną na adres: gmina@stryszow.pl. 2. Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść Zapytania Ofertowego. 3. Zamawiający na etapie oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców o złożenie wyjaśnień odnośnie złożonej oferty. 4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która nie spełnia warunków określonych w Zapytaniu ofertowym. 5. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. 6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. 7. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną na wskazany w formularzu oferty adres. Uwagi: VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY STRYSZÓW, reprezentujący Gminę Stryszów, z siedzibą w Stryszowie, 34-146 Stryszów 149, adres email: gmina@stryszow.pl, tel. 33 8797 412. 2. W sprawie swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, przesyłając poprzez adres e-mail: iodo@stryszow.pl lub adres korespondencyjny Administratora Danych Osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł., przyjętym Zarządzeniem Nr 84/2021 Wójta Gminy Stryszów z dnia 31 grudnia 2021 r. 4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, bez którego nie można udzielić zamówienia w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty; 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Wykonawca posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Wykonawcy: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024