wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-09-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI Aleja Lotników 32/46 02-668 Warszawa powiat: Warszawa agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/986233 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków Łukasiewicz - IMiF Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków Łukasiewicz - IMiF przy Al. Lotników 32/46 w Warszawie dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektronika i Fotonika" w ramach Inwestycji A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności CPV: 71200000-0, 71220000-6,71242000-6, 71300000-1,71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00512126, F2/15/2024/ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/imif 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/imif 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.1)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną2)Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". 3)Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GUM.4)Wykonawca, przystępując do postępowania:a)akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego.6)Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej są dostępne w rozdziale VIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem danych osobowych jest Zamawiający (dane kontaktowe powyżej); b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iod@imif.lukasiewicz.gov.pl c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp; e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 71-75 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) zakres przetwarzania danych: imię i nazwisko; h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; i) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; j) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/986233 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-03 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/imif Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: F2/15/2024/ZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu funkcjonalno-użytkowego dla budynków Łukasiewicz - IMiF przy al. Lotników 32/46 w Warszawie dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektronika i Fotonika" w ramach Inwestycji A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności 4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta specjalności architektonicznej 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 usługę polegającą na: 2.4.1.1. wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego albo dokumentacji projektowej, którego/ej zakres obejmował (wszystkie warunki wskazane poniżej muszą być spełnione łącznie): 1) budowę lub przebudowę budynku (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącej do klasy 1263), 2) program funkcjonalno-użytkowy albo dokumentacja projektowa obejmował/a co najmniej instalacje: a) HVAC, b) instalację teletechniczną, c) centralną rozprężalnię gazów technicznych wraz z instalacjami, d) automatykę i BMS, e) instalację przeciwpożarową niskoprądową. 3) program funkcjonalno-użytkowy obejmował opis wymagań projektowych obejmujących: a) laboratoria chemiczne, fizykochemiczne, biologiczne , w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań, albo w przypadku wykonania dokumentacji projektowej dokumentacja projektowa obejmowała projekt: a) laboratoriów chemicznych, fizykochemicznych, biologicznych, w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań; 2.4.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował projektantem w specjalności architektonicznej posiadającym: 2.4.2.1. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), 2.4.2.2. minimum 10 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta w specjalności architektonicznej, 2.4.2.3. w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert wykonał program funkcjonalno-użytkowy albo dokumentację projektową w specjalności architektonicznej, którego/ej zakres obejmował (wszystkie warunki wskazane poniżej muszą być spełnione łącznie): 1) budowę lub przebudowę budynku (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącej do klasy 1263), 2) program funkcjonalno-użytkowy albo dokumentacja projektowa obejmował/a co najmniej instalacje: a) HVAC, b) instalację teletechniczną, c) centralną rozprężalnię gazów technicznych wraz z instalacjami, d) automatykę i BMS, e) instalację przeciwpożarową niskoprądową. 3) program funkcjonalno-użytkowy obejmował opis wymagań projektowych obejmujących: a) laboratoria chemiczne, fizykochemiczne, biologiczne, w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań, albo w przypadku wykonania dokumentacji projektowej dokumentacja projektowa obejmowała projekt: b) laboratoriów chemicznych, fizykochemicznych, biologicznych, w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań; 2.4.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą, która będzie projektantem technologiem posiadającym: 2.4.3.1. w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert wykonał program funkcjonalno-użytkowy albo dokumentację projektową, którego/ej zakres obejmował (wszystkie warunki wskazane poniżej muszą być spełnione łącznie): 1) program funkcjonalno-użytkowy obejmował opis wymagań projektowych obejmujących: a) laboratoria chemiczne, fizykochemiczne, biologiczne, w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań, albo w przypadku wykonania dokumentacji projektowej dokumentacja projektowa obejmowała projekt: b) laboratoriów chemicznych, fizykochemicznych, biologicznych, w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań; 2.4.4. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą, która będzie projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą: 2.4.4.1. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 4lit. d) i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), 2.4.4.2. minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , 2.4.4.3. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jeden program funkcjonalno-użytkowy albo dokumentację projektową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , którego/ej zakres obejmował : 1) program funkcjonalno-użytkowy obejmował opis wymagań projektowych obejmujących: a) laboratoria chemiczne, fizykochemiczne, biologiczne w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań, albo w przypadku wykonania dokumentacji projektowej dokumentacja projektowa obejmowała projekt: b) laboratoriów chemicznych, fizykochemicznych, biologicznych- w tym: - co najmniej jedno z laboratoriów stanowiło laboratorium o klasie czystości co najmniej ISO7 (zgodnie z normą ISO 14644-1 lub równoważną) lub co najmniej BSL2 przeznaczone do badań.UWAGA: - za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej; - doświadczenie zawodowe ustala się licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do końca roku 2023 włącznie; - zwrot ,,bez ograniczeń" należy rozumieć zgodnie z przepisami Rozdziału 2. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; - stanowiska ,,równoważne" to stanowiska o tożsamym 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1.1 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 pkt 1-3 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 1.2. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109. ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2 powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3) zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych usług - w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy zostały określone w paragrafie 14 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik 11 do swz 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta specjalności architektonicznej 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024