Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
22676z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont dachu oraz wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu oraz wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła

Data zamieszczenia: 2024-10-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 22
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
Numer telefonu: +48 500 704 662, +48 501 605 975, (032) 241 13 97
parafia.chorzow@gmail.com
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Numer telefonu: +48
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont dachu oraz wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła ewangelicko-augsburskiego im. Elżbiety w Chorzowie.
Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Remont dachu oraz wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła ewangelicko-augsburskiego im. Elżbiety w Chorzowie.
Remont dachu kościoła był realizowany w kilku etapach i z tego zakresu pozostaje do zrobienia 159,5 m2 pokrycia dachowego wraz z robotami uzupełniającymi wymienionymi poniżej- w punkcie 3.5. Planowany zakres prac jest ostatnim etapem remontu dachu.
Jeżeli chodzi o wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła, to będzie to pierwszy etap prac związanych z wykonaniem remontu utwardzeń wokół prezbiterium kościoła w celu jego odwodnienia. W dokumentacji projektowej tego zakresu wydzielono I etap będący przedmiotem niniejszego postępowania. Dodatkowo zakres prac pokazano w załączniku graficznym (zał. nr 12b).

3.2. Zamówienie obejmuje kompleksowo wszystkie opisane w przedmiocie zamówienia prace remontowo- konserwatorskie i budowlane.

3.3. Zakres prac jest objęty dwoma dokumentacjami projektowymi oraz zgodny z pozwoleniami na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr 18/2022 z dnia 28 czerwca 2022 r. (remont dachu) i 16/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. (odwodnienie) wydanymi przez Prezydenta Miasta Chorzów oraz pozwoleniami (decyzjami) na budowę wydanymi przez Prezydenta Miasta Chorzów nr 436/2019 z 07 listopada 2019 r. (remont dachu) i 82/2024 z 16 lipca 2024 r. (odwodnienie).

3.4. Kościół im. Elżbiety w Chorzowie znajduje się w rejestrze zabytków nieruchomych województwa śląskiego. Wpis nr : A/1201/23 z dn. 23. maja 2023 (stary nr rejestru: A/1201/72 z 20 grudnia 1972).

3.5. Postępowanie dotyczy wykonania robót obejmujących:
3.5.1. Kompleksowy remont części dachu (demontaż i utylizację starego pokrycia z blachy, naprawę więźby i deskowania, montaż innych elementów i nowego pokrycia dachowego z blachy miedzianej) wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. W ramach inwestycji planuje się prace na 159,5 m2 połaci dachowych.
Projektowane roboty demontażowe i rozbiórkowe
o demontaż istniejącej instalacji odgromowej dachu,
o demontaż istniejących rynien i rur spustowych,
o demontaż istniejących obróbek blacharskich,
o demontaż istniejących wyłazów i okien dachowych,
o demontaż istniejącego pokrycia dachowego - blacha cynkowa,
o demontaż istniejącego poszycia dachowego - pełne deskowanie,
o demontaż istniejącego krzyża przy szczycie fasady,
o uporządkowanie przestrzeni poddasza - usunięcie polepy i sprawdzenie hydroizolacji,
o demontaż istniejącego pokrycia z blachy na narożnych sterczynach ryzalitów,
o demontaż istniejących żeliwnych balustrad między sterczynami ryzalitów (do ponownego montażu po konserwacji).
Projektowane roboty budowlane:
o szczegółowa ocena stanu po robotach rozbiórkowych i określenie zasad naprawy elementów więźby dachowej obecnie niewidocznych i niedostępnych,
o naprawa i impregnacja istniejącej więźby dachowej nad nawą główną,
o wykonanie podestów roboczych- nowej posadzki na poddaszu,
o wykonanie nowego poszycia dachowego - deskowanie pełne z przerwami wentylacyjnymi,
o montaż izolacji na deskowaniu,
o wykonanie nowego pokrycia dachowego - blacha miedziana,
o montaż nowego okna dachowego z wyłazem,
o wykonanie i montaż nowych rynien i rur spustowych,
o wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich,
o naprawa słupków ryzalitów,
o renowacja i ponowny montaż żeliwnych balustrad między słupkami na zwieńczeniach ryzalitów,
o wykonanie nowych sterczyn (pinakli) na słupkach ryzalitów na podstawie dokumentacji archiwalnej,
o wykonanie nowej instalacji odgromowej,
o montaż płotków śniegowych,
o naprawa gzymsów wieńczących (możliwe uszkodzenia przy pracach remontowych)
o sprawdzenie po rozbiórce pokrycia końców płatwi i krokwi w narożnikach płd.- zach. i płn.- zach., dalsze działania (naprawa lub wymiana) po określeniu stanu, wykonanie wyższych opierzeń ścian wież w stykach z połaciami dachu,
o naprawa płatwi stopowej w narożu płd.- wsch., wraz z remontem muru,
o sprawdzenie stanu końcówek płatwi opartych na ścianie szczytowej wschodniej wraz z przylegającymi do ściany krokwiami,
o sprawdzenie stanu wieszara w wiązarze przylegającym do ściany prezbiterium.

3.5.2. Remont utwardzeń w celu odwodnienia terenu wokół prezbiterium kościoła w zakresie:
Projektowane roboty demontażowe i rozbiórkowe:
o ręczna rozbiórka istniejącego bruku;
Projektowane roboty ziemne:
o korytowanie na gł. 55cm pod warstwy podbudowy i remontowany bruk;
Roboty naprawcze i izolacyjne (izolacja pionowa) muru kościoła wokół prezbiterium i apsydy:
o usunięcie twardych zapraw cementowych
o przemurowanie luźnych bloków muru kościoła.
o uzupełnienie ubytków blokami z piaskowca identycznego z zastosowanym pierwotnie.
o wykonanie krzemionkowania gruntującego (spryskanie preparatem Verkieseler) do wysokości 15 cm powyżej poziomu terenu.
o naniesienie warstwy szlamu uszczelniającego Dichtungsschlämme.
o wypełnienie szczelin i wyrównanie powierzchni ścian zaprawą Sperrm?rtel.
o naniesienie powłoki głównej- preparatu Mineralflex 2K w dwóch warstwach.
Podbudowa bruku:
o doprowadzenie istniejącego gruntu do grupy nośności G1.
o ułożenie i zagęszczenie podsypki piaskową grubości 10cm.
o ułożenie geowłókniny DuPont Typar SF- 40.
o ułożenie warstwy zagęszczonego kruszywa kamiennego o grubości 30cm frakcja 0- 1,5mm.
o wykonanie zagęszczonej podsypki z miału piaskowcowego o frakcji 0-4 grubości 5cm.
o wykonanie betonowych ław z betonu C12/15 na podsypce piaskowej pod kamienne obrzeża.
Roboty brukarskie:
o wykonanie kamiennego obrzeża o szerokości 8,0 cm i wysokości 20cm posadowionego w całości na ławach fundamentowych;
o ułożenie bruku z materiału uprzednio rozebranego z uzupełnieniem brakującego bruku nowym o wyglądzie identycznym z kamieniem istniejącym;
o ułożenie w narożnikach pod rurami spustowymi wyprofilowanych płyt kamiennych z identycznego kamienia jak bruk.
Montaż rury spustowej i zabezpieczenie rynien:
o montaż nowej rury spustowej w pd-wsch wklęsłym narożniku prezbiterium;
o montaż siatek zabezpieczających rynny.

3.6. Szczegółowy zakres robót został opisany w:
Projektach budowlanych - załączniki nr 12 i 12a do ogłoszenia;
Załączniku graficznym pokazującym zakres prac- załącznik nr 12b;
Przedmiarze robót - załączniki nr 09 i 09a do ogłoszenia;
Pozwoleniu na budowę (Decyzja 436/2019 z dnia 07.11.2024 r.) - załącznik nr 10 do ogłoszenia
Pozwoleniu na budowę ( Decyzja 82/2024 z dnia 16.07.2024 r.)- załącznik nr 10a do ogłoszenia
Pozwoleniu nr 18/2022 z dnia 28.06.2022 r. - załącznik nr 11 do ogłoszenia,
Pozwoleniu nr 16/2024 z dnia 26.06.2024 r. - załącznik nr 11a do ogłoszenia,
Pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr 08.
3.7. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części
3.8. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Rozdział XII. Miejsce oraz termin składania ofert
12.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (kancelaria parafialna) w godz.ch 8:30- 13:30.
12.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.11.2024 r. o godz. 10:00.
12.3. Oferty złożone w terminie, to oferty, które dotrą do siedziby Zamawiającego do upływu terminu i godz. wskazanej w ust. 12.2.
12.4. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom.

Miejsce i termin realizacji:
4.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w okresie powyżej 12 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy, jednak nie później niż do 16 grudnia 2025 r.

Wymagania:
Rozdział II Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia
2.1. Do postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.)

2.2. Niniejsze postępowanie jest zgodne z wymaganiami zasady konkurencyjności i transparentności oraz zapisami W §8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

2.3. Postępowanie prowadzone jest w ramach środków finansowych z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. dla jednostek samorządu terytorialnego (JST) na zadania inwestycyjne związane z ochroną zabytków.
4.1. Mając na uwadze specyfikę obiektu podlegającego pracom budowlanym, w tym brak możliwości wyłączenia go z użytkowania na czas robót oraz lokalizację obiektu na cmentarzu- o utrudnionym dojeździe dla dużego transportu materiałów i odpadów Wykonawcy są zobowiązani do odbycia obowiązkowej wizji lokalnej.
4.2. Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej:
- I termin: 09.10.2024 r. w godzinach 10:00 - 12:00
- II termin: 14.10.2024 r. w godzinach 10:00 - 12:00
Zamawiający może na prośbę Wykonawców wyznaczyć także inne terminy wizji lokalnej.
4.3. Potwierdzenie udziału w wizji lokalnej Zamawiający wręczy Wykonawcom obecnym w terminach wskazanych powyżej.
4.4. Potwierdzenie udziału w wizji lokalnej Wykonawca załącza do oferty na realizację prac.

Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu i wykluczenia
5.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
5.1.1. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace w zakresie realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w szczególności, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum - 200.000,00 zł brutto każda, polegające na remoncie dachów z więźbą dachową wraz z wymianą pokrycia z blachy oraz wykonaniu odwodnienia zabytku nieruchomego polegającemu na wykonaniu hydroizolacji, utwardzeń, odwodnień i konserwacji ścian o wartości minimum - 90.000,00 zł brutto każda, z podaniem daty i miejsca wykonania, numerem wpisu do rejestru zabytków oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

5.1.2. Dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjne-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, z co najmniej 10-letnim doświadczeniem oraz posiadającym potwierdzone doświadczenie zawodowe/kwalifikacje o których mowa w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków z 23.07.2003 r. (DZ.U. 2022 poz. 840 Tekst Jednolity )

5.1.3. Dysponuje kierownikiem prac konserwatorskich, który:
- posiada dyplom konserwatora dzieł sztuki,
- posiada co najmniej 10 lat doświadczenia w kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz nadzorował w tym okresie co najmniej 2 prace konserwatorskie na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie detalu architektonicznego.

5.1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy:
- nie zalega z opłacaniem podatków,
- nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

Wykonawca winien spełnić warunki udziału w postępowaniu samodzielnie lub posiłkując się zgłoszonymi podwykonawcami, którzy wykażą się wymaganym doświadczeniem.

5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII.

5.3. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
- nie spełnili formalnych warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli kompletnej oferty wraz z wymaganymi dokumentami i nie uzupełnili jej na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym,
- złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik postępowania,
- złożyli dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które nie zostały wyjaśnione lub uzupełnione lub nie ma możliwości ich weryfikacji,
- naruszą w inny istotny sposób postanowienia niniejszego ogłoszenia, w szczególności złożone przez nich dokumenty lub oświadczenia nie będą odpowiadać określonym w ogłoszeniu warunkom umożliwienia identyfikacji Wykonawcy,
- w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość oraz wszczęto lub prowadzi się postępowanie restrukturyzacyjne,
- są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- nie uczestniczyli w wizji lokalnej.

5.4. Oferty nie dokumentujące spełniania warunków opisanych w rozdziale V zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie merytorycznej. Zamawiający wezwie jednokrotnie Wykonawcę do uzupełnienia brakujących bądź błędnych dokumentów (jednokrotne wezwanie dotyczy każdego z dokumentów). Zamawiający ma prawo również wyjaśniać złożone dokumenty.

Rozdział VI Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
6.1.1 Wykaz prac zgodny z zapisami punktu 5.1.1. (załącznik nr 2)
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty dla zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania, numeru wpisu do rejestru zabytków, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane wraz z podaniem ich rodzaju i wartości;
6.1.2. Wykaz osób (załącznik nr 3) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia- kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, który posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz który przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
6.1.3.- Oświadczenie kierownika budowy (załącznik nr 3a) potwierdzające jego doświadczenie i o gotowości do pełnej współpracy z uczestnikiem postępowania i pełnieniu funkcji kierownika na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia;
6.1.4. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień bez ograniczeń kierownika budowy
6.1.5. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Zawodowej i opłacenia obowiązkowego ubezpieczenia zawodowego;
6.1.6 Wykaz osób (załącznik nr 4) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: mistrz blacharski, dekarski i ciesielski; kierownik prac konserwatorskich;
6.1.7.- Oświadczenie mistrzów blacharskiego, dekarskiego i cieisielskiego (załącznik nr 4a) potwierdzające ich doświadczenie i o gotowości do pełnej współpracy z uczestnikiem postępowania i wykonywania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia;

6.1.8. Wykaz osób (załącznik nr 5) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia- kierownik prac konserwatorskich;
6.1.9. Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji przez kierownika prac konserwatorskich:
- poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu konserwatora dzieł sztuki,
- oświadczenie na potwierdzenie doświadczenia przy kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz o gotowości do pełnej współpracy z uczestnikiem postępowania i pełnieniu funkcji kierownika na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia, (załącznik nr 5a),
6.1.10. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (załącznik nr 6).
6.1.11. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (załącznik nr 7).

6.2. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
6.2.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony/wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
6.2.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) lub do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6.2.3. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej wystawione przez Zamawiającego;
6.2.5. Inny dokument lub oświadczenia, potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu lub potwierdzające posiadanie kwalifikacji osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia.
6.2.6. Kosztorys ofertowy wykonany metoda szczegółową sporządzony na podstawie załączonej do ogłoszenia dokumentacji projektowej oraz pomocniczego przedmiaru robót - pomocniczo, będzie służył również do rozliczania wykonanych robót. Dokument można będzie uzupełnić po terminie składania ofert.

6.3. Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów.
6.3.1. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 6.1. ogłoszenia należy złożyć w oryginale, pozostałe dokumenty wymagane w celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.3.2. Dokument wskazany w ust. 6.2. pkt 1 można złożyć w formie wydruku wygenerowanego z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
6.3.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
6.3.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6.3.5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca.

Rozdział VII Zasady składania ofert wspólnych.
7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7.2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 6.1.9 i 6.1.10 oraz w ust. 6.2. pkt 6.2.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.3. Warunki udziału w postępowaniu wykonawca winien spełniać samodzielnie lub posiłkując się zgłoszonymi podwykonawcami, którzy wykażą się wymaganym doświadczeniem. W ocenie zamawiającego tylko wykonawcy, którzy spełnią postawione warunki samodzielnie lub wraz ze zgłoszonymi podwykonawcami i udowodnią posiadaną wiedzę, doświadczenie i niezbędne zasoby kadrowe będą zakwalifikowani jako odpowiedni, aby wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z posiadaną dokumentacją oraz zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków w Chorzowie.
7.4 W przypadku gdy ofertę składają samodzielne podmioty gospodarcze wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma zostać wystawione zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale VI, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli dot. każdego z Wykonawców.
Powyższe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.

Rozdział VIII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
8.1 Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI ogłoszenia (adres oraz e-mail Zamawiającego został podany w rozdziale I ogłoszenia).
8.2 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 tj. z dnia 2019.01.21 z późn. zm.), każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy podany przez Wykonawcę jest prawidłowy, a pismo zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się przez Wykonawcę z jego treścią.

Rozdział IX. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
9.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9.2. Zamawiający wymaga wniesienia przez wyłonionego w postępowaniu oferenta zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% oferowanej kwoty brutto. Zabezpieczenie musi być przekazane zamawiającemu do dnia podpisania umowy i obejmować cały okres realizacji oraz cały okres udzielonej przez oferenta gwarancji.
Zwolnienie 100% wniesionego zabezpieczenia nastąpi po upływie terminu udzielonej gwarancji.
Zamawiający dopuszcza wniesienie zabezpieczenia w formie: gotówki, gwarancji bankowej lub polisy ubezpieczeniowej.

Rozdział X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
10.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena ofertowa brutto - C; waga - 60%;
b) Ilość prac budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nadzorowanych przez kierownika budowy w ostatnich 10 Iatach" - K; waga - 10 %
c) Posiadanie w zespole osób z dyplomem mistrza blacharskiego, mistrza dekarskiego i/lub ciesielskiego- M; waga - 20%;
d) Okres gwarancji - G; waga - 10%.
10.2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga (%)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania
Sposób oceny wg wzoru
Cena ofertowa brutto
60 %
60
C = (cena najtańszej oferty / cena badanej oferty) x 60
Ilość prac na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nadzorowanych przez kierownika budowy
10 %
10
punkty będą przyznawane wg tabeli A
Posiadanie w zespole osób z dyplomem mistrza blacharskiego, mistrza dekarskiego i mistrza ciesielskiego
20 %
20
punkty będą przyznawane wg tabeli B
Okres gwarancji
10 %
10
punkty będą przyznawane wg tabeli C
Razem
100 %
100

Tabela A
Ilość prac budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
nadzorowanych przez kierownika budowy w ostatnich 10 latach
Ilość punktów

1-4 prac
0 punktów
5-8 prac
5 punktów
9 prac i więcej
10 punktów
osoba wskazane w wykazie zostaną wpisane do umowy. Brak wpisania imienia i nazwiska w formularzu ofertowym będzie oznaczać brak przyznania pkt. Informacji tej nie będzie można uzupełniać po terminie składania ofert.
Zamawiający uzna tylko te prace, które zostaną wpisane w tabeli w formularzu ofertowym (należy wpisać nazwę zadania oraz inwestora na rzecz którego wykonywano pracę oraz datę realizacji). Zamawiający ma prawo weryfikację prawidłowości wskazanych prac. Brak wpisania nazwy zadania lub inwestora lub datę realizacji oznaczać będzie że dana praca nie zostanie zaliczona do oceny w kryterium.

Tabela B
Posiadanie w zespole osób z dyplomem mistrza blacharskiego mistrza dekarskiego i ciesielskiego

Ilość punktów

Brak w/w mistrzów
0 punktów
1 z wymienionych mistrzów
5 punktów
2 z wymienionych mistrzów
10 punktów
3 z wymienionych mistrzów
20 punktów
Każdy z mistrzów winien posiadać co najmniej 10 lat doświadczenie w wykonywaniu prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków i brałem udział w tym okresie w co najmniej 2 realizacjach robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła jedną, dwie lub wszystkie wskazane funkcję powyżej. Osoby wskazane w wykazie zostaną wpisane do umowy. Brak załączników 4 i 4a dołączonych do oferty lub nieprawidłowości w wypełnionych załącznikach będzie oznaczać brak przyznania pkt. Informacji tej nie będzie można uzupełniać po terminie składania ofert, aby Wykonawca otrzymał pkt.
Tabela C
Okres gwarancji zaoferowany
Ilość punktów

60 miesięcy
0 punktów
72 miesiące
5 punktów
84 miesiące
10 punktów

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C+K+M+G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa brutto";
K - punkty uzyskane w kryterium ,,Ilość prac budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków nadzorowanych przez kierownika budowy w ostatnich 10 Iatach"
M - punkty uzyskane w kryterium ,,Posiadanie w zespole osób z dyplomem mistrza blacharskiego mistrza dekarskiego i ciesielskiego"
G - punkty uzyskane w kryterium ,,Okres gwarancji"

10.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
10.4. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
10.5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Rozdział XI Opis sposobu przygotowania ofert
11.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
11.2 Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
11.3. Oferta winna być napisana ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem - może mieć także postać wydruku komputerowego.
11.4. Zaleca się aby oferta była zszyta lub spięta i posiadała ponumerowane strony.
11.5. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (za podpis uznaje się własnoręczny podpis złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby).
11.6. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z treścią formularzy załączonych do Ogłoszenia.
11.7. Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana: /nazwa i adres Zamawiającego/ oraz będzie posiadać następujące oznaczenie:

Nazwa i adres Wykonawcy............................................
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie
ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 22, 41-500 Chorzów
Oferta w postępowaniu na:
Remont dachu oraz wykonanie odwodnienia wokół prezbiterium kościoła ewangelicko-augsburskiego im. Elżbiety w Chorzowie
,,nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 14.11.2024 r."

11.8. Wykonawca umieści na kopercie także swoją nazwę (firmę) oraz adres.
11.9. Z opisu na kopercie musi jednoznacznie wynikać, iż znajduje się w niej oferta. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.

Rozdział XIII. Wyjaśnienia, modyfikacje, zapytania oraz przedłużenie terminu składania ofert
13.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.
13.2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść ogłoszenia.
13.3. Dokonana zmiana ogłoszenia zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
13.4. Modyfikacja treści ogłoszenia będzie wiążąca przy składaniu ofert.
13.5. W przypadku, gdy zmiana będzie istotna tj. w szczególności dotyczyć będzie określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu lub sposobu oceny ich spełnienia, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie tych zmian w zamówieniu i zamieści tę informację na stronie internetowej Zamawiającego.

Rozdział XIV Informacje dodatkowe
14.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
14.2. Zamawiający nie planuje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego opisanego w niniejszym postępowaniu, udzielenia zamówienia uzupełniającego na usługi polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
14.3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł oraz ewentualnych podwykonawców, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z zakresem prac, który będą wykonywać na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość umowy/umów podpisanych z Wykonawcą dotyczących zadania (dotyczy sytuacji także w trakcie trwania umowy).
14.4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie stanowił załącznik do Umowy

Rozdział XV Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
15.1. Dokumenty dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski.
1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 6.1.9. i 6.1.10. oraz w ust. 6.2. pkt 6.2.1. Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz wszczęto lub prowadzi się postępowanie restrukturyzacyjne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
3. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu;
4. dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
15.2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6.1. pkt 6.1.9. i 6.1.10. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wskazany w ust. w ust. 6.2. pkt 6.2.1. można złożyć w formie wydruku wygenerowanego z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

Uwagi:
Rozdział XVI Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 22, 41-500 Chorzów jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.
2. Do kontaktu służy następujący adres email: parafia.chorzow@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
a) podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną,
b) obsługę, dochodzenie i obronę w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń.
4. Podstawą prawną przetwarzania przez Parafię Ewangelicko-Augsburską w Chorzowie Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 2 powyżej jest:
a) podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której Pani/Pan jest stroną;
b) wypełnianie obowiązków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) związanych z płaceniem podatków, w tym prowadzenie i przechowywanie ksiąg podatkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych są obowiązki prawne wynikające z przepisów podatkowych (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości).
c) prawnie usprawiedliwiony interes Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Chorzowie (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez Parafię Ewangelicko-Augsburską w Chorzowie podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności podmiotom świadczącym usługi fakturowania, rozliczania należności, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, archiwizacji.
6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres obowiązywania umowy, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
7. Podanie danych osobowych było i jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
8. Przysługują Pani/Panu prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo ich sprostowania danych osobowych lub ich usunięcia,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Chorzowie danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie przesłała dane do innego administratora. Jednakże Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Parafia Ewangelicko-Augsburska w Chorzowie przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: parafia.chorzow@gmail.com, lub adres siedziby.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
8.3 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
W zakresie opisu przedmiotu zamówienia i przedmiotu postępowania: Marek Partyka, tel. 501 605 975, e-mail: arp.projektowanie@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.