dolnośląskie (Wrocław)
lubelskie (Lublin)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ |
Data zamieszczenia: | 2024-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"MAJA" - STOŁÓWKA, KATERING, HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI MARZENA KONIECZNY Cieszyńska 69 43-430 Międzyświeć powiat: cieszyński majka-35-63@tlen.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/200461 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Międzyświeć |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 16/10/2024/MAJA - ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-1847/24 - KPOD.01.03-IW.01-1847/24 ,,Wprowadzenie przez firmę ,,MAJA" stołówka, catering, handel artykułami spożywczymi Marzena Konieczny wyrobów garmażeryjnych pakowanych w słoiki - projekt real. w rej. śląskim Część 1 ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach technicznych: 1. Sprzęt instalacji: - Instalacja fotowoltaiczna o mocy od 27do 32 KWp - Falownik trójfazowy 27kW- 30kW, z wyświetlaczem i wifi - Moduły fotowoltaiczne technologia HPDC, podwójne szkło, rama 2-4mm - Min moc pojedynczego modułu fotowoltaicznego 550-630 W, - Max waga pojedynczego panelu 30kg +/-3kg, - Gwarancja producenta: falownik min. 12 lat, moduły fotowoltaiczne min. 12 lat, sprawność modułów min. 25 lat (max. spadek o 20% w stosunku do mocy STC), - Zabezpieczenia: automatyczne powiadamianie o problemach z instalacją, rozładowanie przewodów do bezpiecznych poziomów napięcia w ciągu co najwyżej 30 sekund, wykrywanie i zakończenie iskrzenia poprzez automatyczne wyłączenie falownika, czujniki termiczne wykrywające wadliwe okablowanie. 2. Wykonawstwo: - Instalacja paneli na dachu obiektu (dach ma kąt nachylenia 2 stopnie, nie są wymagane optymalizatory, wysokość budynku to 12m) - Odległość od paneli fotowoltaicznych do rozdzielni głównej to ok. 35m - maksymalne obciążenie instalacji na dach <38 kg/m2; - konstrukcja musi posiadać CE - konstrukcja balastowa dedykowana do poszycia dachu wykonanego z membrany; - opracowanie wstępnego projektu rozmieszczenia balastu - rysunek techniczny (na etapie ofertowania) dla przyjętego układu, potwierdzony przez osobę uprawnioną . - Integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącą instalacją elektryczną obiektu, - W ramach przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone również: Projekt instalacji, wykonana zostanie konfiguracja i uruchomienie, z całości procesu zostanie sporządzona dokumentacja. - Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez oferentów wizji lokalnej miejsca montażu instalacji tj. Ul. Adama Mickiewicza 20, 43-430 Skoczów. W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Zamawiającym, w okresie publikacji ogłoszenia, przed terminem składania ofert pod adresem: majka-35-63@tlen.pl /Tel: +48 601 585 650. 5. Gwarancja: - Okres gwarancji Wykonawcy na całą instalację fotowoltaiczną: minimum 60 miesięcy, - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji Wykonawcy max. 48 godzin, - W okresie gwarancji Wykonawcy - przeglądy roczne. Okres gwarancji minimum 60 miesięcy CPV: 09332000-5 Dokument nr: 2024-75973-200461, 16/10/2024/MAJA Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-10-14 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-10 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat cieszyński Gmina Skoczów Miejscowość Skoczów 3. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2024, 4. Miejsce realizacji: Ul. Adama Mickiewicza 20, 43-430 Skoczów Wymagania: Zamówienia uzupełniające 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających (na poziomie do 10% wartości zamówienia). Zamawiający skorzysta z możliwości zamówienia uzupełniającego jedynie w sytuacji zaistnienia istotnych z punktu widzenia realizacji projektu okoliczności, których nie mógł przewidzieć na etapie tworzenia zapytania ofertowego. Warunki zmiany umowy Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że: a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi: - zawierać nazwę Oferenta oraz jego dane kontaktowe, w tym telefon, adres i adres e-mail, - zawierać cenę netto oraz brutto , powoływać się na nr i tytuł zapytania ofertowego np.: ,,dot. zapytania ofertowego nr 16/10/2024/MAJA" - zawierać następujące załączniki: a) skan wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), b) skan podpisanego oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (załącznik nr 2 zapytania ofertowego), c) skan podpisanego oświadczenia o braku przesłanek do wykluczenia z tytułu przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę (załącznik nr 3 zapytania ofertowego), d) potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym). Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Oferentów, którzy posiadają referencje potwierdzające wykonanie minimum 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy od 27 do 50 kWp, w okresie 36 miesięcy przed dniem opublikowania zapytania ofertowego. Weryfikacja na podstawie oświadczenia i danych kontaktowych do klienta, u którego wykonano instalację. 2. Do udziału w postępowaniu dopuszcza się jedynie oferentów których wykonawca posiada uprawnienia UDT/SEP, Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym . Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, których oferty są niekompletne i nie zawierają wymaganych załączników (zgodnie z zapisami części V zapytania ofertowego). 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki, o których mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Wzór oświadczenia o braku zaistnienia takich przesłanek stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-10-02 Data ostatniej zmiany 2024-10-02 16:59:45 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena oferty, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie ze wzorem: C = Cmin x 80 / Co, gdzie: C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie; C min - najniższa cena brutto wykonania zamówienia, zaoferowana w postępowaniu; Co - cena brutto wykonania zamówienia dot. oferty ocenianej; 80 - waga kryterium Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji, zgodnie ze wzorem: T = Tmin x 20/To, gdzie: T- liczba punktów przyznana ocenianej ofercie ; Tmin - najkrótszy termin realizacji, zaoferowany w postępowaniu; To - termin realizacji wskazany w ofercie ocenianej; 20 - waga kryterium Kontakt: Osoby do kontaktu Marzena Konieczny tel.: e-mail: majka-35-63@tlen.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024