Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1144z dziś
5957z ostatnich 7 dni
24258z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Data zamieszczenia: 2024-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: "MAJA" - STOŁÓWKA, KATERING, HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI MARZENA KONIECZNY
Cieszyńska 69
43-430 Międzyświeć
powiat: cieszyński
majka-35-63@tlen.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/200461
Województwo: śląskie
Miasto: Międzyświeć
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 16/10/2024/MAJA - ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-1847/24 - KPOD.01.03-IW.01-1847/24 ,,Wprowadzenie przez firmę ,,MAJA" stołówka, catering, handel artykułami spożywczymi Marzena Konieczny wyrobów garmażeryjnych pakowanych w słoiki - projekt real. w rej. śląskim

Część 1
ZAKUP INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach technicznych:
1. Sprzęt instalacji:
- Instalacja fotowoltaiczna o mocy od 27do 32 KWp
- Falownik trójfazowy 27kW- 30kW, z wyświetlaczem i wifi
- Moduły fotowoltaiczne technologia HPDC, podwójne szkło, rama 2-4mm
- Min moc pojedynczego modułu fotowoltaicznego 550-630 W,
- Max waga pojedynczego panelu 30kg +/-3kg,
- Gwarancja producenta: falownik min. 12 lat, moduły fotowoltaiczne min. 12 lat, sprawność modułów min. 25 lat (max. spadek o 20% w stosunku do mocy STC),
- Zabezpieczenia: automatyczne powiadamianie o problemach z instalacją, rozładowanie przewodów do bezpiecznych poziomów napięcia w ciągu co najwyżej 30 sekund, wykrywanie i zakończenie iskrzenia poprzez automatyczne wyłączenie falownika, czujniki termiczne wykrywające wadliwe okablowanie.
2. Wykonawstwo:
- Instalacja paneli na dachu obiektu (dach ma kąt nachylenia 2 stopnie, nie są wymagane optymalizatory, wysokość budynku to 12m)
- Odległość od paneli fotowoltaicznych do rozdzielni głównej to ok. 35m
- maksymalne obciążenie instalacji na dach <38 kg/m2;
- konstrukcja musi posiadać CE
- konstrukcja balastowa dedykowana do poszycia dachu wykonanego z membrany;
- opracowanie wstępnego projektu rozmieszczenia balastu - rysunek techniczny (na etapie ofertowania) dla przyjętego układu, potwierdzony przez osobę uprawnioną .
- Integracja instalacji fotowoltaicznej z istniejącą instalacją elektryczną obiektu,
- W ramach przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone również: Projekt instalacji, wykonana zostanie konfiguracja i uruchomienie, z całości procesu zostanie sporządzona dokumentacja.
- Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez oferentów wizji lokalnej miejsca montażu instalacji tj. Ul. Adama Mickiewicza 20, 43-430 Skoczów. W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Zamawiającym, w okresie publikacji ogłoszenia, przed terminem składania ofert pod adresem: majka-35-63@tlen.pl /Tel: +48 601 585 650.

5. Gwarancja:
- Okres gwarancji Wykonawcy na całą instalację fotowoltaiczną: minimum 60 miesięcy,
- Czas reakcji serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji Wykonawcy max. 48 godzin,
- W okresie gwarancji Wykonawcy - przeglądy roczne.
Okres gwarancji
minimum 60 miesięcy

CPV: 09332000-5

Dokument nr: 2024-75973-200461, 16/10/2024/MAJA

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-10-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
cieszyński
Gmina
Skoczów
Miejscowość
Skoczów
3. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2024,
4. Miejsce realizacji: Ul. Adama Mickiewicza 20, 43-430 Skoczów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających (na poziomie do 10% wartości zamówienia). Zamawiający skorzysta z możliwości zamówienia uzupełniającego jedynie w sytuacji zaistnienia istotnych z punktu widzenia realizacji projektu okoliczności, których nie mógł przewidzieć na etapie tworzenia zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta musi:
- zawierać nazwę Oferenta oraz jego dane kontaktowe, w tym telefon, adres i adres e-mail,
- zawierać cenę netto oraz brutto , powoływać się na nr i tytuł zapytania ofertowego np.: ,,dot. zapytania ofertowego nr 16/10/2024/MAJA"
- zawierać następujące załączniki:
a) skan wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
b) skan podpisanego oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych
z Zamawiającym (załącznik nr 2 zapytania ofertowego),
c) skan podpisanego oświadczenia o braku przesłanek do wykluczenia z tytułu przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę (załącznik nr 3 zapytania ofertowego),
d) potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Oferentów, którzy posiadają referencje potwierdzające wykonanie minimum 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy od 27 do 50 kWp, w okresie 36 miesięcy przed dniem opublikowania zapytania ofertowego. Weryfikacja na podstawie oświadczenia i danych kontaktowych do klienta, u którego wykonano instalację.
2. Do udziału w postępowaniu dopuszcza się jedynie oferentów których wykonawca posiada uprawnienia UDT/SEP,
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym . Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych
i kapitałowych z Zamawiającym stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, których oferty są niekompletne
i nie zawierają wymaganych załączników (zgodnie z zapisami części V zapytania ofertowego).
3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki, o których mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Wzór oświadczenia o braku zaistnienia takich przesłanek stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-10-02
Data ostatniej zmiany
2024-10-02 16:59:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie ze wzorem: C = Cmin x 80 / Co, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie;
C min - najniższa cena brutto wykonania zamówienia, zaoferowana w postępowaniu;
Co - cena brutto wykonania zamówienia dot. oferty ocenianej;
80 - waga kryterium
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji, zgodnie ze wzorem: T = Tmin x 20/To, gdzie:
T- liczba punktów przyznana ocenianej ofercie ;
Tmin - najkrótszy termin realizacji, zaoferowany w postępowaniu;
To - termin realizacji wskazany w ofercie ocenianej;
20 - waga kryterium

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marzena Konieczny
tel.:
e-mail: majka-35-63@tlen.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.