Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
21883z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PRZEPROWADZENIE PRAC REMONTOWO KONSERWATORSKICH I RESTAURATORSKICH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRZEPROWADZENIE PRAC REMONTOWO KONSERWATORSKICH I RESTAURATORSKICH

Data zamieszczenia: 2024-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. MIKOŁAJA
Plac Kościelny 2
58-160 Świebodzice
powiat: świdnicki
tel: 781 112 612
swmikolajswiebodzice@gmail.com
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świebodzice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 781 112 612
Termin składania ofert: 2024-11-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO NA
PRZEPROWADZENIE PRAC REMONTOWO KONSERWATORSKICH
I RESTAURATORSKICH
Zapytanie
ofertowe
w
ramach
postępowania
zakupowego
Nr
1/2024
w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac
i restauratorskich
remontowo konserwatorskich
1III. Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający realizuje w ramach zadania oraz rozlicza zadanie (dalej ,,Projekt") ,,Kościół XIII w.
pw. św. Mikołaja z kryptą rodziny Hochberg - Remont elewacji wraz z malowaniem, renowacja
polichromii ścian i filarów" w zakresie:
- konserwacji polichromii, ścian i kolumn, empory chóru,
- elewacji zewnętrznej (skucie tynków betonowych, wykonanie nowych i malowanie)
- wykonania nowego zadaszenia nad wejściem głównym do kościoła.
2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
edycja2RPOZ/2023/718/PolskiLad. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina
Świebodzice z którą został zawarty list intencyjny dnia 5.07.2024 roku
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją dołączoną do postępowania,
a także obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej.
4. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. Obiekt jest ogólnodostępny.
Zamawiający rekomenduje dokonanie oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia przed
złożeniem oferty.
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym:
za przebieg i terminowe wykonanie, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
- określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z
obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania.
6. Rodzaj robót: roboty ogólnobudowlane, elewacyjne, tynkarskie, dekarskie, malarskie,
konserwatorskie, renowacyjne wnętrza.
7. Do obowiązków wykonawcy należy:
* zgłoszenie rozpoczęcia ( zarejestrowanie dziennika budowy, o ile jest wymagane) i zakończenia
prac w PINB i w WKZ, powołanie kierownika budowy zgodnie z pozwoleniem na budowę
i decyzją WKZ,
*przedłożenie w terminie 14 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego
zadania,
* dostarczenie przed ostatecznym odbiorem prac operatu kolaudacyjnego zawierającego wszystkie
niezbędne do zakończenia formalnego robót dokumenty, w tym oświadczenia kierownika budowy i
kierowników robót o zgodności wykonanych prac zgodnie z projektem,
*odbiór protokolarny wykonanych prac,
*montaż tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
edycja2RPOZ/2023/718/PolskiLad.
8. Zabytek, którego dotyczy zapytanie jest wpisany do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8
lub ewidencji zabytków wskazanej w art.22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292).
9. Prace konserwatorskie obejmują:
- wykonanie prac z zakresu konserwacji technicznej i estetycznej polichromowanych kolumn
wspierających strop, stanowiących integralną część kościoła - szczegółowy zakres prac określa
Program prac konserwatorskich;
- wykonanie nowego zadaszenie nad wejściem głównym do kościoła;
2- wykonanie remontu elewacji budynku w zakresie usunięcia współczesnych tynków z dużą
zawartością cementu, zmycia i wzmocnienia podłoża, wykonania nowych wpraw tynkarskich,
gruntowania i malowania elewacji, renowacji detalu architektonicznego oraz pozostałych prac
towarzyszących i wykończeniowych.
IV. Warunki wykonania prac:
Prowadzone prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, uzyskanym
pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na
prowadzenie prac przy zabytku.
Oferenci mają prawo do wglądu w siedzibie Zamawiającego do już wykonanych opracowań
technicznych i opinii sporządzonych dla obiektu będących w jego posiadaniu (po uprzednim
telefonicznym uzgodnieniu).
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych
do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj
materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które
planują wykorzystać przy prowadzeniu prac.
Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie
przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie
narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory
jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi
przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze
dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.)
oraz do fizycznego udziału w odbiorach.
Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie
obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.
Przewidywany termin zakończenia inwestycji 31.12.2025 r.

Składanie ofert:
VII. Sposób i termin złożenia oferty
Oferty można składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Parafii
(po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7
listopada 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego.
Dane kontaktowe dla oferentów:
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. MIKOŁAJA
Plac Kościelny 2,
58-160 Świebodzice
Ks. Józef Siemasz - Proboszcz
e-mail: swmikolajswiebodzice@gmail.com
tel.: 781 112 612

Wymagania:
II. Tryb udzielania zamówienia:
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
podania przyczyn.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych
informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń
złożonych przez oferentów.
5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania
ofertowego.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu)
1. Wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat doświadczeniem w realizacji robót
budowlanych na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków i wykazać, że zrealizował co
najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przeprowadzeniu prac remontowo
konserwatorskich lub restauratorskich o wartości co najmniej 400 000,00 zł,
2. Wykonawca będzie dysponował kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie
się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu co najmniej:
a). Jedną osobę posiadającą kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2024 poz. 1292)
3b). Jedną osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami
budowlanymi lub pełniącej nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
zgodnie z art. 37c. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.
2024 poz. 1292)wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku
wyboru oferty, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz
która przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
1. w zakresie określonym w podpunkcie V.1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia
oraz dostarczenia wykazu zrealizowanych robót oraz odpowiednich dokumentów potwierdzających
ich należyte wykonanie, np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów
rekomendacyjnych - referencji podpisanych przez inwestora itp.)
2. w zakresie określonym w podpunkcie V.2. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia
oraz dostarczenia wykazu osób i odpowiednich dokumentów potwierdzających uprawnienia lub
doświadczenie (dane wskazywanej osoby wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów
potwierdzających uprawnienia).
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie V powyżej,
z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie
VI, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie
dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty
oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W raz z
ofertą należy złożyć załącznik nr 2 - klauzulę RODO oraz załącznik nr 3 - oświadczenie
wykonawcy.
4Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli
prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie
dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po
wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku
wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione
ze strony oferenta.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje
data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez
Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub częściowe
lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub Pełnomocnika pod rygorem
odrzucenia.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały oferty:
1) zostały złożone w terminie,
2) zgodne z przedmiotem zamówienia,
3) spełniające warunki udziału w postępowaniu - kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie V i
udokumentowane zgodnie z treścią punktu VI.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
Cena (C) 80% (80pkt)
Gwarancja (G) 20 % (20pkt)
Suma (O) 100 % (100pkt)
w tym:
od 24 miesięcy (minimalna wymagana gwarancja)
do 35 miesięcy - 0 pkt
od 36 miesięcy do 47 miesięcy - 5 pkt
od 48 miesięcy do 59 miesięcy - 10 pkt
od i powyżej 60 miesięcy
- 20 pkt
Wykonawca może wybrać wyłącznie jedną opcję z kryterium ,,Gwarancja"
5Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów
oceny ofert w oparciu o następujący algorytm: O = C + G, gdzie:
O = suma punktów jaką Wykonawca uzyska za wszystkie kryteria oceny ofert
C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Cena
G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyska za kryterium Gwarancja
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet inwestycji zaplanowany na
realizację roboty budowlanej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego
postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z
Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje
nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał
oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym
VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto
oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. ,,duże brutto").
IX. Rozstrzyganie sporów
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których
zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu
rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej
Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
Kontakt;
e-mail: swmikolajswiebodzice@gmail.com
tel: 781 112 612

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.