dolnośląskie (Wrocław)
lubelskie (Lublin)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | OBSŁUGA KOMINIARSKA - PRZEGLĄDY I CZYSZCZENIE PRZEWODÓW KOMINOWYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa ,,NASZ DOM" w Opocznie ul. Partyzantów 45 26-300 Opoczno powiat: opoczyński tel./fax. 44 736 12-00 sekretariat@naszdomopoczno.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Opoczno |
Wadium: | 1 000,00 złotych |
Nr telefonu: | tel./fax. 44 736 12- |
Termin składania ofert: | 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OBSŁUGA KOMINIARSKA - PRZEGLĄDY I CZYSZCZENIE PRZEWODÓW KOMINOWYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ SPÓŁDZIELNIE MIESZKANIOWĄ ,,NASZ - DOM" W OPOCZNIE II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Stała obsługa kominiarska (przeglądy i czyszczenie przewodów kominowych) w budynkach administrowanych przez Spółdzielnie Mieszkaniową ,,Nasz Dom" W załączeniu: wykaz budynków mieszkalnych zał. nr 2 do SIWZ Ilość budynków mieszkalnych - 52 szt. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji obiektów dot. obsługi kominiarskiej / w załączeniu wykaz budynków - zał. nr 2 do specyfikacji/ Zakres prac do wykonywania w ramach realizacji zamówienia: 1. a) Sprawdzenie prawidłowości połączeń do poszczególnych kanałów, w przypadku nieprawidłowości wykonanie kamerowania b) Sprawdzenie drożności kanałów c) Sprawdzenie prawidłowości ciągów w kanałach d) Czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 (jeden) raz w roku e) Czyszczenie przewodów: - dymowych - 4 (cztery) razy w roku w przypadku kominów piecowych, pieców centralnego ogrzewania - w miesiącu październiku, grudniu, lutym i kwietniu - spalinowych - 2 (dwa) razy w roku Obsługa - czyszczenie przewodów kominowych przeprowadzana będzie w okresach - zgodnie z: a/Ustawą - Prawo budowlane b/ Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 czerwca 2010 /Dz.U. 109 poz.7197- w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków oraz innych obiektów budowlanych i terenów oraz z innymi normami i przepisami związanymi z obsługą kominiarską. Czyszczenie przewodów kominowych w poszczególnych obiektach potwierdzane będzie każdorazowo przez osoby wskazane przez Zamawiającego. 2. Przeglądy przewodów kominowych i wentylacyjnych zgodnie art.62 ustawy Prawo budowlane /tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz.1623 ze zm./. Z przeglądów przewodów kominowych i wentylacyjnych w poszczególnych budynkach oraz wydaniem zaleceń: - użytkownikom lokali za pokwitowaniem w części leżącej w gestii użytkownika lokalu - zleceniodawcy pełen zakres zaleceń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po zakończeniu przeglądów wykaz wszystkich usterek z podziałem na poszczególne lokale i budynki. CPV: 90915000-4, 71356100-9 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert 17.10.2024 r. godz. 11.00 Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania /art.84 ust.2 /Ustawy. 2. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda łączną kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Tryb otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę /firmę/ oraz adres /siedzibę / wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty. 4.W przypadku nieobecności Wykonawcy na otwarciu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z otwarcia ofert na jego wniosek. Składanie ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Spółdzielnia Mieszkaniowa 26-300 Opoczno, Ul. Partyzantów /Sekretariat/ TERMIN SKŁADANIA ofert 17.10.2024 r. godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.01.2025 r. - 31.12.2027 r. Wymagania: III. WYMAGANE DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ/ 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych /na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/ 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Oświadczenie osób wykonujących bezpośrednio przedmiot zamówienia o odpowiedzialności za spełnienie wszystkich wymogów w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej ,wymagań technologicznych urządzeń podłączonych do przewodów kominowych oraz wszelkich usług kominiarskich, /załącznik nr 5 do SIWZ/ IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: al wypełniony formularz oferty /stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Sposób przygotowania oferty: a/ Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. b/ Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę /osoby/ uprawnioną Id do występowania w imieniu wykonawcy w tym postępowaniu . c/ Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być ponumerowane i spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji. d/Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem pełnomocnictwa, d/ Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną 4. Opakowanie i oznakowanie ofert: a/ Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego Sekretariat pokój nr 8 Opoczno ul. Partyzantów 45 b/ Koperta zewnętrzna powinno być oznaczone napisem: "Stała obsługa kominiarska /przeglądy i czyszczenie przewodów spalinowych, dyniowych i wentylacyjnych/ budynków administrowanych przez Spółdzielnie Mieszkaniową Nasz -Dom w Opocznie" cl Na kopercie wewnętrznej należy dodatkowo podać nazwę oferenta oraz dokładny adres siedziby oferenta. V. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1 .Cena powinna być podana: a/ cyfrowo i słownie w złotych polskich b/ zgodnie z formularzem oferty, tj.: cena netto, cena brutto. 2.Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art.87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. Ustawy. 4.Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia wobec niej którejkolwiek z przesłanek określonych w art. 89 Ustawy VIII. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY ORAZ ICH ZNACZENIE W odniesieniu do ofert nie odrzuconych komisja oddzielnie dokona oceny ofert na podstawie kryteriów. Cena brutto znaczenie 100 % Sposób dokonywania oceny wg wzoru: ocena= /(Cn : Cb) x 100/ x waga gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający, na mocy art.91 ust.5 Ustawy wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, spełniających wymagania określone w art.91 ust.6 Ustawy. IX. SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 1.Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia .Zamawiający udzieli wyjaśnienia nie później niż na 3 dni przed terminem otwarcia ofert /pod warunkiem ,że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert/. 2.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a także zapytania i wyjaśnienia zamieści na stronie internetowej. 5. Ocena ofert: Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym. XI. ISTOTNE WARUNKI UMOWNE 1.Strony ustalają, że w przypadku zmiany ilości budynków ujętych w zał. nr 2 do SIWZ wartość obsługi kominiarskiej ulegnie zmianom proporcjonalnie do zmian ilości i wymiarów przewodów kominowych /zmiany dot. przyjęcia w administrację, lub przekazania innemu administratorowi budynków nieprzewidzianych do obsługi w chwili wszczęcia postępowania przetargowego. 2. W przypadku zmiany wartości obsługi kominiarskiej wynikającej ze zmiany ilości budynków korekcie ulegnie kwota zapłaty. Zmiany opisane w punkcie 1 i 2 wprowadzane będą aneksami. 3. Strony ustalają, że : al Przewody kominowe oraz elementy urządzeń grzewczo - kominowych będą czyszczone przez uprawnionych kwalifikowanych pracowników kominiarskich przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy b/ Pracownicy Wykonawcy dokonają każdorazowo oceny rodzaju sprzętu i narzędzi, jakich należy użyć do czyszczenia przewodów, tak aby nie uszkodzić powierzchni wewnętrznej przewodów. XII. PRAWO ZAMAWIAJĄCEGO DO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU. 1. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie przetargu bez podania przyczyn. 2. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie zakresu robót bez podania przyczyn. XIV. WADIUM. 1. Oferent pod rygorem nieważności oferty przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie .jeden tysiąc złotych) W terminie do 17.10.2024 r. do godz. 10.00 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu w kasie SM lub przelewem na konto bankowe Spółdzielni nr 64 1020 3916 0000 0102 0022 2620. 3. Oferent zobowiązany jest pozostawić wadium na cały okres związania umową. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po : o Unieważnieniu postępowania. o Zawarciu umowy i wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. o W ciągu trzech dni od złożenia pisemnego wniosku przez oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 5. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego jeżeli; al Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w specyfikacji, b/ Nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1.Oferent jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% kosztów realizacji w pieniądzu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno być wniesione w pełnej wysokości z chwilą zawarcia umowy. Zabezpieczenie służy do pokrycia roszczeń z tytułu gwarancji za wykonane roboty. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania zostanie zwrócone: a/ w wysokości 70 % w ciągu 45 dni od odbioru zadania. bl w wysokości 30 % w ciągu 14 dni po upływie okresu gwarancji wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na konto wykonawcy. 4. Zamawiający może na wniosek wykonawcy zaliczyć na poczet należytego wykonania umowy wniesione wcześniej wadium XVI. TRYB ZAWARCIA UMOWY 1 .Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania z ofertą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłoczne doręczone wybranemu wykonawcy. XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /t.j.Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami/ oraz przepisy Kodeksu cywilnego. Kontakt: XIII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI. Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujące osoby: mgr inż. Stanisław Palus tel. (0-44) 736-12-00 w godz. 8 - 14 w dni robocze (za wyjątkiem sobót). |
© eurobudowa.pl 2004-2024