wielkopolskie (Swarzędz)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Łęczyca)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane - Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów |
Data zamieszczenia: | 2024-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa NR 110 Bohaterów 41 03-007 Warszawa powiat: Warszawa 22 8112962 sp110@eduwarszawa.pl https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/176661/notice/public/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 22 8112962 |
Termin składania ofert: | 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane - Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów w Szkole Podstawowej nr 110 w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów w budynku szkoły przy Ul. Bohaterów 41w Warszawie" w procedurze ,,projektuj i buduj" na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (zwanego dalej PFU), - Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU, - Demontaż istniejących kotłów gazowych oraz montaż nowych urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej. W zakresie prac znajdują się m.in. opracowanie dokumentacji projektowej prac związanych z wymianą istniejących kotów gazowych na nowe wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, dostawa i montaż kotłowni wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem osób obsługujących z późniejszym serwisem, remont pomieszczeń kotłowni. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" wymianę istniejących kotłów gazowych znajdujących się w budynku szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - Program funkcjonalno -użytkowy (załącznik nr 7 do SWZ). CPV: 45331000-6, 09300000-2, 09310000-5,44112000-8,45330000-9-,45300000-0,71220000-6,71320000-7,45317000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00529818, SP 110/1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/176661/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/176661/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania zawarte są w Rozdziale VIII SWZ - Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,RODO"), administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 110 im. Kazimierza Jeżewskiego Ul. Bohaterów 41, 01-001 Warszawa. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem numeru telefonu: 22 811 29 62 Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/176661/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-18 09:00 Miejsce składania ofert: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/176661/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SP 110/1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotłów w budynku szkoły przy ul. Bohaterów 41w Warszawie" w procedurze ,,projektuj i buduj" na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (zwanego dalej PFU), - Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU, - Demontaż istniejących kotłów gazowych oraz montaż nowych urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej. W zakresie prac znajdują się m.in. opracowanie dokumentacji projektowej prac związanych z wymianą istniejących kotów gazowych na nowe wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, dostawa i montaż kotłowni wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem osób obsługujących z późniejszym serwisem, remont pomieszczeń kotłowni. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" wymianę istniejących kotłów gazowych znajdujących się w budynku szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - Program funkcjonalno -użytkowy (załącznik nr 7 do SWZ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 - Elektryczność 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj: - polegające na rozbudowie / przebudowie / budowie / remoncie obiektu budowlanego, w ramach którego wykonano prace polegające na montażu kotłowni gazowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda,, - polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji/ przebudowy/ budowy/remoncie obiektów obejmujących montaż kotłowni gazowej, b) dysponują zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - minimum jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownicy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1646). Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.). - minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej. Wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz wykazuje co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności Uwagi: Dopuszcza się odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117) oraz dopuszcza w stosunku do wykonawców zagranicznych - równoważnych kwalifikacji, zdobytych w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych lub kwalifikacji. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 2) mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty. 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ; Wykazane roboty budowlane mają potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu, który został określny w Rozdziale XVI SWZ. Dowody, o których mowa powyżej to referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. 2. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ). 3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia jako kierownika robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (opisanych w Rozdziale XVI ust. 1 pkt 2b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 A do SWZ). 4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia jako projektanci w branży sanitarnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (opisanych w Rozdziale XVI ust. 1 pkt 2b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 B do SWZ). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: formularz oferty zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) co do zmiany zakresu robót oraz wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, na zasadach określonych w § 10 ust. 2 Umowy; 2) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy: a) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć, ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają terminową realizację umowy, na przykład: klęski żywiołowe, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, działania wojenne, strajki, blokady stan epidemii, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy, b) w przypadku określonym w § 10 ust. 1 Umowy, o okres wykonania robót zamiennych. c) W przypadku wstrzymania wykonywania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób albo organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót. d) w przypadku opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy; e) w przypadku wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę; f) w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało wstrzymanie wykonania robót budowlanych, zmianę dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2024