pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pomieszczenia strzelnicy |
Data zamieszczenia: | 2024-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach ul. Paderewskiego 55 25-950 Kielce powiat: Kielce tel. 601 547 257, 041/ 366-47-91, wew. 130, 131, 341 zamowienia@zdz.kielce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 601 547 257, 04 |
Termin składania ofert: | 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu na ,,Wykonanie remontu pomieszczenia strzelnicy w budynku Szkół ZDZ w Starachowicach" . Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są Wykonanie remontu pomieszczenia strzelnicy w budynku Szkół ZDZ w Starachowicach. 2. Zakres rzeczowy został określony w: 1) Przedmiarze robót - Zał. nr 1 do Zaproszenia 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Remontowych - Zał. nr 2 do Zaproszenia 3) Projekcie umowy - Zał. nr 4 do Zaproszenia Składanie ofert: 3) Oferty należy składać, do dnia 14.10.2024 do godz.: 10:00, w wybranej przez Wykonawcę formie: osobiście, kurierem lub pocztą do sekretariatu na adres: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Ul. Śląska 9, 25-328 Kielce lub w wersji elektronicznej jako skan oferty na adres e-mail: zamowienia@zdz.kielce.pl Miejsce i termin realizacji: 6. Miejsce realizacji prac remontowych: Szkoły ZDZ w Starachowicach, Ul. Wojska Polskiego 15, 27-200 Starachowice. 7. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym - użytkowanym obiekcie. Prace można wykonywać od godz. 7:00 do godz. 16:00. Prace w innych godz.ch należy uzgadniać z Inwestorem. 8. Termin wykonania zamówienia : 1) Protokolarne przekazanie placu budowy - w następnym dniu po podpisaniu umowy (lub w pierwszym dniu roboczym po tym terminie) przez osobę wyznaczoną przez Kierownika Wieloosobowych stanowisk ds. inwestycji i remontów; tel.: 41/3664791 wew. 341 2) Termin rozpoczęcia robót - z chwilą przekazania placu budowy. 3) Termin zakończenia robót - 28.11.2024 r. Wymagania: 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający posiłkując się uregulowaniami zawartymi w art. 131 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605 ze zm.) wymaga aby Wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną. Jednocześnie informuje, że posiłkując się uregulowaniami zawartymi w art. 226 ust.1 pkt 18 Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej. Kontakt celem ustalenia terminu wizji lokalnej Dorota Glina, tel.: 601 547 257. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu min 5-letniej gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia. II. Określenie warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu. e) w zakresie dysponowania odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w druku oferty oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Informacje dotyczące warunków składania ofert. 1) Niniejsze zaproszenie oraz wszystkie dokumenty do niego dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 2) Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu. 3) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w rozpoznaniu 1) Oferta musi zawierać: Oświadczenie woli (Oferta) 1. Ofertę cenową stanowi Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Do oferty należy załączyć Kosztorys Ofertowy. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej i powinien zostać przygotowany według opracowanego przez Zamawiającego przedmiaru robót. Udostępniony przez Zamawiającego Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia pełni jedynie rolę pomocniczą. Wszystkie pozycje kosztorysowe muszą zawierać cenę jednostkową. Ceny jednostkowe i wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Na stronie tytułowej Wykonawca poda cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie, VAT, cenę netto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Elementy cenotwórcze tj. stawka robocizny, wysokość narzutów winny zostać umieszczone na stronie tytułowej kosztorysu i odnoszą się do wszystkich pozycji. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. W razie niewyszczególnienia przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia. 2. Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 2) Ofertę należy złożyć na druku ,,Formularz ofertowy" opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim i dołączyć wymagane w Zaproszeniu dokumenty. 3) Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania podmiotu na zewnątrz, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Wszelkie oświadczenia i dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela. 4. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 2) Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 15:30 pod wymienionym powyżej numerem telefonu lub osobiście w siedzibie prowadzącego postępowanie po uzgodnieniu telefonicznym. 3) Wszelkie pisma Zamawiający przyjmuje w dni robocze w godz. od 08:00 do 15:30 w siedzibie Zamawiającego. 5. Termin związania ofertą Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert. 6. Opis sposobu przygotowania, forma , miejsce i sposób składania ofert: 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2) Oferta powinna być sporządzona z uwzględnieniem wszelkich wymagań Zamawiającego, określonych w Zaproszeniu. Na kopercie oferty należy zamieścić DANE WYKONAWCY oraz następujące informacje: Wykonanie remontu pomieszczenia strzelnicy w budynku Szkół ZDZ w Starachowicach Nie otwierać przed 14-10-2024 godz.: 10:00 7. Opis sposobu obliczenia ceny oraz opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. 2) Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty jest cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za wszystkie elementy składowe zamówienia. Wykonawca w formularzu oferty określi cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanej dokumentacji, jak również w niej nieujęte, które są niezbędne do wykonania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz technologii realizacji robót, a bez których nie można wykonać zamówienia. Cena oferty stanowi zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia, pełni jedynie funkcję pomocniczą. 4) Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia uwzględniając pełną treść Zaproszenia i wszystkich jej załączników w szczególności, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót remontowych, wzoru umowy poprzez wskazanie w formularzu oferty cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 5) W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie okoliczności nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania zamówienia, w szczególności: element ryzyka obejmujący przykładowo: niekorzystne warunki atmosferyczne; koszty robót przygotowawczych, porządkowych np. wywozu śmieci, innych odpadów i nieczystości stałych, jeżeli takie znajdują się na terenie przewidzianym do realizacji inwestycji; zagospodarowania placu budowy; zabezpieczenia placu budowy; uporządkowania terenu po robotach; 6) Wykonawca na swój koszt usunie z placu budowy gruz i inne materiały rozbiórkowe oraz śmieci i odpady oraz uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z transportem, utylizacją, recyklingiem i składowaniem odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7) W przypadku powstania szkód z winy/zaniedbania Wykonawcy, zobowiązany jest on do przywrócenia obiektu do stanu pierwotnego i uzyskania akceptacji Użytkownika obiektu w tym zakresie. 8) Mając na uwadze fakt, że prace będą prowadzone na czynnym kompleksie obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich, uzgodnienia zastosowanych zabezpieczeń i organizacji prac z Użytkownikiem obiektu. 9) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie poniższego kryterium oceny ofert: Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1 cena brutto 100 % Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. 1%=1pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów: Nr kryt. Wzór 1 Cena brutto Liczba punktów = Cn/Cb x 100 gdzie: - Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych - Cb - cena oferty badanej Maksymalnie w niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać 100 pkt. 10) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. 8. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o : a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium oceny ofert, b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne, c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne. 9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na takich warunkach. 1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w Zaproszeniu. 2) Postanowienia umowy zawarto w ,,Projekcie umowy", który stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia. 11. Informacje dodatkowe 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w treści Zaproszenia. Uwagi: godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00 12. Klauzula informacyjna dotycząca RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDZ w Kielcach o inspektorem ochrony danych osobowych w ZDZ jest Pan Maciej Jastrzębski, e-mail: iod@zdz.kielce.pl, tel. 41/ 366-47-91 w. 123. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986); o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 1) W sprawach prowadzonego postępowania osobą do kontaktu jest Monika Szostak tel. 41/ 366-47-91 w. 130, 131 |
© eurobudowa.pl 2004-2024