wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Łańcut)
łódzkie (Łęczyca)
wielkopolskie (Krzykosy)
opolskie (Nysa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia pl. Nowy Targ 50-141 Wrocław powiat: Wrocław wzp.dz@um.wroc.pl https://portal.smartpzp.pl/umw |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | 4 800,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W zakres robót związanych z remontem instalacji elektrycznej lub usunięciem jej awarii wchodzą: a) instalacje oświetlenia ogólnego, b) instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, c) instalacje oświetlenia zewnętrznego, d) instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych, e) instalacje elektryczne siłowe, f) instalacje odgromowe i połączeń wyrównawczych, g) rozbudowę tablic i szaf elektrycznych, h) montaż odbiorników energii elektrycznej, i) demontaże w/w instalacji, urządzeń i aparatów, j) kompletowanie wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania w/w prac, k) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu prawidłowego wykonania (zabezpieczenia miejsca prac, przygotowanie podłoża, wstępny montaż elementów aparatów i urządzeń itp.), l) wykonanie oznakowania urządzeń, aparatów, kabli i przewodów zgodnego z dokumentacją techniczną lub uzgodnieniami, m) przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób i badań. Do zabezpieczenia miejsca awarii i rozpoczęcia jej usuwania Wykonawca musi przystąpić w czasie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie od chwili zgłoszenia (nie dłuższym niż 3 godz.). Wykonawca zabezpiecza awarie całodobowo przez 7 dni w tygodniu; jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert, o czym jest mowa w dziale XVI pkt 3 SWZ, CPV: 45311200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00531029, ZP/TP/71/2024/WOU Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/umw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia w dziale X 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umw TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-21 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę składa się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/umw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-10 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/71/2024/WOU 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W zakres robót związanych z remontem instalacji elektrycznej lub usunięciem jej awarii wchodzą: a) instalacje oświetlenia ogólnego, b) instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, c) instalacje oświetlenia zewnętrznego, d) instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych, e) instalacje elektryczne siłowe, f) instalacje odgromowe i połączeń wyrównawczych, g) rozbudowę tablic i szaf elektrycznych, h) montaż odbiorników energii elektrycznej, i) demontaże w/w instalacji, urządzeń i aparatów, j) kompletowanie wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania w/w prac, k) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu prawidłowego wykonania (zabezpieczenia miejsca prac, przygotowanie podłoża, wstępny montaż elementów aparatów i urządzeń itp.), l) wykonanie oznakowania urządzeń, aparatów, kabli i przewodów zgodnego z dokumentacją techniczną lub uzgodnieniami, m) przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób i badań. Do zabezpieczenia miejsca awarii i rozpoczęcia jej usuwania Wykonawca musi przystąpić w czasie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie od chwili zgłoszenia (nie dłuższym niż 3 godziny). Wykonawca zabezpiecza awarie całodobowo przez 7 dni w tygodniu; jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert, o czym jest mowa w dziale XVI pkt 3 SWZ, 4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 21 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium "społeczne" 4.3.6.) Waga: 4 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty elektryczne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto każda; 2. dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: a) Kierownik robót - który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i energoelektryczne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, posiada zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. b) Brygady monterskie - minimum dwie brygady po minimum dwie osoby. W każdej brygadzie nie mniej niż 50% składu posiada świadectwo kwalifikacyjne E1 do 1kV. c) Jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D1 do 1kV. UWAGA: Uprawnienia z poz. b) i c) możne łączyć i oba może posiadać jedna osoba. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych). Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w SWZ rozdział XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający określił zmiany do umowy w § 16 Projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 21 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium "społeczne" 4.3.6.) Waga: 4 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024