Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
21883z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ
50-141 Wrocław
powiat: Wrocław
wzp.dz@um.wroc.pl
https://portal.smartpzp.pl/umw
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 4 800,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
W zakres robót związanych z remontem instalacji elektrycznej lub usunięciem jej awarii wchodzą:
a) instalacje oświetlenia ogólnego,
b) instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
c) instalacje oświetlenia zewnętrznego,
d) instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych,
e) instalacje elektryczne siłowe,
f) instalacje odgromowe i połączeń wyrównawczych,
g) rozbudowę tablic i szaf elektrycznych,
h) montaż odbiorników energii elektrycznej,
i) demontaże w/w instalacji, urządzeń i aparatów,
j) kompletowanie wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania w/w prac,
k) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu prawidłowego wykonania (zabezpieczenia miejsca prac, przygotowanie podłoża, wstępny montaż elementów aparatów i urządzeń itp.),
l) wykonanie oznakowania urządzeń, aparatów, kabli i przewodów zgodnego z dokumentacją techniczną lub uzgodnieniami,
m) przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób i badań.
Do zabezpieczenia miejsca awarii i rozpoczęcia jej usuwania Wykonawca musi przystąpić w czasie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie od chwili zgłoszenia (nie dłuższym niż 3 godz.). Wykonawca zabezpiecza awarie całodobowo przez 7 dni w tygodniu; jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert, o czym jest mowa w dziale XVI pkt 3 SWZ,

CPV: 45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00531029, ZP/TP/71/2024/WOU

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia w
dziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umw
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-21 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę składa się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/umw

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-10

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/71/2024/WOU
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie remontów bieżących w zakresie instalacji elektrycznych oraz usuwanie awarii elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
W zakres robót związanych z remontem instalacji elektrycznej lub usunięciem jej awarii wchodzą:
a) instalacje oświetlenia ogólnego,
b) instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
c) instalacje oświetlenia zewnętrznego,
d) instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych,
e) instalacje elektryczne siłowe,
f) instalacje odgromowe i połączeń wyrównawczych,
g) rozbudowę tablic i szaf elektrycznych,
h) montaż odbiorników energii elektrycznej,
i) demontaże w/w instalacji, urządzeń i aparatów,
j) kompletowanie wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania w/w prac,
k) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu prawidłowego wykonania (zabezpieczenia miejsca prac, przygotowanie podłoża, wstępny montaż elementów aparatów i urządzeń itp.),
l) wykonanie oznakowania urządzeń, aparatów, kabli i przewodów zgodnego z dokumentacją techniczną lub uzgodnieniami,
m) przeprowadzenie wymaganych pomiarów, prób i badań.
Do zabezpieczenia miejsca awarii i rozpoczęcia jej usuwania Wykonawca musi przystąpić w czasie nie dłuższym niż zadeklarowany w ofercie od chwili zgłoszenia (nie dłuższym niż 3 godziny). Wykonawca zabezpiecza awarie całodobowo przez 7 dni w tygodniu; jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert, o czym jest mowa w dziale XVI pkt 3 SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 21
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium "społeczne"
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że:
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty elektryczne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto każda;
2. dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
a) Kierownik robót - który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i energoelektryczne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, posiada zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
b) Brygady monterskie - minimum dwie brygady po minimum dwie osoby. W każdej brygadzie nie mniej niż 50% składu posiada świadectwo kwalifikacyjne E1 do 1kV.
c) Jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D1 do 1kV.
UWAGA: Uprawnienia z poz. b) i c) możne łączyć i oba może posiadać jedna osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w SWZ rozdział XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający określił zmiany do umowy w § 16 Projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 21
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium "społeczne"
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-11-19

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.