Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
851z dziś
5600z ostatnich 7 dni
24840z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odśnieżanie dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odśnieżanie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipnica
Józefa Słomińskiego 19
77-130 Lipnica
powiat: bytowski
lipnica@lipnica.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Lipnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 1"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno -
w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo
po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 2: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 2"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno -
w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo
po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 3: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 3"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo
po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 4: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 4"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo
po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 5: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 5"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo
po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 6: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 6"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.
Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe
w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 7: ,,Odśnieżanie dróg gminnych w okresie zimowym 2024-2026 rejon 7"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.
Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym:
- dla części nr 1 do 7- przedstawić wykaz sprzętu do odśnieżania po jednym zestawie: ciągnik co najmniej 80KM z przednim napędem z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym lub samochód z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym. Pozostałe załączniki, mogą być wspólne dla wszystkich rejonów.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części od nr 1 do 7:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi odśnieżania każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego w poszczególnych rejonach.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności odśnieżanych dróg.
2.4. Zamawiający zastrzega zlecenie wykonania jednej zatoczki do mijanki w odległościach nie mniejszych niż 500 m, lub większej liczby zatoczek do mijania jeśli warunki terenowe będą tego wymagały. Zatoczki do mijania należy wykonać z należytą starannością nie pozostawiając brył śniegu na drodze.
2.5. Cena za odśnieżanie liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów.
2.7. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca odśnieży średnio 10 km dróg.
2.8. Na skrzyżowaniach dróg należy rozepchnąć śnieg aby umożliwić niezakłócony wyjazd i przejazd z każdej drogi wlotowej.
2.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego odśnieżania. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.
Cześć nr 8: ,,Zabezpieczenie przed śliskością poprzez posypywanie piaskiem wybranych dróg na terenie Gminy Lipnica"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dodatku nr 1 do swz.
Przy składaniu ofert na więcej niż jeden rejon, należy (wypełnić) na każdy rejon osobno - w formularzu ofertowym- dla części nr 8 pojazd samochodowy ciężarowy z pługiem o szerokości roboczej co najmniej 3 metry dwustronnym czołowym oraz posypywarkę samochodową lub ciągniona.
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia dla części 8-,,Zabezpieczenie przed śliskością poprzez posypywanie piaskiem wybranych dróg na terenie Gminy Lipnica":
3.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi posypywania piaskiem każdorazowo po telefonicznym zleceniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.
Rozpoczęcie prac nastąpi w czasie wskazanym w formularzu ofertowym (czas reakcji stanowi jedno z kryterium oceny ofert w swz).
3.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności posypywania piaskiem wskazanego w rejonie.
3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności posypywanych dróg.
3.4. Cena za posypywanie piaskiem liczona w roboczogodz.ch efektywnego czasu (bez czasu napraw i przestojów). W przypadku awarii sprzętu powodujący zaprzestanie pracy przez okres dłuższy niż 1 godz. należy każdorazowo o zdarzeniu powiadomić Zamawiającego.
3.5. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do posypywania placów, parkingów.
3.6. Gmina przyjmuje, że w ciągu jednej godz. Wykonawca posypie średnio 10 km dróg.
3.7. Wykonawca zabezpiecza mieszankę piasku z solą we własnym zakresie.
3.8. W razie konieczności Wykonawca trasę posypywania przejedzie z pługiem opuszczonym
w celu zgarnięcia nagromadzonego śniegu/błota pośniegowego.
3.9. W miesiącach grudzień, styczeń, luty obowiązuje tzw. świadczenie postojowe w wysokości 700 zł brutto za miesiąc bez realizowanego posypywania piaskiem. W przypadku jednokrotnego przejazdu rejonu świadczenie postojowe przysługiwać będzie w wysokości 1/2 początkowej wartości tj. 350 zł brutto. W przypadku przejazdu min. dwa razy świadczenie postojowe nie będzie przysługiwało.

CPV: 90620000-9, 90630000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00531443, RIG.271.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16e0af37-8a0c-4b6a-bf7d-958b31f27810
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
Zamawiający poza komunikacją za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dopuszcza również komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: lipnica@lipnica.pl, a.lukowicz@lipnica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
10. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: lipnica@lipnica.pl, a.lukowicz@lipnica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w związku z RODO zostały określone w rozdziale 20 swz.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-14 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia ofert dostępnego na platformie e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.