śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego |
Data zamieszczenia: | 2024-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO KALISZ Główny Rynek 20 62-800 Kalisz powiat: Kalisz wrmi@um.kalisz.pl https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy Ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy Ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.7 SWZ. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach ,,Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Edycja 2) Polski Ład". 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia pn. ,,Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy Ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu" i obejmuje w szczególności: 1) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego, 2) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych, 3) remont części ogrodzenia, 4) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, 5) wymianę drzwi zewnętrznych 2 szt., 6) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia i wykona go w następujących etapach i terminach: 1) etap I obejmujący: a) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych, b) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego, c) remont części ogrodzenia, d) wymiana drzwi zewnętrznych 2 szt., e) częściowa wymiana (30%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, f) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu) do dnia 15.08.2025 r. (Uwaga: w terminie od 5 maja do 24 maja 2025 r. nie mogą być prowadzone żadne prace budowlane ze względu na okres egzaminu maturalnego). 2) etap II obejmujący: a) wymiana (70%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, b) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu) od dnia 16.02.2026 r. do dnia 15.04.2026 r. Określenie daty realizacji zamówienia w powyższej formule jest uzasadnione obiektywnymi przyczynami - przedmiot zamówienia jest finansowany ze źródeł zewnętrznych i wymaga poczynienia określonych z góry założeń dotyczących czasu realizacji zamówienia (w tym zaangażowania środków finansowych), które przyjęto jako daty dzienne. Termin wykonania zamówienia może ulegać zmianie w przypadkach wskazanych w projekcie umowy na podstawie aneksu do zawartej umowy. CPV: 45421000-4, 45111300-1,45410000-4,45320000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00532104, WRM.2711.21.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-15 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WRM.2711.21.2024". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.2711.21.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.7 SWZ. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach ,,Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Edycja 2) Polski Ład". 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia pn. ,,Renowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu" i obejmuje w szczególności: 1) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego, 2) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych, 3) remont części ogrodzenia, 4) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, 5) wymianę drzwi zewnętrznych 2 szt., 6) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia i wykona go w następujących etapach i terminach: 1) etap I obejmujący: a) rozbiórkę schodów zewnętrznych i demontaż drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem otworu na okno, montaż okna, rozbiórkę daszku nad drzwiami oraz odtworzenie elewacji po usuniętych schodach zewnętrznych, b) wykonanie izolacji i wzmocnienia ścian fundamentowych zewnętrznych dla części niepodpiwniczonej z wyłączeniem fundamentów na dziedzińcu wewnętrznym wraz z wykonaniem opaski żwirowej, schodów terenowych i rozbiórką murku oporowego, c) remont części ogrodzenia, d) wymiana drzwi zewnętrznych 2 szt., e) częściowa wymiana (30%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, f) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu) do dnia 15.08.2025 r. (Uwaga: w terminie od 5 maja do 24 maja 2025 r. nie mogą być prowadzone żadne prace budowlane ze względu na okres egzaminu maturalnego). 2) etap II obejmujący: a) wymiana (70%) stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, b) pozostałe roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (m.in. po montażu stolarki okiennej wykończenie wnęki okiennej polegające na szpachlowaniu i malowaniu) od dnia 16.02.2026 r. do dnia 15.04.2026 r. Określenie daty realizacji zamówienia w powyższej formule jest uzasadnione obiektywnymi przyczynami - przedmiot zamówienia jest finansowany ze źródeł zewnętrznych i wymaga poczynienia określonych z góry założeń dotyczących czasu realizacji zamówienia (w tym zaangażowania środków finansowych), które przyjęto jako daty dzienne. Termin wykonania zamówienia może ulegać zmianie w przypadkach wskazanych w projekcie umowy na podstawie aneksu do zawartej umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45410000-4 - Tynkowanie 45320000-6 - Roboty izolacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 100.000,00 PLN. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt1 polegać mogą na powtórzeniu robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy lub kosztorysie inwestorskim. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie wyżej wymienionych zamówień. Ponadto zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 95,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 5,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej wymiany stolarki okiennej o wartości brutto minimum 200.000,00 PLN, która została wykonana należycie; 2) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej wykonanie izolacji fundamentów, która została wykonana należycie; Pojęcia użyte w wyżej wymienionych warunkach mają znaczenie przypisane im w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku udziału w postępowaniu postawionego przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków, o których mowa odpowiednio w pkt 11.2.1) i 11.2.2) SWZ w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) bądź dwóch odrębnych zamówień (dwóch umów). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami to odpowiedni wykaz, o którym mowa w pkt 12.3.1 SWZ może zawierać tylko taką robotę budowlaną, w której wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył. 3) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada doświadczenie przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w ilości co najmniej 18 miesięcy (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U. 2024 r. poz. 1292) i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334 z póżn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania". 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych spełniających odpowiednio warunek, o którym mowa w pkt 11.2.1) i 11.2.2) SWZ - wzory odpowiedniego wykazu (wymagany zakres informacji) stanowią załączniki do SWZ (odpowiednio Doświadczenie zawodowe nr 1 i nr 2); 2) dowody określające czy roboty budowlane wymienione w wykazach, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ zostały wykonane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających warunek o którym mowa w pkt 11.2.3) SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Potencjał osobowy). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy); 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy); 3) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 12.10 SWZ (jeśli dotyczy); 4) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy); 5) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy); 6) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem ,,Wadium, nr sprawy WRM.2711.21.2024". Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji ,,DOKUMENTY DO OFERTY", sekcji ,,PRZYGOTOWANIE OFERTY" jako załącznik do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy pkt 12.4 - 12.11 SWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący: 1) co najmniej jeden z wykonawców w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.1) SWZ; 2) co najmniej jeden z wykonawców w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.2) SWZ; 3) co najmniej jeden z wykonawców w zakresie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2.3) SWZ. Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp". Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp - patrz także pkt 14.2 SWZ. 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 95,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 5,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024