Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1155z dziś
5956z ostatnich 7 dni
24303z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz wyposażeniu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz wyposażeniu dawnej Cerkwi

Data zamieszczenia: 2024-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance
Blizianka 42
38-114 Niebylec
powiat: strzyżowski
Telefon: 17 277 3100
henma@interia.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Niebylec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 17 277 3100
Termin składania ofert: 2024-11-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1/2024 w ramach postępowania zakupowego na wykonanie prac konserwatorskich przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz wyposażeniu dawnej Cerkwi w Bliziance dofinansowanych z Rządowego Programu Odbudowy
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz wyposażeniu dawnej Cerkwi w Bliziance.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- w zakresie struktury ikonostasu (wymiary: 77 dcm x 65 dcm i powierzchni zachowanych fragmentów 1 217,87 dcm2): usunięcie luźnych zabrudzeń, zachlapań z powierzchni ikonostasu, usunięcie ew. przemalowań i retuszy, usunięcie brudu silnie związanego z warstwą malarską, oczyszczenie powierzchni drewnianych, podklejenie ew. pęcherzy i odspojeń warstwy malarskiej i zaprawy, dezynfekcji, dezynsekcji oraz miejscowej impregnacji drewna, sklejenie ruchomych pęknięć drewna.
- w zakresie obramowania ikony pn. ,,Matka Boża z Dzieciątkiem" 2 poł. XVII w. konserwacja zachowawcza: z lica obrazu i ramy usunięcie zabrudzeń powierzchniowych, podklejenie resztek zaprawy z malowidłem i ze złoceniami, oczyszczenie odwrocia - mechanicznie i chemicznie, dezynfekcja i dezynsekcja drewna, impregnacja strukturalna podobrazia,
- w zakresie konfesjonału zamkniętego (wymiary: wys. 190 cm, szer. 76 cm, głęb. 63 cm):
usunięcie zabrudzeń powierzchniowych, usunięcie przemalowań olejnych, dezynsekcja, dezynfekcja, i ewentualna miejscowa impregnacja drewna, sklejenie pęknięć drewna i naprawy stolarskie, wymiana elementów całkowicie zniszczonych i osłabionych, uzupełnienie ubytków drewna, opracowanie kolorystyczne.
- w zakresie ławek (12 sztuk - wymiary jednej ławki: wys. 87 cm, szer. 137 cm, głęb. 32 cm):
usunięcie zabrudzeń powierzchniowych, usunięcie przemalowań olejnych, dezynsekcja, dezynfekcja i miejscowa impregnacja drewna, sklejenie pęknięć drewna i naprawy stolarskie, wymiana elementów całkowicie zniszczonych i osłabionych, uzupełnienie ubytków drewna, opracowanie kolorystyczne mebli.
- w zakresie chrzcielnicy (wymiary wys. 133 cm, szer. 32 cm):
usunięcie zabrudzeń powierzchniowych, usunięcie przemalowań olejnych, dezynsekcja, dezynfekcja i ewentualna miejscowa impregnacja drewna, sklejenie pęknięć drewna i naprawy stolarskie, wymiana
elementów całkowicie zniszczonych i osłabionych, uzupełnienie ubytków drewna, opracowanie kolorystyczne mebli.
-w zakresie podłogi (wymiary szer. 7,7 m, długość 12 m):
oczyszczenie powierzchni poprzez cyklinowanie, dezynfekcja i dezynsekcja drewna, impregnacja z równoczesnym opracowaniem kolorystycznym wybranym środkiem.
3. Szczegółowy zakres i opis prac, jakie należy wykonać, zawiera Wstępny Program Prac Konserwatorskich opracowany przez mgr Barbarę Palusińską, zatwierdzony przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków decyzją nr 32/2019 z dnia 19.08.2019 r.
4. Prace konserwatorskie objęte zamówieniem prowadzone będą w dawnej Cerkwi w Bliziance oraz w przypadkach tego wymagających - w pracowni Wykonawcy. Wyposażenie i wystrój dawnej cerkwi greckokatolickiej p.w. Zaśnięcia Najświętszej Marii Panny w Bliziance wpisane jest do rejestru zabytków pod poz. B-313.
5. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty i wykonania zamówienia, udzieli gwarancji umownej i rękojmi za wady na wykonanie prac objętych zamówieniem, w tym gwarancji umownej na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia oraz rękojmi za wady na wykonane prace na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.11.2024 r. o godz. 10:10 w siedzibie Zamawiającego -Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance, 38-114 Blizianka 42.
6. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
7. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Podczas otwarcia Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu opatrzonych oznaczeniami, jak w pkt. VII ust. 11, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance, 38-114 Blizianka 42, do dnia 05.11.2024 r. do godz. 10:00.
2. O uznaniu oferty za złożoną w terminie decydować będzie jej wpływ do Zamawiającego w terminie i pod adresem wskazanymi w ust. 1, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską.
3. W przypadku przesunięcia terminu składania ofert, wszelkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do nowego terminu składania ofert.
4. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 31.08.2025 r.

Wymagania:
II. INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
1. Zamawiający realizuje projekt pn. ,,Prace konserwatorskie przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz wyposażeniu dawnej Cerkwi w Bliziance", na który Zamawiający otrzymał dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (wstępna promesa Nr RPOZ/2022/11686/PolskiLad) w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Niebylec.
2. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego i nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
4. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zamówienia.
5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
6. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, zastosowanie stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inspektora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.
7. W przypadku zaistnienia w związku z realizacją zamówienia pomiędzy stronami ewentualnych sporów wynikających z Umowy lub pozostających w związku z Umową, dla których możliwe jest zawarcie ugody, strony zobowiązują się do jego rozwiązania w drodze mediacji lub innego polubownego rozwiązania sporu. Mediacja lub inne polubowne rozwiązanie sporu prowadzone będzie przez Mediatora Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Regulaminem tego Sądu albo przez osobę prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
V. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej lub takie podmioty działające wspólnie (konsorcja), wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia i które spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 3.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenia w zakresie wykonania niniejszego zamówienia, tj. musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na przeprowadzeniu prac konserwatorskich i restauratorskich przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 2 w zakresie wykonanych prac oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie protokołów odbioru prac konserwatorskich sporządzonych z udziałem przedstawiciela
Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, wraz z udokumentowaniem wartości zamówienia.
b) Wykonawca musi posiadać uprawnienia bądź kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi lub ich samodzielnego wykonywania, tj. spełniać wymagania określone w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 2 w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje tych osób.
c) Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej miejsca docelowych prac konserwatorskich.
Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz dokonania jego prawidłowej wyceny. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy kontaktować się z Zamawiającym. Zamawiający potwierdzi ze swojej strony podpisem przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej na dokumencie potwierdzającym odbycie wizji lokalnej, stanowiącym Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
d) Ocena spełniania danego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone przez Wykonawcę do złożonej oferty.
VI. Informacja o podstawach wykluczenia z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą następujące okoliczności:
a) Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu,
b) Wykonawca nie złożył kompletnej oferty wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami,
c) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V,
d) Wykonawca złożył ofertę zawierającą rażąco niską cenę, rozumianą jako ofertę z ceną niższą o więcej niż 30% w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia,
e) Wykonawca złożył ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny,
f) Wykonawca złożył ofertę podpisaną przez nieupoważnioną osobę,
g) Wykonawca złożył ofertę po terminie składania ofert,
h) Wykonawca podlega wykluczeniu na podst. art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych, pod rygorem odrzucenia takie oferty.
3. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i jego załączników.
6. Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia, składające się na ofertę Wykonawcy, sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, w tym w szczególności przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym dokumencie rejestrowym lub osobę/osoby upoważnioną/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
9. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/podpisujące ofertę (reprezentując Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem musi zostać dołączone do oferty, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
10. Oferta nie może zawierać zmian ani poprawek za wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez Zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów lub omyłek popełnionych przez Wykonawcę. W tym przypadku dokonane zmiany lub korekty muszą być parafowane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione lub upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
11. Ofertę wraz ze wszystkimi dokumentami i oświadczeniami, trwale spiętą, należy zamieścić w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z treścią oferty do czasu otwarcia ofert. Koperta powinna być zaadresowana, jak poniżej:
,,Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance
38-114 Blizianka 42"
oraz opisana w następujący sposób:
,,Oferta na wykonanie prac konserwatorskich przy fragmentach struktury Ikonostasu oraz
wyposażeniu dawnej Cerkwi w Bliziance
Nie otwierać przed 05.11.2024 r., godz. 10:10".
12. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać złożoną przez siebie ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/ uprawnione lub upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Powiadomienie
powinno zawierać dane pozwalające na identyfikację Wykonawcy, dane Zamawiającego, nazwę przypisaną przez Zamawiającego postępowaniu, w ramach którego Wykonawca wycofuje ofertę, a także jednoznaczne oświadczenie woli o wycofaniu złożonej przez Wykonawcę oferty.
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. z dniem 05.11.2024 r. i trwa do dnia 04.12.2024 r.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody na wniosek Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
X. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca podaje cenę ofertową w formularzu ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Cenę oferty należy podać w kwocie brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT o ile zachodzi potrzeba), w złotych polskich (PLN), cyfrowo (do drugiego miejsca po przecinku) i słownie.
3. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto.
4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Na potrzeby wyceny oferty należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą związane z realizacją zamówienia prowadzone będą w PLN.
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie dokonany na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:.
a) cena - znaczenie: 100 % - punktowane według wzoru:
Pc =C min/ C ob x Wc
gdzie:
- Pc - ilość punktów przyznanych w kryterium ,,cena", -Cmin - najniższa oferowana cena brutto,
- C0b - cena brutto w ofercie badanej,
- Wc - waga kryterium ceny (100 pkt),
przy czym końcowy wynik działania wykonanego według powyższego wzoru zaokrąglony zostanie do dwóch miejsc po przecinku;
2. Wyliczona zgodnie z ust. 1 wartość punktowa kryteriów stanowić będzie podstawę do oceny i porównania ofert.
3. Oceniona i wybrana jako najkorzystniejsza zostanie ta oferta, która w wyniku oceny i porównania ofert uzyska największą liczbę punktów.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofercie pierwotnej, pod rygorem odrzucenia takiej oferty.
XII. Wybór oferty oraz informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie upublicznione na stronie Urzędu Gminy Niebylec oraz stronie internetowej parafii: http://parafiablizianka.net/ niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wyłonionym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.
4. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informują, że:
1. Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance, 38-114 Blizianka 42 jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.
2. Do kontaktu służy następujący adres email: henma@interia.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
a) uzyskania dotacji Gminy Niebylec dofinansowanej ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację inwestycji będącej przedmiotem zamówienia,
b) podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną,
c) obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń.
4. Podstawą prawną przetwarzania przez Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance Pani/Pana danych osobowych w celu wskazanym w ust. 3 powyżej jest:
a) podjęcie działań w celu zawarcia i wykonania umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO), której Pani/Pan jest stroną;
b) wypełnianie obowiązków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) związanych z płaceniem podatków, w tym prowadzenie i przechowywanie ksiąg podatkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg podatkowych oraz przechowywanie dowodów księgowych. Podstawą prawną przetwarzania danych są obowiązki prawne wynikające z przepisów podatkowych (Ordynacja podatkowa, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych) oraz z przepisów o rachunkowości (ustawa o rachunkowości).
c) prawnie usprawiedliwiony interes Parafii Rzymskokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO) - w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń;
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane przez Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom), w szczególności podmiotom świadczącym usługi fakturowania, rozliczania należności, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, archiwizacji.
6. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez okres obowiązywania umowy, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
7. Podanie danych osobowych było i jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
8. Przysługują Pani/Pan prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych osobowych, prawo usunięcia danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Bliziance przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: henma@interia.pl.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Ks. Henryk Mazur - Proboszcz Parafii Telefon: 17 277 3100

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.