Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4752z ostatnich 7 dni
23992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace restauratorskie przy zabytkowym kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace restauratorskie przy zabytkowym kościele

Data zamieszczenia: 2024-10-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej reprezentowana przez ks. Stanisława Wojciecha Maniosa - Proboszcza
Grabienice 5
62-586 Rzgów
powiat: koniński
tel. 606 577 862
zagorow1@archidiecezja.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rzgów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 606 577 862
Termin składania ofert: 2024-11-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W ramach przedsięwzięcia ,,Prace restauratorskie przy zabytkowym kościele w
Grabienicach" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Cel zamówienia:
Celem zadania jest odnowienie zabytkowego budynku kościoła p.w. św. Katarzyny
Aleksandryjskiej w Grabienicach poprzez zatrzymanie destrukcji budynku kościoła,
zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku oraz wyeksponowanie jego walorów
estetycznych i historycznych, a przede wszystkim zachowanie ważnego dla regionu
obiektu dziedzictwa kulturowego.
2. Inwestycja realizowana w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmuje opracowanie
dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem
Zabytków, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji
administracyjnych oraz wykonanie przedmiotowych prac.
3. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie remontu dachu obejmujący
fumigację (trucie szkodników) elementów drewnianych konstrukcji oraz wymianę lub
naprawę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej wraz z
wykonaniem nowego pokrycia.
2) Wykonanie zgodnie z programem prac konserwatorskich oraz dokumentacją
projektową następującego zakresu prac:
a) Wykonanie zabiegu fumigacji więźby dachowej, wymiana lub naprawa
uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej wraz z wykonaniem
nowego pokrycia nawy głównej z sygnaturką;
Uwaga!
Zamawiający wskazuje przeprowadzenie w/w prac, natomiast szczegółowe prace budowlano
- konserwatorskie wynikać będą z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Realizacja w/w prac pod stałym nadzorem konserwatorskim.
4. Opis zabytku:
Parafię erygowano w pierwszej połowie XIV wieku. Obecną, gotycką świątynię
wzniesiono na miejscu poprzedniej, drewnianej w 1597 roku z fundacji Jana
Rozdrażewskiego. W 1778 roku kościół zniszczony przez pożar został
odbudowany w roku 1793. Kolejna restauracja miała miejsce w 1858 roku, co
spowodowało częściowe zatarcie cech gotyckiej architektury. W latach 1995-1999
odbyła się następna gruntowna odnowa świątyni - nałożono nowe tynki,
odrestaurowano polichromię na suficie. Kościół wystawiony jest na planie
zbliżonym do kwadratu, od wschodniej strony do nawy przylega prostokątne
prezbiterium. Część murów wzmacniają szkarpy. Wnętrze świątyni posiada dość
skromne wyposażenie z okresu baroku. Najstarszymi elementami są: gotycka
chrzcielnica z 1410 roku oraz renesansowa tablica z napisem fundacyjnym i datą
budowy kościoła. Ołtarz główny pochodzi z 1789 roku, wykonany jest z marmuru,
w polu środkowym umieszczony jest obraz św. Józefa z 2. połowy XVIII wieku.
Dwa ołtarze boczne i ambona pochodzą także z 2. połowy XVIII stulecia..
5. Wpis do rejestru zabytków:
Budynek świątyni, w którym prowadzone będą prace stanowiące przedmiot niniejszego
zapytania dotyczą obszaru objętego ścisłą ochroną konserwatorską na podstawie wpisu
do rejestru zabytków nr rejestru zabytków 164/1031 z dnia 12.03.1970r.
6. Lokalizacja zabytku:
Kościół p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej zlokalizowany jest w miejscowości Grabienice
- wieś w Polsce położona w województwie wielkopolskim, w powiecie konińskim, w gminie
Rzgów.
7. Istotne Warunki Zamówienia:
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW
7.1.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z
opracowaną w ramach niniejszego zamówienia dokumentacją prac
konserwatorskich i uzyskanym pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków, wytycznymi określonymi w zapytaniu, obowiązującymi
normami, przepisami prawa, w tym przepisami ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami, przepisami BHP i p.poż, ogólnymi warunkami technicznymi
i aktualnym poziomem wiedzy technicznej z wiedzą restauratorską i
konserwatorską zabytków oraz z należytą starannością.
7.2.
W przypadku prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany
jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac i robót w sposób umożliwiający
jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich
czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej
Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
7.3.
Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o zagrożeniach lub
nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w
pozwoleniu prac i robót.
7.4.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania
wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych
czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i
użytkowania przez Zamawiającego.
7.5.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone
przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny
koszt.
7.6.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi - minimum 36
miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego prac.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń
dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty,
aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne i inne dokumenty
świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze
zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej
dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, o których mowa w
niniejszym punkcie.
7.8.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo
wszelkich czynności na terenie robót, metody użyte przy realizacji przedmiotu
zamówienia.
7.9.
Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia
terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru
końcowego robót.

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert: Oferta w formie papierowej powinna być dostarczona za
pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Parafia
Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej, ks. Stanisław Manios,
Grabienice 5, 62-586 Rzgów
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 04.11.2024 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia : do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
PODSTAWA PRAWNA :
1. Rządowy Program Odbudowy Zabytków ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr
232/2022 z dnia 23.11.2022 r., zapisy Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i udzielonej wstępnej promesy
dofinansowania inwestycji z RPOZ Nr Edycja2RPOZ/2023/3796/PolskiLad oraz przepisy
art. 44 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2023 r. poz.
1270 ze zm.).
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w
szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 w/w Regulaminu Naboru Wniosków o
Dofinansowanie.
3. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa
w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz.U. z 2024 r. poz.
1061).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania
przyczyn.
11. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ryczałtowe.
12. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez
Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do odbioru robót.
IV. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
WARUNKI WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
ORAZ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone
przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1.1.
Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (data
odbioru prac musi nastąpić w okresie 5 lat), a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie:
A) co najmniej 1 robotę budowlaną w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" przy
obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości zadania przynajmniej
400 000,00 zł brutto, obejmującą swym zakresem wykonanie dokumentacji
projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu,
B) co najmniej 1 robotę budowlano/konserwatorską przy obiekcie wpisanym do
rejestru zabytków, o wartości zadania przynajmniej 400 000,00 zł brutto ,
obejmująca swym zakresem wykonanie remontu dachu;
C) co najmniej 1 robotę budowlano/konserwatorską przy obiekcie wpisanym do
rejestru zabytków, o wartości zadania przynajmniej 40 000,00 zł brutto ,
obejmująca swym zakresem wykonanie zabiegu fumigacji;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę
wykazu prac, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na
podstawie dowodów, w postaci:
- referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie
wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane
warunki np. protokoły odbioru WKZ/MKZ, protokoły finansowe, kosztorysy
powykonawcze.
1.2.
Dysponują osobami:
a) projektanta, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
odpowiadając za sporządzenie dokumentacji, posiadający uprawnienia bez
ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej (osoba ta
będzie pełnić również funkcję wiodącego projektanta) oraz posiadającego
doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat, jako projektanta w co najmniej
2 opracowaniach dokumentacji projektowej na obiektach wpisanych do
rejestru zabytków;
b) sprawdzającego, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
odpowiadając za sporządzenie dokumentacji, posiadający uprawnienia bez
ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej (osoba ta
będzie pełnić funkcję sprawdzającego);
c) kierownik budowy branży budowlanej spełniającego wymogi do pełnienia
samodzielnych funkcji w budownictwie na terenach objętych ochroną
konserwatorską, zgodnie z art. 37c ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r., poz. 1446 ze
zm.) oraz posiadającego doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat, jako
kierownik budowy w co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na
budowie, przebudowie, remoncie budynków wpisanych do rejestru
zabytków i wartości robót co najmniej 400 000 zł, brutto każda;
d) konserwator do kierowania pracami konserwatorskimi, lub samodzielnego
ich wykonywania, posiadającą uprawnienia określone w art. 37 a Ustawy z
dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym
posiadającą co najmniej 18 miesięczne doświadczenie w pracach
konserwatorskich,
pracach
restauratorskich
lub
badaniach
konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru,
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej
z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków.
Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
1.3.
1.4.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę
wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz na
podstawie dowodów, w postaci:
- dołączenia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, kierowania robotami
ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub
architektonicznej bez ograniczeń zgodne z ustawą PrBud,
- dołączenia poświadczenia posiada co najmniej 18 - miesięczne
doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza będącego
instytucją kultury - zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37c
ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840
z późn. zm.).
- dokumenty (poświadczenia - referencje potwierdzające sprawowanie funkcji
kierownika budowy wystawione przez Inwestorów lub protokoły odbioru w
zakresie potwierdzającym doświadczenie kierownika)
- dyplomu ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł
sztuki,
Przed złożeniem oferty dokonają obowiązkowych oględzin obiektu - wizji
lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego, ks. Stanisława
Wojciecha Maniosa - proboszcza Parafii. Zamawiający wyznacza termin
odbycia oględzin obiektu na dzień: 18.10.2024 r. godz. 09.00. Dla prawidłowej
wyceny prac konieczne są oględziny pozwalające na ocenę stopnia i rodzaju
zniszczeń.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o
dacie dokonanych oględzin, podpisanych przez Zamawiającego, złożonego w
ofercie cenowej - załącznik nr 5.
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na w/w sumę.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymogi formalne:
a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
b. Na ofertę składają się: oferta cenowa sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z
załącznikiem nr 1 oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty określone w zapytaniu.
c. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
d. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
e. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą we właściwym rejestrze.
f. Jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy
dołączyć prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane
przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy figurującą/e w rejestrze lub wypisie
z ewidencji działalności gospodarczej.
g. Podpis Wykonawcy winien być czytelny bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę
składającą podpis.
h. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez
wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
i. Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być
naniesione czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
j. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego
pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Wybrany oferent, oraz wszyscy biorący udział w zapytaniu, zostaną powiadomieni
niezwłocznie o wyborze oferty.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU
OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1) Cena
- 60 pkt
2) Gwarancja
- 15 pkt
3) Doświadczenie projektanta
- 15 pkt
4) Doświadczenie Wykonawcy
- 10 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,cena zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:
C = (C n : C b ) x waga
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
C n - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
C b - cena oferty badanej,
waga - 60 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,G" - ,,okres gwarancji na materiały i wykonane roboty
budowlane" będą liczone następująco:
36 m-ce
44 m-cy
52 m-cy
60 m-cy
0 pkt
5 pkt
10 pkt
15 pkt
Waga - 15 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,D" ,,doświadczenie projektanta" będzie liczone
następująco:
Doświadczenie projektanta będzie liczone jako wykonanie dodatkowych dokumentacji
projektowych innych niż wymienione na spełnienie warunku, w okresie ostatnich 5 lat, na
obiektach wpisanych do rejestru zabytków
Ilość wykonanych dokumentacji projektowych na obiektach
wpisanych do rejestru zabytków w ciągu ostatnich 5 lat
1-2 sztuki opracowania dokumentacji projektowej
0 pkt
3-4 sztuki opracowania dokumentacji projektowej
3 pkt
5-6 sztuki opracowania dokumentacji projektowej
5 pkt
7-8 sztuki opracowania dokumentacji projektowej
9 lub więcej sztuk opracowań dokumentacji projektowej
10 pkt
15 pkt
Maksymalna ilość punków jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium to 15 pkt. W
przypadku wykazania doświadczenia przekraczającego wyznaczoną maksymalną ilość
punków - przyznane zostaną 15 pkt.
Wykaz punktowanych opracowań dokumentacji projektowej będzie weryfikowany na
podstawie złożonego wykazu - załącznik nr 6 oraz dołączenia referencji lub innego dokumentu
potwierdzającego spełnienie warunku Zamawiającego, które stanowić będą integralną część
z załącznikiem doświadczenie projektanta. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji u
Zleceniodawcy wykonania przedmiotu zamówienia.
Waga - 15 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,W" ,,doświadczenie wykonawcy" będzie liczone
następująco:
Doświadczenie wykonawcy będzie liczone jako wykonanie dodatkowych robót budowlanych
innych niż wymienione na spełnienie warunku, w okresie ostatnich 5 lat obejmujących roboty
budowlano - konserwatorskie - restauratorskie na obiekcie sakralnym, wpisanym do rejestru
zabytków, o wartości każdej z nich przynajmniej 250 000,00 zł brutto
Ilość wykonanych robót budowlanych spełniających w/w warunek
3-4 roboty
5-6 robót
7-9 robót
10 lub więcej roboty
1 pkt
3 pkt
5 pkt
10 pkt
Waga - 10 pkt
Punktowane doświadczenie wykonawcy będzie weryfikowane na podstawie dokumentów,
które stanowić będą integralną część z załącznikiem nr 7 wykaz punktowanego doświadczenia
wykonawcy poprzez dołączenie dokumentów: referencje/poświadczenia z których treści
wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające
wymagane warunki np. protokoły odbioru WKZ/MKZ, protokoły finansowe, kosztorysy
powykonawcze.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty -
którą należy złożyć w formie papierowej.
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
nazwą zadania określoną w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za
pomocą
poczty
elektronicznej
należy
przesyłać
pod
adres
zagorow1@archidiecezja.pl, planowanie@gminarzgow.pl
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO
TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
1. Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy i Zapytania
ofertowego.
X. Klauzula informacyjna z art. 13. RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Katarzyny
Aleksandryjskiej, Grabienice 5, 62-586 Rzgów.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac
restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli
dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub
innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer
CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną
korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów
państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących
zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w
szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od
wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zasadami i
regulaminem Rządowego Programu Ochrony Zabytków.
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: ks. Stanisław Wojciech Manios,
tel. 606 577 862. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień, wezwań oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze
dopuszczalna jest forma pisemna.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.