śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-10-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Hrubieszów B. Prusa 8 22-500 Hrubieszów powiat: hrubieszowski 846962681 sekretariat@hrubieszow-gmina.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Hrubieszów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 846962681 |
Termin składania ofert: | 2024-10-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów Krótki opis przedmiotu zamówienia wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej w miejscowości Gródek, (działka ew. nr 125 obręb Gródek) polegające głównie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości 10 cm, wykonaniu warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej o grubości 4 cm, skropieniu nawierzchni asfaltem oraz warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3 cm, poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o szer. 0,5 m i grubości 15 cm obustronnie, szerokość nawierzchni 3,50 m, długość odcinka 230 m; wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej w miejscowości Gródek, (działka ew. nr 194 obręb Gródek) polegające głównie na wykonaniu warstwy wiążącej z masy bitumicznej o grubości 5 cm, skropieniu nawierzchni asfaltem oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3 cm, szerokość nawierzchni 4,50 m, długość odcinka 100 m wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej w miejscowości Łotoszyny, (działka ew. nr 88 obręb Kozodawy) polegające głównie na wykonaniu warstwy wiążącej z masy bitumicznej o grubości 5 cm, skropieniu nawierzchni asfaltem oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3 cm, szerokość nawierzchni 3,20 m, długość odcinka 200 m wykonanie nawierzchni zjazdu z drogi gminnej nr 111444L na działkę ew. nr 520/62 stanowiącą własność gminy Hrubieszów w miejscowości Teptiuków, polegające głównie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości 10 cm, wykonaniu warstwy wiążącej z masy bitumicznej o grubości 4 cm, skropieniu nawierzchni asfaltem oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3 cm, szerokość nawierzchni 3,50 m, długość odcinka 43 m wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej w miejscowości Teptiuków, (działka ew. nr 1 obręb Teptiuków) polegające głównie na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości 10 cm, wykonaniu warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej o grubości 4 cm, skropieniu nawierzchni asfaltem oraz warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3 cm, poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o szer. 0,5 m i grubości 15 cm obustronnie, szerokość nawierzchni 3,00 m, długość odcinka 95 m CPV: 45233000-9, 45110000-1, 45233150-5, 45110000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00535924, RIPG.271.27.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 10:20 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c31fe18-07c5-4f35-bfe5-10fd5a4d77b2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ . 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego po numerem telefonu 22 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Hrubieszów, Ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, tel. (84) 696-26-81; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Hrubieszów jest Pani Agnieszka Wsolak, tel. (84) 696-26-81, wew. 21 e-mail: iod@hrubieszow-gmina.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz b (w przypadku zawarcia umowy) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia RIPG.271.17.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) , dalej ,,ustawa Pzp". Odbiorcą danych będzie również Urząd Zamówień Publicznych. Ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane publikowane będą na stronie internetowej www.ughrubieszow.bip.lubelskie.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.) 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-23 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024