dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
dolnośląskie (Oleśnica)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Zagrodno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana opraw oświetleniowych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Chorzów - Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie Bałtycka 8A 41-500 Chorzów powiat: Chorzów zp@mzuim.chorzow.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Chorzów" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Część 1 zamówienia - Ul. Gałeczki - Przedmiot zamówienia- dla Części 1 zamówienia - obejmuje w szczególności:* a. demontaż istniejących opraw sodowych oświetlenia ulicznego - 66 szt. na 61 słupach b. utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych - 56 szt. c. dostawę i montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED - 66 szt. d. dostawę i montaż sterowników do systemu sterowania oświetleniem - 66 szt. e. konfigurację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym w siedzibie Zamawiającego; f. uruchomienie zmodernizowanej instalacji wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia; g. przeszkolenie/instruktaż wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sytemu sterowania oświetleniem; h. opracowanie dokumentacji powykonawczej w wymaganym zakresie z kartami katalogowymi zastosowanych opraw oświetleniowych, wynikami obliczeń natężenia, równomierności i luminancji oświetlenia, deklaracjami zgodności (certyfikatami) zastosowanych w realizacji Umowy produktów tj. opraw ośw., sterowników, przewodów, izolacyjnych złączy bezpiecznikowych typu IZK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia dla danej części zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót. 3) Wykonawca w pierwszej kolejności ma obowiązek poddania odpadów powstałych w trakcie realizacji Umowy odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych, ekologicznych, ekonomicznych lub innych o obiektywnym charakterze jest to niemożliwe lub nieuzasadnione - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. 4) Jeżeli w wyniku odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca osiągnie jakikolwiek przychód zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od uzyskania przychodu, poinformować o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając mu dokumenty niezbędne w celu wykazania daty i wysokości uzyskanego przychodu. 5) Strony zgodnie postanawiają, że przychód, o którym mowa wyżej zostanie przez Zamawiającego uwzględniony w należnym Wykonawcy na podstawie Umowy wynagrodzeniu; zmniejszając wysokość tego wynagrodzenia o wysokość osiągniętego przez Wykonawcę przychodu z tytułu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 6) Powyższemu obowiązkowi wskazanemu w pkt. 3) i 4) nie podlegają następujące oprawy: dla części 1 zamówienia: o oprawy TECEO LED - 2szt. (w okolicy Ul. Gałeczki 38) o oprawy MAGNOLIA - 6szt. (w okolicy Ronda Klimzowiec) o oprawy LUNOIDA - 2szt. (w okolicy Ronda Klimzowiec) Powyższe oprawy należy dostarczyć do siedziby firmy Tauron Dystrybucja S.A. - Rejon Wysokich Napięć w Chorzowie przy ulicy Olszewskiego 1. Część 2 zamówienia - Ul. Kaliny- Przedmiot zamówienia - dla Części 2 zamówienia- obejmuje w szczególności:* a. demontaż istniejących opraw sodowych oświetlenia ulicznego 45 szt. na 41 słupach; b. demontaż istniejących przewodów w 7 szt. słupów żelbetowych ŻN typ1 i Wirowych typ 3 od oprawy oświetleniowej do linii zasilającej; c. demontaż istniejących przewodów i złącz słupowych w 18 szt. betonowych słupów WZ typ 2 od oprawy oświetleniowej do złączy wewnątrz słupa; d. utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych - 33 szt. e. utylizację zdemontowanych przewodów oraz złączy słupowych w 18 szt. betonowych słupów WZ typ 2; f. dostawa i montaż przewodów YKY 3x1,5mm2 w 7szt. słupów żelbetowych ŻN typ1 i Wirowych typ 3 od oprawy oświetleniowej do linii zasilającej; g. - dostawa i montaż przewodów YKY 3x1,5mm2 w 18szt. słupów betonowych WZ typ 2 od oprawy oświetleniowej do izolacyjnych złączy typu IZK wewnątrz słupa; h. dostawę i montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED - 45 szt. i. dostawę i montaż sterowników do systemu sterowania oświetleniem - 45 szt. j. konfigurację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym w siedzibie Zamawiającego; k. uruchomienie zmodernizowanej instalacji wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia; l. przeszkolenie/instruktaż wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sytemu sterowania oświetleniem; m. opracowanie dokumentacji powykonawczej w wymaganym zakresie z kartami katalogowymi zastosowanych opraw oświetleniowych, wynikami obliczeń natężenia, równomierności i luminancji oświetlenia, deklaracjami zgodności (certyfikatami) zastosowanych w realizacji Umowy produktów tj. opraw ośw., sterowników, przewodów, izolacyjnych złączy bezpiecznikowych typu IZK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia dla danej części zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót. 3) Wykonawca w pierwszej kolejności ma obowiązek poddania odpadów powstałych w trakcie realizacji Umowy odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych, ekologicznych, ekonomicznych lub innych o obiektywnym charakterze jest to niemożliwe lub nieuzasadnione - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. 4) Jeżeli w wyniku odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca osiągnie jakikolwiek przychód zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od uzyskania przychodu, poinformować o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając mu dokumenty niezbędne w celu wykazania daty i wysokości uzyskanego przychodu. 5) Strony zgodnie postanawiają, że przychód, o którym mowa wyżej zostanie przez Zamawiającego uwzględniony w należnym Wykonawcy na podstawie Umowy wynagrodzeniu; zmniejszając wysokość tego wynagrodzenia o wysokość osiągniętego przez Wykonawcę przychodu z tytułu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 6) Powyższemu obowiązkowi wskazanemu w pkt. 3) i 4) nie podlegają następujące oprawy: dla Części 2 zamówienia: o oprawy BOYEN - 12szt. (na Kaliny od Ul. Stalowej do Ul. 16-lipca) Powyższe oprawy należy dostarczyć do siedziby firmy Tauron Dystrybucja S.A. - Rejon Wysokich Napięć w Chorzowie przy ulicy Olszewskiego 1. Część 3 zamówienia - Ul. Główna - Przedmiot zamówienia - dla Części 3 zamówienia - obejmuje w szczególności:* a. demontaż istniejących opraw sodowych oświetlenia ulicznego - 61 szt. na 59 słupach, b. demontaż istniejących przewodów w 37 szt. słupów żelbetowych ŻN typ1 i Wirowych typ 3 od oprawy oświetleniowej do linii zasilającej; c. demontaż istniejących przewodów i złącz słupowych w 22szt. betonowych słupów WZ typ 2 od oprawy oświetleniowej do złączy wewnątrz słupa; d. utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych - 61 szt. e. utylizację zdemontowanych przewodów oraz złącz słupowych w 22 szt. betonowych słupów WZ typ 2; f. dostawa i montaż przewodów YKY 3x1,5mm2 w 37szt. słupach żelbetowych ŻN typ1 i Wirowych typ 3 od oprawy oświetleniowej do linii zasilającej; g. dostawa i montaż przewodów YKY 3x1,5mm2 w 22szt. słupów betonowych WZ typ 2 od oprawy oświetleniowej do izolacyjnych złączy typu IZK wewnątrz słupa; h. dostawę i montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED - 61 szt. i. dostawę i montaż sterowników do systemu sterowania oświetleniem - 61 szt. j. konfigurację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym w siedzibie Zamawiającego; k. uruchomienie zmodernizowanej instalacji wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia; l. przeszkolenie/instruktaż wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sytemu sterowania oświetleniem; m. opracowanie dokumentacji powykonawczej w wymaganym zakresie z kartami katalogowymi zastosowanych opraw oświetleniowych, wynikami obliczeń natężenia, równomierności i luminancji oświetlenia, deklaracjami zgodności (certyfikatami) zastosowanych w realizacji Umowy produktów tj. opraw ośw., sterowników, przewodów, izolacyjnych złączy bezpiecznikowych typu IZK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia dla danej części zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót. 3) Wykonawca w pierwszej kolejności ma obowiązek poddania odpadów powstałych w trakcie realizacji Umowy odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych, ekologicznych, ekonomicznych lub innych o obiektywnym charakterze jest to niemożliwe lub nieuzasadnione - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. 4) Jeżeli w wyniku odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca osiągnie jakikolwiek przychód zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od uzyskania przychodu, poinformować o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając mu dokumenty niezbędne w celu wykazania daty i wysokości uzyskanego przychodu. 5) Strony zgodnie postanawiają, że przychód, o którym mowa wyżej zostanie przez Zamawiającego uwzględniony w należnym Wykonawcy na podstawie Umowy wynagrodzeniu; zmniejszając wysokość tego wynagrodzenia o wysokość osiągniętego przez Wykonawcę przychodu z tytułu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. CPV: 31527200-8, 45316100-6,45316110-9, 45316100-6 Dokument nr: 2024/BZP 00536263, ZP.26.1.15.2024.AB Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f013f30d-10f3-4fe6-9cd9-d32c8d382fa8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: 1) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: zp@mzuim.chorzow.eu oraz adresy e-mail Wykonawców podane w dokumentach kierowanych do Zamawiającego. Przy czym po otwarciu ofert kontakt będzie możliwy tylko poprzez adres wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, nawet jeżeli przed otwarciem ofert Wykonawca kontaktował się z Zamawiającym z innego adresu e-mail. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Formularze do komunikacji, o których mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania 8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z Rozdz. XXVI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z Rozdz. XXVI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-16 09:00 Miejsce składania ofert: poprzez platformę e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024