Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
24076z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana zbitych szyb w przejściach podziemnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana zbitych szyb w przejściach podziemnych

Data zamieszczenia: 2024-10-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Mienia m. st. Warszawy
ul. Jana Kazimierza 62
01-248 Warszawa
powiat: Warszawa
telefon 506 39 59 40
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 506 39 59 40
Termin składania ofert: 2024-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana zbitych szyb w przejściach podziemnych Grodzka i Boleść.
Przejście podziemne Boleść działka nr 3 obręb 50209 oraz Grodzka działka nr 72 obręb 50211 dzielnica Śródmieście, przy Ul. Wybrzeże Gdańskie w Warszawie.
(przedmiot postępowania)
III. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy i ilościowy obejmuje Załączniki nr 2 do Zapytania Ofertowego
Należy wymienić zbite szyby balustrady przejścia Grodzka i Boleść po stronie Starego Miasta oraz po stronie Wisły:
Szyby klejone 44.02 Float o wymiarach w cm:
127x60 - 7 szt.
92x60 - 3 szt.
78x60 - 3 szt.
125x68 - 22 szt.

Dokument nr: 64/TR/U/2024, ZMW/2608W/DZI/2024/AN

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 09.10.2024r. roku do godz. 14.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na wymianę zbitych szyb w przejściach podziemnych Grodzka i Boleść przejście podziemne Boleść" w siedzibie Zarządu Mienia m.st Warszawy przy Ul. Jana Kazimierza 62 pok. 401 (IV piętro sekretariat).

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia:

Do dnia 29.11.2024r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2. W postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Postępowanie jest prowadzone na podstawie zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy.
4. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dołącza do niniejszego zapytania następujące dokumenty:
o Formularz ofertowy;
o Przedmiar robót Boleść i Grodzka
o Wzór Umowy
o Dokumentacją zdjęciową

Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania wszelkich informacji, które są niezbędne do przygotowania oferty.

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odrzucenia ich oferty, unieważnienia lub zakończenia postępowania przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który sporządzi ofertę zgodnie z wymogami niniejszego zapytania ofertowego, a w szczególności:
o złoży wymagane dokumenty zgodnie z zapytaniem ofertowym,
o akceptuje warunki określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3, do Zapytania ofertowego,
o wyraża zgodę na związanie ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert,
o posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy w wysokości sumy gwarancyjnej co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) i zobowiązuje się do jej utrzymania przez cały okres obowiązywania umowy - do oferty należy dołączyć kopię aktualnej polisy wraz z dowodem jej opłacenia,
o jest czynnym podatnikiem podatku VAT w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz posiada nadany numer identyfikacji podatkowej.
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej zawierającej: Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 oraz kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem zapłaty składki.
2. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę, wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3. Ponadto oferta winna zawierać oświadczenie własne o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne w stosunku do ZUS oraz z podatkami w stosunku do Urzędu Skarbowego i Urzędu Gminy.
4. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.
5. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Oferentowi przysługuje prawo wycofania oferty na podstawie pisemnego oświadczenia.
Zamawiający dopuszcza przesłanie ofert drogą elektroniczną na adres sekretariat@zmw.waw.pl we wskazanym terminie oraz ze wskazanym tytułem.

Nie podlegają rozpatrzeniu i uzupełnieniu oferty otrzymane po wymaganym terminie. Oferty takie zostaną odrzucone.

VIII. Kryteria oceny ofert:
Cena

IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zapytaniu Ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert podane w zapytaniu ofertowym, a zaoferowana kwota mieści się w kwocie posiadanej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w terminie 7 dni od dnia dokonania wyboru oferty za pomocą informacji zamieszczonej na stronie internetowej Zarządu Mienia m.st. Warszawy/poprzez przekazanie informacji do zaproszonych Wykonawców.
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwość Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o ponad 30% od wartości szacunkowej zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.
5. Nie podlegają rozpatrzeniu i uzupełnieniu oferty niekompletne, niespełniające warunków określonych niniejszym zapytaniem lub zawierające omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe. Oferty takie zostaną odrzucone.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub dodatkowych informacji w toku oceny i badania ofert.
7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
o nie złożono żadnej oferty lub złożone oferty są niezgodne z treścią zaproszenia,
o cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał wydatkować na realizację zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oceny najkorzystniejszej oferty,
o wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
o postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy lub prawidłową jej realizację.
b) zakończenia postępowania w całości lub części, na każdym etapie bez podania przyczyn,
c) przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

Kontakt:
1. Dodatkowych informacji udziela Rafał Sawicki (w godz. 8.00 - 15.00, w dniach od poniedziałku do piątku) nr telefonu kontaktowego 506 39 59 40.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.