Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
648z dziś
5396z ostatnich 7 dni
24636z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup pompy ciepła wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz instruktażem z zakresu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup pompy ciepła wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz instruktażem z zakresu obsługi

Data zamieszczenia: 2024-10-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: FABRYKA MATERACY "JANPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Cynkowa 2A
43-180 Orzesze
powiat: mikołowski
600083663
jaroslaw.witwicki@janpol.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/201016
Województwo: śląskie
Miasto: Orzesze
Wadium: ---
Nr telefonu: 600083663
Termin składania ofert: 2024-10-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup pompy ciepła wraz z dostawą, montażem, instalacją oraz instruktażem z zakresu obsługi
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01C3/23 - Budowa hali magazynowej wraz z modernizacją parku maszynowego na potrzeby usprawnienia procesów produkcyjnych i logistycznych przedsiębiorstwa

Część 1
Zakup pompy ciepła

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup pompy ciepła wraz z dostawą, montażem, instalacją obejmującą podłączenie urządzenia jak i dostosowaniem infrastruktury w firmie (przebudowa instalacji) oraz instruktażem z zakresu obsługi.
Czas reakcji na serwis w okresie gwarancyjnym:
- 24 godz. (dni robocze) od otrzymania powiadomienia - do ustalenia przyczyny usterki
- 72 godz. (dni robocze) od momentu ustalenia przyczyny usterki do jej naprawy
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru (bez zastrzeżeń).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 (zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów) oraz załączniku nr 1 a (Schemat montażu pompy ciepła), który wyznacza trasę przebiegu instalacji oraz lokalizację zasilania, jednostki zewnętrznej, odpływu, skrzynki elektrycznej, zbiornika, sterowania oraz miejscem przyłączenia do instalacji.
Zakup dotyczy fabrycznie nowej pompy ciepła oraz instalacji, nierekondycjonowanej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych i od wszelkich praw oraz roszczeń osób trzecich oraz nie będącej przedmiotem sporu lub zajęcia.
Cena przedmiotu zamówienia musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia wraz z ubezpieczeniem, koszt związany z montażem oraz instalacją pompy w tym koszty dojazdu instalatorów wraz z zakwaterowaniem), a także koszty instruktażu pracowników w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, w tym dojazdu szkoleniowców oraz ich zakwaterowanie. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z za granicy cena musi również zawierać cło.
Instalacja pompy ciepła musi zostać przeprowadzona przez wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie uprawnienia do montażu danego typu pompy.
Osoby przeprowadzające instalację przedmiotu zamówienia oraz instruktażu z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia muszą komunikować się bezpośrednio lub pośrednio przez osobę fizyczną tłumacza w języku polskim w mowie i piśmie w celu prawidłowego i szczegółowego kontaktu z Zamawiającym.
Płatność:
- zaliczka w wysokości 20 % wartości przedmiotu zamówienia brutto płatnia w terminie do 7 dnia od dnia podpisania umowy
- zaliczka w wysokości 50 % wartości przedmiotu zamówienia brutto płatna w terminie do 5 dni przed planowaną i uzgodnioną z Zamawiającym datą dostarczenia całego przedmiotu zamówienia
- pozostała płatność brutto nastąpi po realizacji całego przedmiotu zamówienia tj. po dostawie przedmiotu zamówienia wraz kompletną wymaganą zapytaniem dokumentacją, jego montażu, instalacji oraz instruktażu z zakresu jego obsługi oraz podpisaniu przez obie strony bezusterkowego - końcowego protokołu odbioru. Minimalny wymagany termin płatności ostatniej faktury to 5 dni od zakończenia ww. punktów oraz prawidłowego wystawienia faktury.
PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA ZNAJDUJĘ SIĘ W ZAŁĄCZNIKACH DO ZAPYTANIA.
Okres gwarancji
Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić minimum 24 miesiące (w zakres gwarancji wchodzi zarówno gwarancja na całe urządzenie wraz z instalacją oraz panel sterowania i usługa montażu)

CPV: 42122000-0, 42122460-2, 42511110-5, 45310000-3, 45331000-6

Dokument nr: 2024-72098-201016, 5/2024/FESL.10.3

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-10-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
mikołowski
Gmina
Orzesze
Miejscowość
Orzesze

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
- udokumentowanie wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają;,
- wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków;
- Zawieszenia dostaw przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
- konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą. b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
- Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostaw objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
- zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę lub pod-pisania umowy, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową.
- Rezygnacja z części przedmiotu zamówienia, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy Wynagrodzenie może zostać zmienione o wartość niewykonanych dostaw.
- Konieczność zrealizowania Przedmiotu Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi, niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w Ofercie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Rozliczenie ewentualnych dostaw, prac zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem dostaw objętych Przedmiotem Zamówienia, a kosztorysem dostaw zamiennych.
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
d) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia
e) w przypadku oczywistych omyłek pisarskich;
f) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w sekcji 3.2.4 pkt. 4 lit. b) - e) Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy i formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany;
b) uzasadnienie zmiany;
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Warunek wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże iż w okresie od 01.09.2019 do upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie należycie zrealizował zamówienia polegające na dostawie przynajmniej 2 szt. pomp ciepła wraz z montażem: koszt jednego zamówienia min. 290 000,00 zł netto (dopuszcza się wykazane powyższego warunku w jednym zamówieniu bądź też kilku) .
Dla potwierdzenia tego warunku (wiedzy i doświadczenia) Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych dostaw stanowiący spełnienie warunku - na zasadzie oświadczenia, w którym to Wykonawca przedstawia przedmiot zamówienia stanowiący spełnienie warunku, datę zakończenia realizacji zamówienia, nazwę przedmiotu na rzecz którego wykonano zamówienie, wartość netto zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie wykazu załączonego do niniejszego Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do zapytania). Dopuszcza się złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w wykazie Zamawiającego.
Dla potwierdzenia, iż dostawy te zostały wykonane należycie Wykonawca musi przedstawić dokumenty poświadczające należyte wykonanie dostaw określonych w/w oświadczeniu np. referencje i/lub poświadczenia i/lub bezusterkowe protokoły zdawczo odbiorcze ze zrealizowanych dostaw (kopia dokumentów lub skan). Jeśli referencje, protokoły lub poświadczenia bądź też inne dokumenty poświadczające należyte wykonanie nie zawierają informacji kiedy miało miejsce wykonanie zamówienia bądź też na jaką wartość zostało zrealizowane to należy przedstawić dodatkowo inny dokument potwierdzający datę wykonania zamówienia oraz jego wartość.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości dostaw zawierających dane w innych walutach niż złoty (PLN), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień wykonania danego zamówienia. Jeśli w tym dniu nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem wykonania zamówienia.
Konieczność żądania od Wykonawcy informacji o niezbędnej wiedzy i doświadczeniu wynika ze specyfiki i skomplikowanego charakteru zamówienia i jego znacznej wartości.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Podstawy wykluczenia z postępowania:
1) Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczone podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Za-mawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 3 do Zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w oświadczeniu.
2) Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na pod-stawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie prze-ciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 3 do Zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w oświadczeniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Wypełnione zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów (załącznik nr 1 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego.
- Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 2 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w wykazie Zamawiającego.
- Wypełniony formularz oferty oraz oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz o braku wykluczenia (załącznik nr 3 do zapytania) lub załącznik opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzu oraz oświadczeniach.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału (zgodnie z VIII rozdziałem WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/PODSTAWY WYKLUCZENIA )
- W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty.
- W przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do oferty należy dołączyć inny dokument rejestrowy, z którego wynika prawo do reprezentacji podmiotu. Jeśli dokument jest w języku obcym również należy dołączyć tłumaczenie na język polski (w tym przypadku wystarczające będzie tłumaczenie części dot. reprezentacji podmiotu). W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć kopię umowy spółki jeśli dokumenty nie zostały podpisane przez wszystkich wspólników.
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić ,wycofać lub uzupełnić ofertę. Zmiany, uzupełnienie lub wniosek o wycofanie oferty muszą być doręczone Zamawiającemu poprzez Bazę Konkurencyjności przed upływem terminu składania ofert.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania Wykonawcy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-10-08
Data ostatniej zmiany
2024-10-08 15:28:04

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Maksymalna punktacja dla oferty z najniższą ceną netto, tj. 80 pkt.
Kolejne oferty są oceniane proporcjonalnie do podanej ceny netto zgodnie ze wzorem:
(Cena całkowita netto najtańszej spośród złożonych ofert (niepodlegających odrzuceniu/ cena całkowita
netto badanej oferty)*80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma 20 pkt.
Maksymalny oceniany okres gwarancji to 120 miesięcy.
(Okres gwarancji rozpatrywanej oferty w miesiącach/ najdłuższy zaoferowany oceniany okres gwarancji
oferty nie polegającej odrzuceniu w miesiącach ) * 20 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Witwicki
tel.: 600083663
e-mail: jaroslaw.witwicki@janpol.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.