pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
śląskie (Pawłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich na wieży kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Elżbiety w Pinczynie ul. Główna 25 83-251 Pinczyn powiat: starogardzki ppinczyn@diecezja-pelplin.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Pinczyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA: ,,Prace remontowo-konserwatorskie na wieży kościoła pw. Św. Elżbiety w Pinczynie." dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/6124/PolskiLad II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - konserwatorskich na wieży kościoła parafialnego w Pinczynie w ramach inwestycji pn. ,,Prace remontowo-konserwatorskie na wieży kościoła pw. Św. Elżbiety w Pinczynie" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/6124/PolskiLad, 2. Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zobowiązany jest do kierowania się zapisami Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: o Wymiana poszycia wieży łącznie z krokwiami. o Wykonanie pokrycia wieży blachą z miedzi. 4. Działania promocyjne: obowiązkowe działania informacyjno-promocyjne z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. póz. 953 i 2506 zwanego dalej ,,rozporządzenie"), w tym przede wszystkim Wykonawca realizujący zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem, zamieszcza plakat informujący o otrzymanym dofinansowaniu z Programu (wzór plakatu informacyjnego stanowi załącznik nr 9). Wzór plakatu dostępny jest na: https://www.bRk.pl/proRramv-i-fundusze/programv/rzadowv-program-odbudowv-zabvtkow-edvcia-pierwsza/#c30949 Plakat informacyjny powinien mieć rozmiar arkusza A3. Dokument nr: 1/2024 Składanie ofert: Ofertę należy dostarczyć do dnia 15 listopada 2024 r. do godz. 15:00 miejsce: Kancelaria parafialna, Ul. Główna 25, 83-251 Pinczyn. 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 listopada 2024 roku do godz. 15:00, przy czym przyjmuje się dzień i godzinę wpływu (doręczenia) oferty pod adres Zamawiającego wskazany poniżej. 2. Na opakowaniu (kopercie) powinien znajdować się adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Elżbiety w Pinczynie, Ul. Główna 25, 83-251 Pinczyn opis: ,,Nie otwierać przed godz. 16:00 dnia 15 listopada 2024 r." oraz: OFERTA NA: ,,Prace remontowo-konserwatorskie na wieży kościoła pw. Św. Elżbiety w Pi nożynie" Miejsce i termin realizacji: 5. TERMINY 1. Termin wykonania całości zamówienia: do 30.11.2025 r. 2. Za termin wykonania Przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej w niniejszym zapytaniu, uznaje się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę wykonania Przedmiotu zamówienia, który Zamawiający w toku czynności odbioru uznał za wykonany kompletnie, należycie i zgodnie z umową. 3. Zmiany postanowień umowy (w tym zmiany terminów) zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wymagania: 2. Tryb postępowania Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności zgodnie z regulaminem naboru wniosku o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605 ze zm.). W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. póz. 1610 ze zm.). Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty. 3. Oznaczenie Wykonawcy Na potrzeby niniejszego postępowania za Wykonawcę - uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie niniejszego zamówienia. 4. Sposób porozumiewania się stron postępowania Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: 1) w zakresie składania ofert - odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r., póz. 1640), osobiście, za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) w zakresie pytań do treści zaproszenia, zawiadomień, informacji, wniosków, dokumentów innych niż oferta - odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., póz. 344). 3) Jeżeli Wykonawca lub Zamawiający przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (każdorazowo powołując się na znak sprawy 1/2024 i nazwę postępowania) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Uzupełnienie dokumentów, oświadczenia, wyjaśnienia należy składać w formie wskazanej przez Zamawiającego w zawiadomieniu lub niniejszym zapytaniu ofertowym. 5. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców. 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu jako minimalne poziomy: a) Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że:_w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał należycie prace konserwatorskie lub restauratorskie objęte nadzorem konserwatorskim (do oferty należy dołączyć poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. kopie referencji, protokoły odbioru); Przez ,,wykonał" należy rozumieć, że inwestycje zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie w przypadkach o których mowa w ustawie z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. póz.835) c) w stosunku do których nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości, których aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarli układu z wierzycielami, których działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajdują się w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 1) OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENTY OFERTOWEJ: Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W cenę propozycji należy wliczyć obowiązujący VAT, w przypadku braku obowiązku naliczania VAT należy podać podstawę zwolnienia. Cenę ofertową, należy obliczyć z uwzględnieniem kosztu ryzyka związanego z wynagrodzeniem ryczałtowym. W formularzu ofertowym nie należy wskazywać żadnych upustów. Cena podana przez oferenta za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Cena ofertowa musi być podana jako cena netto i cena brutto - z wyszczególnieniem wysokości VAT (w zł), wyrażoną cyfrowo. VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami wynosi 23%. Wyniki działań arytmetycznych powyżej dwóch miejsc po przecinku zaokrąglać wg zasady: do cyfry 4 włącznie - w dół, od cyfry 5 - w górę. Cenę ostateczną oferty należy podać w formie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do zaproszenia) jako cenę netto i cenę brutto - z wyszczególnieniem wysokości VAT (w złotych), wyrażone cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Do oceny będą przyjmowane ceny brutto. 2) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wymagania i zalecenia ogólne: 1.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i tylko w 1 egzemplarzu. 1.2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 1.3. Wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pod rygorem nieważności. 1.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 1.5 Zaleca się aby oferta była trwale zszyta (spięta), a wszystkie kartki ponumerowane. 1.6 Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny, opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę. W przypadku braku spełnienia ww. wymogów, Zamawiający uzna za właściwy zapis przed naniesieniem zmian. 1.7 Zaleca się by oferta wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami była dostarczona w opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania przed otwarciem ofert, opatrzonym informacją o Wykonawcy, adresacie, numerem sprawy 1/2024 oraz nazwą postępowania: OFERTA NA: ,,Prace remontowo-konserwatorskie na wieży kościoła pw. Św. Elżbiety w Pinczynie" Nie otwierać przed godz. 16:00 dnia 15 listopada 2024 r. 1.8. W przypadku przesłania oferty drogą pocztową, na opakowaniu należy umieścić napisy: Adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Elżbiety w Pinczynie, ul. Główna 25, 83-251 Pinczyn, do godz. 15.00 do dnia 15 listopada 2024 r. miejsce: Kancelaria parafialna . ,,Nie otwierać przed godz 16:00 dnia 15 listopada 2024 oraz: OFERTA NA: ,,Prace remontowo-konserwatorskie na wieży kościoła pw. Św. Elżbiety w Pinczynie" 1.9. Wymaga się, by formularz ofertowy, oświadczenia były złożone w formie oryginału i podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopi potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę oraz pieczęć imienną i podpis osoby potwierdzającej (Wykonawcy / osoby uprawnionej przez Wykonawcę), a w przypadku braku pieczęci imiennej - czytelny / identyfikowalny podpis osoby potwierdzającej (Wykonawcy / osoby uprawnionej przez Wykonawcę). 1.10. Pełnomocnictwa należy załączyć w formie oryginału lub notarialne poświadczenie kopii. 1.11 Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez osoby do tego upoważnione. 1.12. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom wraz ze wskazaniem nazwy tego podwykonawcy (jeżeli jest już znana). 1.13. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem. 1.14 Zawartość oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy, b) Oświadczenia, zobowiązania, wykazy: - Wykaz wykonanych robót dla spełnienia warunku. - Wykaz osób dla spełnienia warunku. - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia. - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. c) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika. 2. ZMIANA LUB WYCOFANIE OFERTY: Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem: ZMIANA. Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem: WYCOFANIE. 3. Na opakowaniu (kopercie) należy podać ponadto nazwę i adres Wykonawcy. W razie wpłynięcia oferty po terminie, oferta bez otwierania zostanie odesłana na wskazany na kopercie adres. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem opisania oferty lub jej nieprawidłowego zabezpieczenia. 5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. 4) KRYTERIA OCENY OFERT. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie niżej wskazane kryterium: Cena ofertowa brutto: 100 % 5) WYBÓR OFERTY I ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA 1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w Zapytaniu ofertowym. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano. 4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację, o której mowa powyżej, na stronie internetowej. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz zgodnie ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania. 7. W przypadku jeżeli wybrany Wykonawca nie zawrze umowy Zmawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnego na liście Wykonawcy i podpisania z nim umowy. 8.0soby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6) POSTANOWIENIA UMOWY: Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. W jej treści podano istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Kontakt: 6. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest ks. Mieczysław Bizoń - proboszcz parafii, ppinczyn@diecezja-polplin.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024