Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
708z dziś
5997z ostatnich 7 dni
24444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont elewacji wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-10-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Kościelnej Jani
Kościelna Jania 22
83-230 Smętowo Graniczne
powiat: starogardzki
tel. 509-620-009
lpalubicki8@gmail.com
Województwo: pomorskie
Miasto: Smętowo Graniczne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 509-620-009
Termin składania ofert: 2024-11-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Tytuł zamówienia:
Remont zachodniej elewacji wieży kościoła p.w. Świętej Trójcy w Kościelnej Jani wraz z zabezpieczeniem fundamentów.
Zamawiający informuje, że niniejsze zadanie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na naprawieniu uszkodzeń, ubytków i spękań fundamentów wraz z wypełnieniem pustek w murach. Ściany po osuszeniu zostaną zaizolowane warstwą ubitej gliny lub membraną bentonitową i membraną izolacyjną a następnie zasypana z wprowadzeniem warstwy przepuszczalnej przy murze oraz wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących. Zadanie obejmuje również wykonanie prac przy elewacji wieży. Powierzchnia murów zostanie oczyszczona z zabrudzeń, nawarstwień i kolonii mikroorganizmów, wzmocnione zostaną gotyckie, osłabione cegły oraz zaprawy wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących. Przeprowadzona zostanie renowacja stolarki polegająca na oczyszczeniu powierzchni drewna z wtórnych powłok malarskich, wymianie całkowicie zniszczonych elementów, zabezpieczeniu przed działaniem czynników biologicznych. Następnie powierzchnia drewna zostanie opracowana kolorystycznie. Tynki i pobiały zostaną oczyszczone z wtórnych warstw a oryginalne poddane zostaną konserwacji i uzupełnione. Ceramiczne figury świętych zostaną oczyszczone i zabezpieczone przed działaniem czynników niszczących. Wykonanie renowacji okna witrażowego . Ponadto zostaną wykonane wszystkie niezbędne prace towarzyszące.
Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją, decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i pozwolenia na budowę. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie pomorskim w powiecie starogardzkim w miejscowości Kościelna Jania na terenie działki nr 79 obręb Kościelna Jania. Kościół p.w. Trójcy Świętej jest wpisany do rejestru zabytków decyzją pod numerem 237 w dniu 06.08.1962 r., obecny nr 298.
3.3. Zadanie polega na wykonaniu remontu zachodniej elewacji wieży kościoła wraz z zabezpieczeniem fundamentów zgodnie z opisem, dokumentacją i uzyskanymi decyzjami.
3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
o sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót;
o wykonanie robót na podstawie opisu, dokumentacji i zezwoleń;
o uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.6 Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w dokumentacji, decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, decyzji pozwolenia na budowę oraz projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

CPV: 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3

Dokument nr: RPOZ/5/2024

Składanie ofert:
10. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY.
10.1 .Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.11.2024 r. do godz. 16:00.
10.2.Ofertę należy złożyć w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Miejsce składania ofert:
siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Kościelnej Jani, Kościelna Jania 22,83-230 Smętowo Graniczne.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Zamówienia w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
2.3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują si w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z pózn. zm.).
6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała:
7.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - wg załączonego wzoru
Formularza Ofertowego - załącznik nr 1.
7.2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
7.3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikacje: tożsamości osób je skradających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi
w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
7.4. Do oferty należy dołączyć dokumenty niezbędne do spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania niniejszego zamówienia: wykażą w swoim doświadczeniu zawodowym, w okresie ostatnich 5 lat, przynajmniej 1 pracę przy zabytkach ceglanych ( należy załączyć wykaz realizacji wraz z danymi Inwestora).
c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach;
e) Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
8.2. Powyższe warunki uznaje się za spełnione jeżeli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
9.1 Cena ma charakter ryczałtowy. Wykonawca obliczy cenę w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zawarty w Zapytaniu ofertowym, uwzględniając koszty wszystkich wymagań i okoliczności wpływających na cenę.
9.2 Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie stosowane przez Wykonawcę zniżki, opusty, rabaty itp. oraz obowiązującą w tym przedmiocie stawkę VAT.
9.3 Kształtując cenę należy mieć na uwadze, że :
- zakres prac, który jest podstawą do określenia tej ceny musi być zgodny z Zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami,
- cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające z Zapytania ofertowego wraz z załącznikami, jak również nie ujęte w niej, a niezbędne do wykonania zadania,
- cena powinna zawierać wszystkie koszty, które wynikły po dokonaniu wizji na miejscu wykonywania robót;
- cena obliczona wg powyższych zasad na podst. indywidualnej kalkulacji Wykonawcy nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację,
- niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie będą podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia wskazanego w ofercie.
9.4 Cenę (łącznie) obliczoną zgodnie z powyższym opisem Wykonawca wpisze w stosownym punkcie formularza oferty.
10.3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.
11. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERTY.
11.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena - waga kryterium 100% - maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą kwotą. Wykonawca zostanie oceniony według następującego wzoru:
Najniższa kwota oferty
C=---------------------------------------x 100 punktów
Kwota badanej oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów.
11.2. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenia ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
11.3 W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważni8enia postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór Wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
11.4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Wnioskodawcy http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/.
12. ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
13. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zakazuje si istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2, ust. 3 i ust. 4.
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
wystąpienia uzasadnionych i adekwatnych przyczyn do zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia wynikających z wprowadzonych zmian do wniosku o dofinansowanie inwestycji;
wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
zmiany istotnych regulacji prawnych;
wystąpienia odmowy lub wydłużenia terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
wystąpienia przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania inwestycj i ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w sytuacjach wskazanych w ust. 2, w sytuacjach niezależnych od wykonawcy np. w sytuacji przedłużających się procedur związanych z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w sytuacjach związanych z koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikajclcy z umowy, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.
4. Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych oraz Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji inwestycji od Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust.4 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.
6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3, i ust. 4 wymagaj cl zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
14. DODATKOWE WARUNKI
I. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjami Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny- na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nie uzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przestanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powii::kszonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
10. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenię w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
II. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania
techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, (a także przedstawione dowody).
12. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
15. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizje lokalną, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również: koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
16. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania si z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cen zamówienia.
17. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jesieni wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
18. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
19. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
20. Przyjmuje się , że robotami zamiennymi są roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, przewidziane do wykonania wg odpowiedniej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.
21. Ewentualne roboty dodatkowe, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia mogą być przedmiotem zmiany wartości umowy, co zostało dokładnie opisane w pkt. ,,Warunki zmiany umowy" niniejszego zapytania ofertowego.
22. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określający przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego a jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a Wykonawca nie był w stanie ich przewidzieć, z zastrzeżeniem pkt. 23 i 24. Zakres wskazanych robot musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzjelenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.
23. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje si , że wykonawca robót dysponując opisem
przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
24. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robot, niż to wynika z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena robot budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę . Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
26. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robot zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.
15. INFORMACJE O FOMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Kontakt:
5. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI ORAZ WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Ks. Łukasz Pałubicki, tel. 509-620-009, adres e-mail: lpalubicki8@gmail.com.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.