mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Chorzów)
wielkopolskie (Wągrowiec)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana krycia wieży i kopuły w Kościele oraz wymiana drzwi |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Krzyża w Bieganowie Bieganowo 14 62-305 Bieganowo powiat: wrzesiński Tel. 602 760 451 parafia6161@gmail.com |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Bieganowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 602 760 451 |
Termin składania ofert: | 2024-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana krycia wieży i kopuły w Kościele w Bieganowie oraz wymiana drzwi w kościele w Zielińcu na działkach ewidencyjnych 91/1, obręb Bieganowo oraz dz. 234 obręb Zieliniec, polegający na poniższych działaniach: - Wymiana krycia wieży w Bieganowie - Wymiana instalacji uziemiającej i odgromowej w Bieganowie - Czyszczenie i odgrzybianie elementów drewnianych w Bieganowie - Obróbka i wymiana gzymsów i okapów w Bieganowie - Wymiana drzwi kościoła w Zielińcu Prace porządkowe i związane z zakończeniem remontu: ? demontaż rusztowań, sprzątanie wnętrza, ustawienie ławek i innych elementów wyposażenia świątyni; ? zgłoszenie zakończenia remontu do WKZ w Poznaniu i uzyskanie odbioru tych prac; ? zgłoszenie zakończenia remontu do PINB we Wrześni. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) wzór umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. b) Przedmiar prac konserwatorskich c) decyzja konserwatora zabytków d) Program prac konserwatorskich - Kościół w Bieganowie e) Program prac konserwatorskich - Kościół w Zielińcu 3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4) Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 5) Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w uzgodnionym wcześniej terminie - po uprzednim kontakcie telefonicznym. Składanie ofert: 9. Miejsce, forma i termin składania ofert: 1) Oferta wraz z załącznikami powinna zostać dostarczona w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Krzyża w Bieganowie, adres: Bieganowo 14, 62-305 Bieganowo a) za pośrednictwem poczty elektronicznej (w formie skanu) na adres e-mail: parafia6161@gmail.com, b) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.11.2024 r. do godz. 12:00. 2) Oferta złożona po terminie, bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia: 1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: 1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.). 3) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków. 4) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.). 3. Sposób i miejsce publikacji zapytania ofertowego: 1) Zapytanie ofertowe zostanie upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Kołaczkowo: https://kolaczkowo.pl w zakładce Aktualności. 4. Informacje ogólne: 1) Postępowanie prowadzi się zachowaniem formy pisemnej. 2) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie zwraca ofert przesłanych w formie papierowej. 7) Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu dokonywane będą w złotych polskich. 7. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kwalifikacje i doświadczenie, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.). 2) Zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury". 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał prace związane z przebudową i/lub remontem obiektu wpisanego do rejestru zabytków (w szczególności kościołów), które realizowane były na podstawie ważnego pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich wydanych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu i prace te zostały odebrane przez WUOZ bez zastrzeżeń. 4) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania proponowanego kierownika budowy w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania wykazu wykonanych robót budowlanych w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania. 8. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie. 3) Oferta musi być sporządzona ściśle według postanowień niniejszego zapytania ofertowego. 4) Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 6) Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały. 7) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą/e ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 8) Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a podpis musi umożliwiać identyfikację tożsamości osoby/osób go składających, tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/osób. Pełnomocnictwo musi wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby/osób do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania oferty i innych dokumentów w postępowaniu. 9) Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz Ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, b) Kosztorys ofertowy, c) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie stosownego pełnomocnictwa. 3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia przesyłki do Sekretariatu Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mail Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki ze skrzynki pocztowej (e-mail) Wykonawcy. 4) W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Wymiana krycia wieży i kopuły w Kościele w Bieganowie oraz wymiana drzwi w kościele w Zielińcu" , nie otwierać przed dniem 07.10.2024 r. godz. 12:15". 5) W przypadku oferty składanej poprzez pocztę elektroniczną - należy w tytule e-mail zawrzeć oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Wymiana krycia wieży i kopuły w Kościele w Bieganowie oraz wymiana drzwi w kościele w Zielińcu", nie otwierać przed dniem 07.10.2024 r. godz. 12:15". 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN], z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT. 2) Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu. 3) Wykonawcy ustalają wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez wypełnienie Formularza Ofertowego - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania na podstawie przygotowanego i załączonego kosztorysu ofertowego. 4) Cena oferty (wartość brutto) jest wynagrodzeniem ryczałtowym i jest to kwota wymieniona w Formularzu Ofertowym i kosztorysie ofertowym. 5) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony zostały w projekcie umowy - załączniku nr 2 do zapytania. 6) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT określony zgodnie z przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 7) Ryzyko oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Kryteria oceny ofert: 1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: ? zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, ? nie zostały odrzucone przez Zamawiającego. 2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: CENA OFERTY - waga 100%. 3) Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C): W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi(C) = (C min / Ci) x 100 gdzie: Pi(C) - ilość punktów przyznana danej ofercie C min - najniższa cena spośród ważnych i nieodrzuconych ofert Ci - cena oferty badanej 100 - wskaźnik stały 4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 6) Każda z ofert może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 7) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 12. Dodatkowe informacje: 1. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert. 2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. W przypadku niezłożenia wyjaśnień przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy. 4. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w zapytaniu ofertowym, które należało złożyć w postępowaniu wraz z ofertą, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy. 6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem, zawiera rażąco niską ceną lub Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. 7. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 8. Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://kolaczkowo.pl 9. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi o podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 11. Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej. 12. Umowę sporządza się co najmniej w dwóch egzemplarzach, z których jeden przeznaczony jest dla Zamawiającego, a drugi dla Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 14. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 15. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://kolaczkowo.pl Uwagi: 13. Zasady przetwarzania danych osobowych: 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Krzyża w Bieganowie, adres: Bieganowo 14, 62-305 Bieganowo a) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, b) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa, c) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, g) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z zapytaniem), ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, h) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Ks. Mariusz Wiśniewski - Proboszcz Parafii Tel. 602 760 451 E-mail: parafia6161@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024