Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1155z dziś
5956z ostatnich 7 dni
24303z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych

Data zamieszczenia: 2024-10-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
ul. Długa 49
53-633 Wrocław
powiat: Wrocław
71/3760766
oferty@zdium.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 71/3760766
Termin składania ofert: 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert na:
wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych
Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53-
633 Wrocław
Opis przedmiotu zamówienia publicznego:
- wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53-633 Wrocław,
> zamawiający będzie ustalał zakres prac w formie pisemnych zleceń na poszczególne prace z ustaleniem terminu, miejsca wykonania, zakresu prac oraz rodzaju zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace najpóźniej w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
> prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej na zewnątrz obiektów należy wykonywać w godz.ch urzędowania Zamawiającego natomiast prace wewnątrz obiektów po godz.ch urzędowania. Zamawiający może żądać wykonania wszystkich robót po godz.ch urzędowania ( 7:15-15:15 ) jak również w dni wolne od pracy w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu , bez dodatkowego wynagrodzenia.
> za wykonanie prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej i za jakość zastosowanych materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca.
> zamówienia musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia,
przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.
> wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów oraz w trakcie realizacji zamówienia musi umożliwić przejścia i dojścia do wszystkich budynków oraz parkingów.
> wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
> wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
> wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wyroby które zakupi Wykonawca muszą spełniać wymagania przewidziane w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr92 poz. 881 ze zm ) Wbudowane materiały muszą odpowiadać wymogom, które określa art.10 ust.2 Ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r ( d.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 ze zm).
> wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych.
> wykonawca musi dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem i personelem.
> wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej .
> wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny bądź pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
> zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania zamówienia przy wykorzystaniu materiałów będących w jego posiadaniu.
W ramach wykonywanych prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej , o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace porządkowe .

Dokument nr: NX0.2221.07.2024.ET

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 22.10.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć poprzez*:
1) doręczenie osobiste lub wysłanie pocztą na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław z napisem ,, Konserwacja pomieszczeń biurowych Jub
2) przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF, w wyjątkowych sytuacjach dopuszczony jest format ZIP, jako temat e-maila należy wskazać opis przedmiotu zamówienia publicznego).
Termin złożenia oferty: 21.10.2024

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia publicznego*
od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia

Wymagania:
Okres gwarancji*: 60 miesięcy
Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: cena 100%
1) cena zł netto;
2) cena zł brutto;
Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu oferentowi, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Informacje dodatkowe:
1) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny;
2) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej;
3) w przypadku, gdy złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjęcia negocjacji cenowych z tymi wykonawcami;
4) jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przekraczająca wartość zaplanowanych środków, zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji cenowych z tym wykonawcą;
5)ostateczny wybór wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji; 6)oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone;
7) zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
8) wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez zamawiającego od postępowania ofertowego;
9)ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy informacji, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie;
10) zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców danych i informacji;
11) w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta jest niższa o co najmniej 30% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, zamawiający wystąpi do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w celu ustalenia czy złożona przez niego oferta zawiera rażąco niską cenę;
12) odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny;
13) wykonawca jest związany ofertą przez 30** dni;
14) ryzyko złożenia oferty w terminie spoczywa na oferencie;
15) złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
16) zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
17) rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
18) inne:

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że:
1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, dalej ,,ZDiUM";
2) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się wysyłając maila na adres: iod@zdium.wroc.pl;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą firmy prowadzące serwis IT systemów informatycznych używanych w ZDiUM oraz firmy realizujące dla ZDiUM usługi pocztowe;
5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w ZDiUM;
6) podanie przez Panią / Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; w przypadku niepodania swoich danych osobowych Pani / Pana oferta nie będzie rozpatrywana;
7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani / Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych1',
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2',
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani / Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Ewa Turkiewicz 71/3760766 E-eturkiewicz@zdium.wroc.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.