mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Sochaczew)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Wągrowiec)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49 53-633 Wrocław powiat: Wrocław 71/3760766 oferty@zdium.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71/3760766 |
Termin składania ofert: | 2024-10-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na: wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53- 633 Wrocław Opis przedmiotu zamówienia publicznego: - wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53-633 Wrocław, > zamawiający będzie ustalał zakres prac w formie pisemnych zleceń na poszczególne prace z ustaleniem terminu, miejsca wykonania, zakresu prac oraz rodzaju zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace najpóźniej w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia. > prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej na zewnątrz obiektów należy wykonywać w godz.ch urzędowania Zamawiającego natomiast prace wewnątrz obiektów po godz.ch urzędowania. Zamawiający może żądać wykonania wszystkich robót po godz.ch urzędowania ( 7:15-15:15 ) jak również w dni wolne od pracy w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu , bez dodatkowego wynagrodzenia. > za wykonanie prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej i za jakość zastosowanych materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. > zamówienia musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. > wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów oraz w trakcie realizacji zamówienia musi umożliwić przejścia i dojścia do wszystkich budynków oraz parkingów. > wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. > wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. > wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wyroby które zakupi Wykonawca muszą spełniać wymagania przewidziane w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr92 poz. 881 ze zm ) Wbudowane materiały muszą odpowiadać wymogom, które określa art.10 ust.2 Ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r ( d.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 ze zm). > wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. > wykonawca musi dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem i personelem. > wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej . > wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny bądź pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. > zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania zamówienia przy wykorzystaniu materiałów będących w jego posiadaniu. W ramach wykonywanych prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej , o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace porządkowe . Dokument nr: NX0.2221.07.2024.ET Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 22.10.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć poprzez*: 1) doręczenie osobiste lub wysłanie pocztą na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław z napisem ,, Konserwacja pomieszczeń biurowych Jub 2) przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF, w wyjątkowych sytuacjach dopuszczony jest format ZIP, jako temat e-maila należy wskazać opis przedmiotu zamówienia publicznego). Termin złożenia oferty: 21.10.2024 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia publicznego* od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia Wymagania: Okres gwarancji*: 60 miesięcy Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: cena 100% 1) cena zł netto; 2) cena zł brutto; Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu oferentowi, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym. Informacje dodatkowe: 1) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny; 2) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej; 3) w przypadku, gdy złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjęcia negocjacji cenowych z tymi wykonawcami; 4) jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przekraczająca wartość zaplanowanych środków, zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji cenowych z tym wykonawcą; 5)ostateczny wybór wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji; 6)oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone; 7) zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 8) wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez zamawiającego od postępowania ofertowego; 9)ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy informacji, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie; 10) zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców danych i informacji; 11) w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta jest niższa o co najmniej 30% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, zamawiający wystąpi do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w celu ustalenia czy złożona przez niego oferta zawiera rażąco niską cenę; 12) odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny; 13) wykonawca jest związany ofertą przez 30** dni; 14) ryzyko złożenia oferty w terminie spoczywa na oferencie; 15) złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 16) zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych 17) rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 18) inne: Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że: 1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, dalej ,,ZDiUM"; 2) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się wysyłając maila na adres: iod@zdium.wroc.pl; 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą firmy prowadzące serwis IT systemów informatycznych używanych w ZDiUM oraz firmy realizujące dla ZDiUM usługi pocztowe; 5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w ZDiUM; 6) podanie przez Panią / Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; w przypadku niepodania swoich danych osobowych Pani / Pana oferta nie będzie rozpatrywana; 7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani / Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych1', c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2', d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani / Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Ewa Turkiewicz 71/3760766 E-eturkiewicz@zdium.wroc.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024