mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Łańcut)
łódzkie (Łęczyca)
śląskie (Zabrze)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
małopolskie (Pcim)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia sportowego |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o Filaretów 44 20-609 Lublin powiat: Lublin 81 466 51 00, faks 81 466 51 01 osrodek@mosir.lublin.pl https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 81 466 51 00, faks 8 |
Termin składania ofert: | 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ,,Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,wg zadań 1-7: Krótki opis przedmiotu zamówienia ZADANIE NR 1 -DOSTAWA wyposażenia sportowego Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2A do SWZ ZADANIE NR 2-DOSTAWA wyposażenia siłowni Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2B do SWZ ZADANIE NR 3 - DOSTAWA łyżew Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2C do SWZ ZADANIE NR 4-DOSTAWA leżaków Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2D do SWZ ZADANIE NR 5-DOSTAWA bramek do hokeja Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2E do SWZ ZADANIE NR 6 - DOSTAWA ławek rezerwowych dla zawodników Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2F do SWZ ZADANIE NR 7 - DOSTAWA ławek dla zawodników rezerwowych - siedziska na konstrukcji Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, bezpieczny, kompletny; b) spełniał wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia; c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi. Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiących odpowiednio Zał. Nr Zał. Nr 2G do SWZ CPV: 37400000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00537453, ZZP.260.1.20.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną. 2.Korespondencjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania i informacje, będą przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy:https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin 3.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest drogą elektroniczną przy życiu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2020r.poz.344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej, link doPlatformy:https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie zgodnym z Załącznikiem do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U.2018r. poz.180 t.j. z dnia 22.01.2018 r.) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona /1-regulamin 4.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy max. wielkości 150 MB. (W przypadku większych plików zalecane jest dzielenie na mniejsze paczki po np. 150 MB każda ). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ,,Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44 Tel. (81) 466 51 00; Fax (81) 466 51 01 Strona internetowa: www.mosir.lublin.pl e-mail: osrodek@mosir.lublin.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: ZZP.260.1.20.2024 prowadzonym w trybie - podstawowym bez negocjacji; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń , o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-17 09:45 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024