dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
dolnośląskie (Oleśnica)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa rur |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o ul. Marklowicka 15 44-300 Wodzisław Śląski powiat: wodzisławski tel.: 32 455 26 34, 32 455 27 55, tel. 32 456 38 80 poczta@pwik-wodzislaw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wodzisław Śląski |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel.: 32 455 26 34, |
Termin składania ofert: | 2024-10-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa rur PEHD 100 RC 1. Przedmiot zamówienia 1.1 Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur PEHD 100 RC SDR 11 kl. 100 PN 16 w zakresie średnic od ?25 do ?63 w zwojach oraz od ?90 do ?225 w odcinkach po 12 mb w ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ spełniających poniższe wymagania: 1) Oferowane rury muszą posiadać zewnętrzną średnicę odpowiadającą średnicy typowej kształtki elektrooporowej, zapewniać stały zgrzew elektrooporowy z typową kształtką. 2) Dopuszcza się rury jedno lub wielowarstwowe, które powinny posiadać możliwość zgrzewania doczołowego z tradycyjnymi rurami z PEHD kl. 80-100 bez stosowania dodatkowych kształtek, przejść czy łączników oraz bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych. W przypadku rur wielowarstwowych, wszystkie warstwy muszą być wykonane z materiału PE 100 RC oraz pomiędzy poszczególnymi warstwami muszą występować połączenia molekularne uniemożliwiające mechaniczne rozłączenie. 3) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na rury następujących producentów: RURGAZ, GAMRAT, KACZMAREK, WAVIN, ELPLAST+, KWH PIPE, EGEPLAST. Dokument nr: 24/2024/DG Otwarcie ofert: b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2024r. o godz. 9:30. Składanie ofert: 7.Termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert a) Ofertę można: - przesłać na adres Przedsiębiorstwa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.10.2024r. do godz.15:00 (decyduje data wpływu) lub złożyć osobiście w Kancelarii PWiK Sp. z o.o. ul. Marklowicka 15 w Wodzisławiu Śląskim do 24.10.2024r. do godz. 9:00 - doręczyć na adres e-mail do dnia 24.10.2024r. do godz. 9:00 (decyduje data i godz. wpływu na adres e-mail Zamawiającego). Niezwłocznie po godz. 9:00, a przed godziną 9:30 dnia 24.10.2024r. należy doręczyć Zamawiającemu hasło do otwarcia oferty przesyłając go SMS-em na nr tel. 500 043 413 lub e-mailem na adres: mirek.kuczok@pwik- wodzislaw.pl Niezwłocznie po otrzymaniu hasła, a po godz. 9:30 Zamawiający odczyta ofertę. Miejsce i termin realizacji: 2) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do magazynu Spółki przy Ul. Marklowickiej 15 w Wodzisławiu Śląskim w godz.ch 8:00-14:00 lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie działalności PWiK w godz.ch 9:00-14:00 (od poniedziałku do piątku) 1.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia 1) Dostawy będą realizowane w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przesłanego e-mailem. 2) Całość dostaw zrealizowana będzie do dnia 31.12.2025r. Wymagania: 1.2 Sposób realizacji przedmiotu zamówienia 1) Realizacja zamówień będzie się odbywać w transzach, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 1.4. Zapłata wynagrodzenia Płatność za dostawę poszczególnych transz przedmiotu zamówienia następować będzie w formie przelewu na konto Wykonawcy, w ciągu 21 dni od otrzymania faktury VAT z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment). 1.5. Pozostałe informacje 2/81) Kary umowne: a) W przypadku niedostarczenia danej transzy w terminie z winy Dostawcy, Zamawiający może naliczyć Dostawcy karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto opóźnionej transzy przedmiotu umowy, za każdy dzień zwłoki. b) W przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy, Zamawiający wyznaczy Dostawcy dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć Dostawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto niezrealizowanej części przedmiotu umowy. c) W przypadku odstąpienia Dostawcy od wykonania umowy, Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 20% wartości netto niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli zastrzeżone kary umowne nie pokryją poniesionej szkody. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia do 50 % wartości przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy, przy zachowaniu cen przedstawionych w ofercie cenowej. 2. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty a) Oferta cenowa - załącznik nr l. b) Oświadczenia - załącznik nr 2. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony internetowej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx ; powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert. d) Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę spółki wraz z aneksami. e) Krajowa deklaracja właściwości użytkowych dla oferowanych rur. f) Kompletna opinia GIG-u o dopuszczeniu do stosowania oferowanych rur na terenach szkód górniczych. g) Świadectwo NIZP-PZH Warszawa na oferowane rury. Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Oferenta. 3. Kryterium oceny oferty a) Jedynym kryterium oceny ofert jest wartość netto za całość przedmiotu zamówienia. b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która spełni wszystkie warunki niniejszej specyfikacji i uzyska najniższą cenę. 4. Wadium a) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) b) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.gwarancjach bankowych, 3.gwarancjach ubezpieczeniowych. c) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A.CBK nr 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego do dnia 23.10.2024r. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 należy załączyć w oryginale do oferty. 3/8e) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 powinno zawierać nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadkach określonych w pkt f), f) Zamawiający może zatrzymać wadium, jeżeli: 1) Oferent w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Oferenta jako najkorzystniejszej, 2) Oferent, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, 3) Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane, 4) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. g) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy z wybranym Oferentem. h) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Opis przygotowania oferty a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. b) Wartość oferty musi być wyrażona w PLN netto (cyfrowo i słownie). c) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo. e) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. f) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ. i) Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę, j) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, k) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent, niezależnie od wyników przetargu. l) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jest pierwszym dniem związania ofertą). g) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44-300 Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15 oraz opisanym: "Przetarg nr 24/2024/DG - na dostawę rur PEHD 100 RC" opakowanie powinno również wskazywać nazwę oferenta. h) Ofertę można złożyć w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takiej sytuacji należy: - Całość dokumentacji ofertowej zarchiwizować/skompresować do jednego pliku typu .zip, .rar, i zabezpieczyć je przed otwarciem hasłem. - Ofertę w wersji elektronicznej (zabezpieczonej przed otwarciem hasłem) z opisem "Przetarg nr 24/2024/DG - na dostawę rur PEHD 100 RC" oraz nazwą oferenta należy przesłać na adres e-mail: mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl c) Zestawienie złożonych ofert będzie niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego. Oferty złożone po terminie będą zwracane Oferentowi bez otwierania. 8. Tryb udzielania wyjaśnień a) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ, jednak nie później niż do 18.10.2024r. do godz.12.00. Pytania na piśmie należy kierować na adres: PWiK Sp. z o.o. 44- 300 Wodzisław Ś1.ul. Marklowicka 15, faxem 32 456 38 80 lub e-mailem: poczta@pwik- wodzislaw.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Treść ewentualnych pytań i udzielonych odpowiedzi zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 9.Tryb ogłoszenia wyników przetargu a) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. b) Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania i zwrotu umowy w terminie 5 dni od daty jej otrzymania. Brak zwrotu podpisanej umowy w powyższym terminie może skutkować zatrzymaniem wadium, oraz wyborem kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert. 10. Uwagi a) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. b) Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl. (postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2024r.1320 z późn. zm). c) Cena ofertowa nie podlega dalszym negocjacjom. Uwagi: 6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), 4/8dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Marklowickiej 15; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w PWiK Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Kuras, kontakt: iod@pwik-wodzislaw.pl ,32 455 26 34 wew.354; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem przetargowym, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Regulaminu udzielania zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim, zwanego dalej ,,Regulaminem", dostępnego do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.pwik-wodzislaw.pl, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w Regulaminie, związanym z udziałem w postępowaniu przetargowym, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: b) Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są: Kuczok Mirosław tel. 324552634 wew. 343 lub 500 043 413 Stempniak Andrzej tel. 324552634 wew. 343 lub 785 720 001 Informacje udzielane będą tylko w dni robocze w godz. od 8:00 - 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024