Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie oceny stanu technicznego dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-10-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy ul. Wojska Polskiego 10 59-220 Legnica powiat: Legnica Telefon: 76 7564600, Telefaks: 76 7564619, tel. +48 516 150 343, +48 516 150 344 zdm@zdm.legnica.eu |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 76 7564600, |
Termin składania ofert: | 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy, zaprasza do złożenia oferty cenowej, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto (nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2024r. póz. 1320 i zgodnie z Zarządzeniem Nr 4/DT/2023 Dyrektora z dnia 02.10.2023r.) na zadanie: ,, Wykonanie oceny stanu technicznego dróg w Legnicy, przeglądy roczne." 2. Opis przedmiotu zamówienia /skrócony/: 1) Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych, administrowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy o łącznej długości 284,7 km (w tym 14,2 km drogi dwujezdniowe). 2) Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów inżynierskich administrowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy. 3) Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego obiektów inżynierskich administrowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy. W ramach kontroli zostanie dokonana wizualna ocena stanu technicznego obiektów inżynierskich wraz z wyceną prac remontowych i utrzymaniowych. Sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania w rozumieniu art. 62 ust. 1 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2024r. poz.725 ze zm.) 3. Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik ,,Opis przedmiotu zamówienia", który stanowić będzie integralną część umowy. Dokument nr: 39/ 2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Wojska Polskiego 10 w Legnicy, pok. 105 (SEKRETARIAT) lub przesłać na adres e-mail: zdm@zdm.legnica.eu , do dnia: 14.10.2024 r. do godz. 11:00. Wymagania: 4. Istotne postanowienia, które będą wpisane do umowy: Wg. załączonego wzoru umowy jako załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego 5. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń, wiedzy i doświadczenia i załączyć przy ofercie: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 5.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - wypis z rejestru 5.2. zdolności technicznej łub zawodowej1: a) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z personelu gwarantującego właściwą jakość robót oraz posiadającego uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń- zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipcal994r. Prawo budowlane(Dz.U. t.j. z 2024 póz. 725) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży mostowej bez ograniczeń -zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz.U. t.j. z 2024 póz. 725) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, - Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: Jedną usługę polegającą na wykonaniu okresowych rocznych kontroli staniu technicznego dróg o długości łącznej nie mniejszej niż 150 km oraz minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu okresowych rocznych kontroli stanu technicznego minimum 15 szt obiektów inżynierskich. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. 5.3. Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Kryteria wyboru oferty : cena - wiarygodność ceny tj. wg aktualnych stawek roboczogodzin oraz innych elementów cenotwórczych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawca, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny i unieważnienia postępowania. 8. Zamawiający zastrzega wykluczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w wykonaniu zamówienia, w ramach wcześniejszych umów. 9. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszej umowy oraz, że wykonają z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami. Kontakt: 10. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 11. sprawy merytoryczne ( dot. przedmiotu zamówienia i warunków realizacji): Pani Elżbieta Łatyk +48 516 150 344 Pan Mirosław Wronkowski - Z-ca Dyrektora tel. +48 516 150 343 12. sprawy proceduralne Pani Walentyna Bończak - specjalista ds. zamówień publicznych i umów tel. +48 76 756 46 06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024