Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1155z dziś
5956z ostatnich 7 dni
24303z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Oznakowanie miejsc postojowych wraz z wykonaniem dojścia do chodnika

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Oznakowanie miejsc postojowych wraz z wykonaniem dojścia do chodnika

Data zamieszczenia: 2024-10-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Psary
ul. Malinowicka 4
42-512 Psary
powiat: będziński
Tel./fax: 32 29 44 941, 32 294 49 21, 32 294 49 01
urzad@psary.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Psary
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax: 32 29 44 9
Termin składania ofert: 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza potencjalnych Wykonawców do złożenia ofert na zadanie pn.: ,,Oznakowanie miejsc postojowych wraz z wykonaniem dojścia do chodnika w ramach zadania likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na ternie Gminy Psary,,
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,Oznakowanie miejsc postojowych wraz z wykonaniem dojścia do chodnika w ramach zadania likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na ternie Gminy Psary,,
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część 1: Szkoła Podstawowa w Gródkowie
o Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych - wymalowanie poziome dla 4 miejsc postojowych oraz oznakowanie pionowe miejsca dla osób niepełnosprawnych - 1 szt.
o Wykonanie dojścia do chodnika - chodnik z kostki brukowej
Część 2: Szkoła Podstawowa w Dąbiu
o Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych - wymalowanie poziome dla 1 miejsca postojowych oraz oznakowanie pionowe miejsca dla osób niepełnosprawnych - 1 szt.

Zakres robót zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. W ramach rozliczenia Wykonawca wystawi osobne faktury na zakres zgodny z przedmiarami robót.

Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i bhp,
b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
c) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
e) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
f) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
g) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
h) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
i) wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie
j) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
k) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
l) zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj. siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
m) Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
n) zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
o) podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy,
p) udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia,

CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45110000-1

Dokument nr: RIRVI.7013.3.2024

Składanie ofert:
6.1 Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją ,,oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert":
a) osobiście w siedzibie: do dnia 17.10.2024r. do godz. 12.00 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy w Psarach,
b) przesłać do dnia 17.10.2024r. do godz. 12.00 na adres: Urząd Gminy Psary Ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary
c) w wersji elektronicznej na e-mail: NIE DOTYCZY

Miejsce i termin realizacji:
a) termin realizacji zamówienia: 1 m-c od zawarcia umowy.
1. Termin realizacji zamówienia: 1 m-c od zawarcia umowy.

Wymagania:
b) okres gwarancji: 36 miesięcy
c) warunki płatności: przelew do 30 dni
2. Okres gwarancji: 36 miesięcy
3. Warunki płatności: 30 dni, przelew.
4. Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:
- faktura VAT może być wystawiona po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru usług przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dostarczeniu oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach umowy i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom. Przez dowody potwierdzające zapłatą wynagrodzenia rozumie się potwierdzenie, że zapłata rzeczywiście została dokonana (np.: potwierdzenie wpływu środków na konto podwykonawcy).

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny ich spełnienia:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, 1859).
5. Kryteria oceny oferty (wymienić) oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
najniższa cena brutto - 100%

5.1 oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów wynikająca z działania

Liczba punktów badanej oferty najniższa oferowana cena brutto
w ramach kryterium ,,cena" = -------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
(z uwzględnieniem wagi) cena badanej oferty brutto

5.2 cena oferty - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 7 pkt 1 ustawy Pzp, która została podana przez Wykonawcę w formularzu oferty w zapisie liczbowym i słownie, z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cenę oferty, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 w złotych polskich (PLN), liczbowo i słownie.
5.3 cenę należy obliczyć w oparciu o przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszego zapytanie ofertowego.
5.4 cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z zapytania jak również koszty nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną
5.5 Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6. W przypadku zainteresowania realizacją ww. zadania, zapraszamy do złożenia ofert na załączonym druku ,,OFERTA" oraz wypełnienia pozostałych druków stanowiących integralny załącznik do niniejszego zaproszenia.
6.2 Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany druk ,,OFERTA" - załącznik nr 1
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału postępowania - załącznik nr 2
d) klauzula informacyjna w związku z RODO - załącznik nr 3
6.3 Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7. Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców wyłącznie na drodze pisemnej
(osobiście, pocztą, e - mailem) z dopiskiem: Oznakowanie miejsc postojowych wraz z wykonaniem dojścia do chodnika w ramach zadania likwidacja barier architektonicznych w budynkach użyteczności publicznej na ternie Gminy Psary (przy czym mogą one wpłynąć do Zamawiającego do połowy okresu wyznaczonego na składanie ofert), co zobowiązuje Zamawiającego do poinformowaniem Wykonawców, którzy ujawnili się w toku prowadzonej procedury. Zapytania złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania zapytań telefonicznie, co zobowiązuje Wykonawcę do respektowania procedury prowadzonej przez Zamawiającego.

8. Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o kryteria wyboru oferty określone przez Zamawiającego jw.

9. Dopuszcza się negocjowanie zaproponowanych przez Wykonawców elementów ofert ze szczególnym uwzględnieniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Zasada negocjowania dotyczy wszystkich ważnych ofert Wykonawców, które zostały złożone do niniejszego zadania.

10. Negocjowanie elementów ofert (zasady)
10.1 Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen lub innych wskazanych elementów oferty.
O negocjacjach ofertowych decyduje Zamawiający. Zamawiający przeprowadzi negocjacje zgodnie
z pkt 10.3
10.2 Do negocjacji dopuszczeni zostaną tylko Ci Wykonawcy, których oferta nie została odrzucona.
10.3 Negocjacje odbywać się będą następująco:
a) Do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty na poszczególne zadanie zostanie wysłana drogą mailową informacja o ilości złożonych ofert, nazwach Wykonawców
i zaoferowanych cenach oraz innych elementach, które będą poddawane negocjacjom, w postaci skanu formularza cenowego, a także o ofertach odrzuconych oraz informacja o terminie i sposobie złożenia oferty negocjacyjnej. Do informacji zostanie dołączony formularz ,,OFERTY NEGOCJACYJNEJ", który należy wypełnić, podpisać przez osobę umocowaną do składania ofert oraz zeskanować i przesłać zgodnie z informacją przekazaną w wiadomości mailowej.
b) W przypadku gdy, Wykonawca nie złoży oferty negocjacyjnej, oferta złożona pierwotnie pozostanie ofertą ostateczną. Jednocześnie Wykonawca nie może w ramach złożonej oferty negocjacyjnej zadeklarować ceny lub innych ocenianych parametrów gorszych niż w pierwotnie złożonej ofercie pod rygorem odrzucenia jego oferty.
c) Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców o złożonych ofertach negocjacyjnych wraz z podaniem zaoferowanych cen/innych elementów, a także o ilości przyznanych punktów wyliczonych zgodnie z zapisami zaproszenia.
d) W przypadku, gdy przynajmniej dwóch Wykonawców otrzyma taką samą najwyższą ilość przyznanych punktów wówczas zostaną poinformowani o kolejnej możliwości złożenia ofert negocjacyjnych zachowując analogiczną procedurę.
e) Procedura negocjacji zakończy się w momencie kiedy jedna oferta uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie z zapisami w zaproszeniu.
f) Z przeprowadzonych negocjacji zostanie sporządzony protokół.
11. Zamawiający przewiduje/ nie przewiduje możliwość składania ofert częściowych
13. Termin ważności oferty:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Kontakt:
12. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami i udzielania wyjaśnień są:
Anna Buława tel. 32 29 44 941, e-mail: annabulawa@psary.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.