Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1155z dziś
5956z ostatnich 7 dni
24303z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego

Data zamieszczenia: 2024-10-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Włodowice
ul. Krakowska 26
42-421 Włodowice
powiat: zawierciański
tel. (34) 315 30 01, (34) 315 30 30
zamowienia@wlodowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Włodowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (34) 315 30 01,
Termin składania ofert: 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w parku w miejscowości Góra Włodowska
(IV postępowanie)
Rozdział 3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w parku w miejscowości Góra Włodowska etap I" - FS, zadania pn.,,Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w parku w miejscowości Góra Włodowska etap II"-FS oraz zadania pn. ,,Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w parku w miejscowości Góra Włodowska etap III".
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowej nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z zabudową niezbędnych urządzeń towarzyszących takich jak bramki (z uwzględnieniem niezbędnych robót ziemnych dotyczących kształtowania skarpy ziemnej) do piłki nożnej, słupki wraz z zestawem siatek do gry w siatkówkę, badmintona oraz tenisa ziemnego a także piłkochwyty. Zamówienie obejmuje również naprawę istniejących tablic do gry w koszykówkę zlokalizowanych na istniejącym boisku asfaltowym do gry w koszykówkę.
3. Szczegółowy zakres i opis robót określa projekt zagospodarowania terenu oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do zapytania ofertowego.
4. Zamawiający dopuszcza pod nawierzchnię poliuretanową zamiast asfaltu warstwę stabilizującą i wyrównującą z kruszywa mineralnego i granulatu gumowego.

CPV: 45000000-7, 45112200-7, 45112720-8

Dokument nr: IPS.271.022.2024

Składanie ofert:
Rozdział 10. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę można:
1) złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Włodowice Ul. Krakowska 26 -pokój nr 21 (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego;
2) przesłać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@wlodowice.pl; w terminie do dnia 17.10.2024 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 4. Termin wykonania zamówienia
Tennin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Rozdział 2. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) z uwagi na art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Rozdział 5. Podstawy wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
- Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania znajdujące się w treści formularza oferty.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział 6. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Rozdział 7. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić pisemnie na Formularzu oferty według wzoru załączonego do zapytania.
2. Dokumenty wymienione powyżej muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział 8. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca powinien jednoznacznie określić cenę za przedmiot zamówienia, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Załączony do zapytania ofertowego przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty i oszacowania jej ceny.
3. Cena oferty powinna być przedstawiona w postaci:
wartość brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wraz ze wskazaniem stawki podatku VAT.
| Rozdział 9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował przy wyborze oferty
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu oraz zaoferuje najniższą cenę za realizację zamówienia.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: CENA - 100%.
Rozdział 12. Informacje końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zapytania ofertowego do każdym etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert.
2. Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do wyjaśnień złożonej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wezwania do wyjaśnień złożonej oferty w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy nie jest ofertą z najniższą ceną.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w formularzu oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy.

Uwagi:
Rozdział 11. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WF. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Włodowice z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Włodowice: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26, reprezentowana przez Burmistrza.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres siedziby administratora lub poprzez pocztę elektroniczną: iodo@wlodowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł, pn. Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w parku w miejscowości Góra Włodowska (IV postępowanie), znak sprawy: IPS.271.022.2024.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z przepisami ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisów ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które na zlecenie administratora wykonują czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych.
7. Podanie danych na potrzeby realizacji celu wskazanego powyżej jest obowiązkowe, a obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Administratorowi (Zamawiającemu) w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO. wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach, o których mowa w art. 18 RODO; przy czym w przypadku realizacji żądania określonego w art. 18 RODO, ograniczenie przetwarzania danych będzie realizowane dopiero po zakończeniu procesu wyboru najkorzystniejszej oferty;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO.

Kontakt:
2. Osobami do kontaktów w sprawie zamówienia są:
- w sprawach dotyczących przedmiotu postępowania: Justyna Miszczyk,
- w sprawach dotyczących procedury postępowania: Angelika Radosz.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.