Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1130z dziś
5879z ostatnich 7 dni
25118z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont w świetlicach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont w świetlicach

Data zamieszczenia: 2024-10-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Zielona Góra Departament Strategii Zarządzania Miastem Biuro Gospodarki Komunalnej
ul. Boh. Westerplatte 23
65-001 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
tel. (+48) 68 45 57 179
GospodarkaKomunalna@um.zielona-gora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48) 68 45 57
Termin składania ofert: 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia podprogowego:
1) nazwa zamówienia
Remont w świetlicach sołeckich:
Zadanie 1 Zabezpieczenie dachu na budynku świetlicy w Barcikowicach.
Zadanie 2 Remont dachu poprzez zgrzewanie papy wierzchniego krycia na budynku świetlicy w Ochli.
2) miejsce realizacji zamówienia
a)Zadanie 1: świetlica sołecka, Ul. Barcikowice, Ul. Barcikowice 15a, 66-004 Zielona Góra,
b)Zadanie 2: świetlica sołecka, Ul. Ul. Ochla-Św. Jadwigi Śląskiej 1, 66-006 Zielona Góra;
3) rodzaj zamówienia Roboty budowlane;
5) opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1 Zabezpieczenie dachu na budynku świetlicy w Barcikowicach
1. Montaż / demontaż rusztowania,
2. Demontaż dachówki około 1 mb od ściany szczytowej - dwie strony budynku,
3. Częściowa rozbiórka ściany szczytowej,
4. Montaż blachy na rąbek stojący,
5. Montaż blachy oddzielającej starą dachówkę z nową blachą na rąbek,
6. Podmurowanie ściany szczytowej,
7. Wywiezienie gruzu.
Zadanie 2 Remont dachu poprzez zgrzewanie papy wierzchniego krycia na budynku świetlicy w Ochli
1. Przygotowanie podłoża, usuniecie pęcherzy z papy,
2. Montaż papy podkładowej samoprzylepnej SU. Miejsca: ogniomury, komin, połać dachu (montaż
punktowy),
3. Zgrzewanie papy wierzchniego krycia gr. 5,2,
4. Obróbka kominów z papy,
5. Uszczelnienie chemią łączeń papy na attyce,
6. Montaż listew dociskowych na koninach,
7. Utylizacja odpadów.
Przed sporządzeniem oferty wykonawca dokona wizji lokalnej w świetlicach.

Dokument nr: ZP-01-11, ZM-GK.7031.8.2024.JS

Składanie ofert:
Złożenie oferty:
1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do dnia 18 października 2024 r. do godz. 15:00
(liczy się data faktycznego wpływu oferty):
a) w postaci papierowej - w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Departament
Strategii Zarządzania Miastem, Biuro Gospodarki Komunalnej, 65- 078. Zielona Góra, Ul. Boh.
Westerplatte 23, pokój 107;
lub
b) w postaci elektronicznej - na adres e-mail: GospodarkaKomunalna@um.zielona-gora.pl .

Miejsce i termin realizacji:
czas trwania lub termin wykonania zamówienia 10 grudnia 2024 r.;

Wymagania:
2.Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się pisemnie (przez pisemność należy rozumieć
sposób wyrażania informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można
odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej), w języku
polskim.
3.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia"
1. Brak wymagań
4.
Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Z postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego na podstawie art. 7 ust. 1 i ust. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r.
poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 ww. ustawy.
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenie wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w pkt
5 formularza oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
Kryteria oceny ofert:
1. Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia):
1) cena oferty ,,C"- waga 100 %
Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę
(brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę
punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się,
a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru:
Cmin
,,C" = ----------- x 100 pkt x 100 %
Cbad
gdzie:
Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł);
Cbad - cena oferty badanej (zł);
100 % - waga kryterium ,,C"
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza (uzyskała najwyższą
liczbę punktów - sumę punktów przyznanych w kryterium ,,C"") w oparciu o podane w pkt 5.1. kryteria
oceny ofert.
2. Oferta nie będzie rozpatrywana w przypadku gdy:
1)
zostanie złożona po terminie określonym w pkt 6.1.;
2)
zostanie złożona w niewłaściwym miejscu lub przesłana na niewłaściwy adres (inne niż określone
w pkt 6.1.);
3)
będzie niekompletna,
4)
zostanie złożona przez wykonawcę, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu
określonych w pkt 3 lub podlegać będzie wykluczeniu, o którym mowa w pkt 4;
5)
będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego;
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W sytuacji gdy wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę
żadna z nich nie będzie rozpatrywana.
4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie podprogowe
(składającego ofertę):
1)
wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania;
2)
dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3;
3)
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
4)
pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika
z dokumentu, o którym mowa w pkt 6.4.3).
Forma składanych dokumentów:
1. W przypadku złożenia oferty w postaci papierowej, o której mowa w pkt. 6.1.a) dokumenty składające
się na ofertę należy złożyć:
a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania, podpisane przez
wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy;
b) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - pełnomocnictwo lub inny dokument
określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4);
c) w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe
dokumenty;
d) w formie kopii (wydruku) - dokumenty wygenerowane przez systemy teleinformatyczne (np. KRS,
CEiDG);
2. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, o której mowa w pkt. 6.1.b) dokumenty
składające się na ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym
lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym:
a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania, podpisane j.w.
przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy;
b) w formie oryginału lub w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu opatrzonego
elektronicznym podpisem j.w. przez mocodawcę lub notariusza - pełnomocnictwo
dokument określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4);
c) w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania (skan) dokumentów opatrzone elektronicznym
podpisem j.w. przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe
dokumenty.
8.
Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawców wymagają
formy pisemnej.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku zaistnienia
jednej lub kilku okoliczności: braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty najkorzystniejszej
przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podprogowego;
wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia nie leży w interesie
zamawiającego; jeżeli środki publiczne, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia podprogowego nie zostały przyznane zamawiającemu.
4. Ogłoszenie o wyniku zamówienia podprogowego zamawiający zamieści na stronie internetowej Urzędu
Miasta Zielona Góra (www.bip.zielona-gora.pl) niezwłocznie po:
1) udzieleniu zamówienia, podając:
a)
nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego
ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, uzasadnienie jej wyboru oraz
b)
nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców,
którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną
punktację;
c)
informacje o wykonawcach, których oferty nie zostały rozpatrzone, podając uzasadnienie faktyczne;
2) unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne.
1.
9.
Sposób obliczenia ceny:
1) cena uwzględniająca należny podatek VAT, podana w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do
niniejszego zapytania musi obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu
o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 1.;
2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca
po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się
do 1 grosza);
3) cena oferty podana przez wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt 9.7);
4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez
Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia;
5) ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu
o cenach towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych,
którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się
podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów
sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym,
z zastrzeżeniem pkt 9.9);
6) w cenie oferty złożonej przez wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonujacej działalności
gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania
zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na ubezpieczenie
społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie
obowiązujących przepisów zarówno przez wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca wykonawcy
brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy zamawiającego);
7) w cenie oferty wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy z dnia 10 października
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.). W przypadku
wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, o którym mowa w art. 1 pkt 1b ustawy
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, tj.
a) osobę fizyczną niewykonująca działalności gospodarczej albo
b) osobę fizyczną wykonującą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej albo
w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem Europejskiego
Obszaru Gospodarczego, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami
wymaga się przedstawienia wraz z fakturą (rachunkiem) częściową lub końcową stanowiącą podstawę
wypłaty wynagrodzenia częściowego/końcowego pisemnej informacji (np. w formie zestawienia) o
liczbie godzin wykonania zlecenia lub świadczenia usług, potwierdzającej, iż wysokość wynagrodzenia
za każdą godzinę wykonania zlecenia lub świadczenia usług nie była niższa niż wysokość minimalnej
stawki godzinowej, o której mowa w ww. ustawie, a całkowita wysokość wynagrodzenia nie przekracza
ceny oferty, o której mowa w pkt 9.1);
8) cena oferty podana w ofercie wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi być podana cyfrą
i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną
podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie;
9) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361),
a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu oferty wg załącznika
nr 1 do niniejszego zapytania. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki
podatku VAT skutkować będzie brakiem rozpatrzenia oferty.
10.
Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą:
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11.Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Jeżeli przewidziano możliwość zmiany
zawartej umowy warunki tej zmiany określono w projekcie umowy.
12.Do czynności podejmowanych przez zamawiającego oraz wykonawców w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia podprogowego oraz do umów w sprawach zamówień podprogowych stosuje się
przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061).

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan/Pani Jarosław Szczęsny
w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65- 078 Zielona Góra - Departament Strategii Zarządzania Miastem
Biuro Gospodarki Komunalnej ,ul. Boh. Westerplatte 23, pokój 223, tel. (+48) 68 45 57 179; e-mail:
J.Szczesny@um.zielona-gora.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.