mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Łańcut)
łódzkie (Łęczyca)
śląskie (Zabrze)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
małopolskie (Pcim)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zestawów gniazdowych oraz drzwiczek rewizyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-10-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych plac Niepodległości 1 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. (82) 565-20-42, fax. (082) 563-22-62, tel. (82) 565-18-12 sekretariat@lzopg.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (82) 565-20-42, |
Termin składania ofert: | 2024-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - zaproszenie do złożenia oferty Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych zaprasza (nazwa firmy) do złożenia oferty na (nazwa przedmiotu zamówienia): ,,Remont zestawów gniazdowych oraz drzwiczek rewizyjnych na DPG w Dorohusku": - Część 1: ,,Remont gniazd elektrycznych na słupach pod wiatami odpraw na DPG w Dorohusku", - Część 2: ,,Remont drzwiczek rewizyjnych zainstalowanych w filarach pod wiatami nad pasami odpraw na DPG w Dorohusku". II. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje: remont gniazd elektrycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 1 - zał. nr 1 do zapytania ofertowego oraz remont drzwiczek rewizyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 2 - zał. nr 2 do zapytania ofertowego, d) okres gwarancji: 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, Dokument nr: Tl 11.4311.38.2024.PW Składanie ofert: Ofertę można złożyć: drogą elektroniczną: na e-mail: sekretariat@lzopg.pl w terminie do dnia 18.10.2024 r. godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: termin wykonania zamówienia: do dnia 6 grudnia 2024 r. miejsce realizacji zamówienia: DPG Dorohusk, Wymagania: e) warunki płatności: zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego. III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy - zał. nr 3 do zapytania ofertowego, b) podpisana przez wykonawcę informacja RODO - zał. nr 5 do zapytania ofertowego. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści na stronie internetowej http://www.lzopq.bip.mbnet.pl jeśli zaproszenie zamieszczono na stronie internetowej. 3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert, jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. 2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. VIII. Kryteria oceny ofert O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie kryterium: najniższa cena. IX. Wybór najkorzystniejszej oferty. 1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów. Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub korespondencyjnie, w formie papierowej, przesłanej na adres wykonawcy, po podpisaniu przez zamawiającego. 5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902 z późn. zm.). Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Ireneusz Krasowski, Kierownik Zespołu Realizacji Inwestycji i Remontów, tel. (82) 565-18-12, e-mail: realizacja@lzopg.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024